Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei ole sairastanut koronaa?

Vierailija
29.03.2022 |

En tajua... Olen altistunut monta kertaa ja ei ole tarttunut minuun. Miehellä ja lapsilla ollut jo. Tuntuu, että kaikki muut lähipiiristä on jo sairastanut. Vai voiko olla, että se on sairastettu täysin oireettomana?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita... sairastanut? Siis oikeastiko sanotaan, että

"he ovat sairastanut koronan"?

Vierailija
2/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa. Kolme rokotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan oo ollut.

Vierailija
4/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa eikä yhtään rokotustakaan,

Vierailija
5/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut altistunut muutaman kerran ja lapseni ovat olleet altistuneita monet kerrat, mutta meihin ei ole tarttunut. Tai jos onkin, niin ainakaan yhtäkään oiretta ei ole ollut. Ollaan rokottamattomia.

Vierailija
6/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ainakaan kotitestien mukaan. Perheessä ja töissä olen altistunut

Vierailija
7/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa itsellä eikä perheellä. Useita altistumista on ollut jokaisella, kahdella niin, että kaikki muut altistuneet sairastuivat, paitsi perheenjäseneni.

Altistustapauksissa sairastuneilla kaikilla koronapiikit, omilla perheenjäsenillä ei. Tuo piikki siis omien kokemusten mukaan lisää riskiä saada tartunta.

Maskia en ole koko aikana käyttänyt, en myöskään käsidesiä eikä luonnollisesti ole piikkejäkään. En ole myöskään rajoittanut kulkemistani millään tavalla, mutta ei se vaan tartu.

Vierailija
8/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ole virallisesti saanut koronaa, vaikka kuinka ollaan uhkailtu, että kuolen siihen ja mitä lie. Luonnollisesti rokotetta en ole ottanut.

Vierailija
9/34 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainakaan vielä osunut kohdalle.

Vierailija
10/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on ollut jo kaksi kertaa mikäli kotitestejä uskominen, mutta pcr:t kuitenkin kummallakin kerralla neg. Kolme rokotetta. On tää ikävää kun ei voi tietää onko mulla ollut korona vai ei.

Vierailija
11/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään omituista ettei ole saanut koronaa. Todennäköisyydet on "bitch" eli ei ihan mene mutu-tuntuman mukaan.  

Monena vuonna olen ollut sitä mieltä että onpa kumma kun ei sairastuta... ja sitten seuraava vuosi ollaan sairastettu jatkuvasti. En ole nähnyt mitään erityitä syitä tuohon vaihteluun, kuin vaan ihan sattuma.

Tämän vuoden aikana onllut flunssa jo kahdesti, mutta ei koronaa.

Vierailija
12/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen melkoinen osa kansasta ei ole sairastanut. Kuten en minäkään.

Vierailija
13/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koronaa, kolme rokotusta otettu, maskia käytän ruuhkaisissa sisätiloissa ja muutenkin olen noudattunut järkevissä rajoissa varovaisuutta. Ei ole tarkoituksena hankkiakaan väen väkisin, vaikka Salmisen Mikan johdolla koronan sairastaminen on jo lähes kansalaisvelvollisuudeksi julistettukin.

Vierailija
14/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan meilläkään. Meillä oli jopa koronaan sairastunut vieras viikon, silti kukaan muu ei sairastunut. Eikä se sairastunutkaan kovin kipeä ollut. Tai oikeastaan ei yhtään.

Vierailija
15/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa.

Ei naamavaippoja eikä muuta hysteriaa.

Vierailija
16/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut, ainakaan tietääkseni. Kolme rokotusta.

Vierailija
17/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut yhtään rokotusta. En tiedä, olenko sairastanut taudin. Luultavasti olen kun tässä vähän aikaa sitten oli varmaan 2 viikkoa sitten kestänyt mikä lie, jossa yskitti välillä kovaa, välillä oli vaikea saada ääntä, nenä valui, hengenahdistusta oli, hengästyin helposti ja väsytti kamalasti. Jotain muutakin oiretta taisi olla. Maku ja hajuaisti eivät kuitenkaan hävinneet. En siis tiedä, mitä oli kun en käynyt testissä, enkä edes kotitestiä tehnyt. Olen työtön, joten en tarvinnut tietoa mihinkään. En myöskään kokenut tarvitsevani minkäänlaista hoitoa, joten en rasittanut ketään.

Vierailija
18/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut äidiltäni koronaa, hänellä kaksi rokotetta ja minulla vain yksi. Olimme puolisen tuntia samassa autossa ja hän yski ainakin kerran. Vain surkeat kirurgiset maskit molemmilla. Näimme seuraavinakin päivinä kun hän oli edelleen kipeä, mutta ulkona vain. Tosin turvaväli ei pysynyt koko ajan. Kun hän oli viisi päivää sairastanut, olin jo normaalisti hänen luonaan monta tuntia.

Vierailija
19/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotuksia ja ei ole ainakaan vielä korona iskenyt.

Vierailija
20/34 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa. Viimeksi kun vastasin tällaiseen ketjuun niin tein samana iltana positiivisen kotitestin. No se korona meni just niin helpolla kuin voi mennä. Kurkku karhea pari päivää, ei muuta. Töistä olin poissa kaksi päivää, koska piti ja ne meni ylimääräisinä vapaapäivinä X-boxin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi