Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä

Vierailija
14.09.2015 |

Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...

Kommentit (322)

Vierailija
21/322 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:17"]

Jos reidet ja pakarat ovat sopivan lihaksikkaat ja hyvän näköiset, niin trikoot ovat vain plussaan ;)

M37

[/quote]

Kyllä minä ainakin miehenä kyseenalaistan trikoonaisten pään sisuksen. Onhan niitä kiva katsella, mutta eihän sellaisen juntin kanssa kehtaisi missään käydä.

[/quote]

Jopas on hurja yleistys trikoita käyttävistä naisista. Kertoo enemmän kirjoittajasta itsestään.

Minulle tulee trikoonaisista vain myönteinen vaikutelma. Sporttinen ja rento. Tyttöystäväni pitää usein trikoita ja näyttää niissä kyllä hiton hyvältä. Hän on houkutellut minutkin pitämään trikoita, vaikka ensin se vähän ujostutti näin miehenä. Mutta trikoita mukavampia housuja ei olekaan, ymmärrän kyllä miksi niitä niin paljon pidetään.

Tyttöystävän kanssa pidämme niitä lenkillä ja myös ihan vapaa-ajan asuna. Kaupassakin saatamme trikoissa käydä, jos ne sattuvat jalassa olemaan. Varmaan meitäkin on monta kertaa paheksuttu, kun rohkenemme trikoissa hyppiä julkisella paikalla, mutta ei sillä väliä. Pidämme näitä paheksuttuja pöksyjä niin paljon kuin huvittaa.

[/quote]

Asiaa...Mäkin pidän avopuolison kanssa trikoita kotioloissa, lenkillä ja mökillä. Tosi hyvät päällä näin syksyllä. :)

Vierailija
22/322 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/322 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihmetellyt tätä, että miksi niitä trikoita täytyy pitää 24/7. Varsinkin, kun yleensä näiden naikkosten perseestä ja reisistä vielä näkee, ettei mitään liikuntaa ole pahemmin harrastettu... :D

Vierailija
24/322 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:00"]

No siinähän se asian ydin tuli. Tuijottaminen. Juuri bussipysäkillä seisoi hyvinvarustellun takapuolen kanssa neito leopardijuoksutrikoissa (!), joissa oli persetehosteet. Väkisinkin katse kiinnittyi takalistoon, vaikka nainen olenkin. Ja sehän se tarkoitus kai onkin. Sama juttu kun perinteisellä tissivaolla.

[/quote]

Entäs trikoot miehillä? Onko sekin jotain huomion hakemista? Ei kai kukaan mies laita trikoita jalkaan tajuamatta sitä, että etumuksen pullotus näkyy niissä aika komeasti?

Vierailija
25/322 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 12:32"]

Entäs trikoot miehillä? Onko sekin jotain huomion hakemista? Ei kai kukaan mies laita trikoita jalkaan tajuamatta sitä, että etumuksen pullotus näkyy niissä aika komeasti?

[/quote]

No tietysti on huomion hakemista sukupuolesta riippumatta. Siinä esitellään treenattua vartaloa. Ei kukaan noita pelkästään mukavuuden takia pidä, löysempiäkin urheiluvaatteita olisi tarjolla.

[/quote]

Tämä on aina kummallista, kun löysiä urheiluvaatteita luullaan mukavammiksi päällä. Oikeasti trikoot ovat kyllä mukavammat kuin jotkut lököverkkarit tai kahisevat tuulihousut. Trikoot ovat ihonmyötäiset, mutta eivät ne kiristä. Ne istuvat kuin toinen iho ja tuntuvat tosi hyvältä päällä. Joillain voi vaatia totuttelemista se, että ihmiset tuijottavat, kun trikoissa näkyy kaikki, mutta jos tämä ei häiritse, niin sen mukavampia housuja ei ole.

Vierailija
26/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani pukeutukoot ihmiset miten lystäävät.

Vierailija
27/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheita ihan riittävästi ilman juoksutrikoita.

Vierailija
28/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ammattiauttajan puoleen kääntymistä, jos menee hermot toisten vaatetuksen vuoksi

Vierailija
29/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain asiallista pukeutumista vaativalla työpaikalla voisin ymmärtää tuohtumuksen, mutta en voi ymmärtää miten ketään voisi häiritä toisen juoksutrikoot jossain kaupassa tai yleensäkään vapaa-aikana.

Vierailija
30/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käyttäisi itse missään muualla kuin lenkillä tai salilla noita juoksutrikoita.

Koululla noita tyyppejä näkee.. usein sellaisia pullukoita. Kuvitellaanko että ne kireät juoksutrikoot hoikentaa?

Vierailija
31/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puen housut kotona ennen kun menen salille ja kyllä joudun näyttäymään ne jalassa silloin julkisissa kulkuneuvoissa ja joskus jopa kaupassa ennen kun menen salille.... Olen pahoillani

Vierailija
32/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän näitä aivan liikaa. Pahimpia ne kuviolliset ja värikkäät. :D Toinen trendi mistä en tykkää, on kaikenlaiset värilliset lenkkarit muuten siistin asun ohessa. Kengät ovat tärkein osa tyylikkyyttä. Kirppiskamoihinkin pukeutuva saa näyttämään itsensä hyvinkin fiksulta oikealla kenkävalinnalla.

Vierailija
33/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän juoksutrikoita töissä koska kuljen työmatkat pyörällä (10km suuntaansa) eikä töissä vaadita jakkupuku-tyyliä. Lenkkivaatteissa työmatkat sujuu hyvin eikä vaatteet ole haitaksi töitä tehdessä :) Kauppaankin saatan eksyä kyseisissä vaatteissa.
Pahoittelen jos aiheutan mielipahaa!

Vierailija
34/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reidet ja pakarat ovat sopivan lihaksikkaat ja hyvän näköiset, niin trikoot ovat vain plussaan ;)

M37

Vierailija
35/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juoksutrikoot käytännössä eroaa legginseistä tai kireistä housuista/farkuista etenkin jos on pitkä yläosa, joka peittää takapuolen. En itsekään siis käytä trikoita kuin lenkillä tai jos olen menossa jumppaan, mutta ei ne minua häritse.

Vierailija
36/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä hiekkalaatikolla! Leikkipuistot täynnä näitä äitejä juoksuvaatteissa. Poikkeuksetta nämä äidit tuuppivat minirodinipenskansa bugaboilla kotiin. Terveisiä Espoosta.

Vierailija
37/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee enemmän pullukkamammat lykkimässä emmaljungan taistelutuplia capreissa ja sonerateeppareissa, penskoilla koin syömät miikkarit päällä.
No ei oikeesti häiritse, ihan sama miten joku pukeutuu, kateus paistaa läpi joidenkin kommenteista. Trikoot kun trikoot, ovat mukavat ja käytännölliset päällä.

Vierailija
38/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:29"]Mua häiritsee enemmän pullukkamammat lykkimässä emmaljungan taistelutuplia capreissa ja sonerateeppareissa, penskoilla koin syömät miikkarit päällä.
No ei oikeesti häiritse, ihan sama miten joku pukeutuu, kateus paistaa läpi joidenkin kommenteista. Trikoot kun trikoot, ovat mukavat ja käytännölliset päällä.
[/quote]
Haha, mr- mammaan kolahti :)

Vierailija
39/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:08"]No en käyttäisi itse missään muualla kuin lenkillä tai salilla noita juoksutrikoita.

Koululla noita tyyppejä näkee.. usein sellaisia pullukoita. Kuvitellaanko että ne kireät juoksutrikoot hoikentaa?
[/quote]
Huoh, taas tää läskifanaatikko

Vierailija
40/322 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:11"]

Näkyyhän näitä aivan liikaa. Pahimpia ne kuviolliset ja värikkäät. :D Toinen trendi mistä en tykkää, on kaikenlaiset värilliset lenkkarit muuten siistin asun ohessa. Kengät ovat tärkein osa tyylikkyyttä. Kirppiskamoihinkin pukeutuva saa näyttämään itsensä hyvinkin fiksulta oikealla kenkävalinnalla.

[/quote]

Lisään vielä, että kesäisin ihan vaan varpaillaan kulkeminen on yllättävän kaunista esteettisestä näkökulmasta. Selvästi parempi vaihtoehto joidenkin hätäisesti valittujen kenkien tilalle. Todella harvoin kyllä näkee, koska ei ole kovinkaan sosiaalisesti hyväksyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme