Muita, jotka ei ole sairastanut koronaa?
En tajua... Olen altistunut monta kertaa ja ei ole tarttunut minuun. Miehellä ja lapsilla ollut jo. Tuntuu, että kaikki muut lähipiiristä on jo sairastanut. Vai voiko olla, että se on sairastettu täysin oireettomana?
Kommentit (34)
Ei ole ollut, ei edes flunssaoireita moneen vuoteen. Kolme rokotusta ottanut kyllä. Ehkä vaikuttaa myös se, että aika paljon viihdyn kotona.
Ei tartu,olen koittanut saada taudin vaan ei tule.
Koronaan sairastunut on puhaltanut naamaani,olen juonut samasta lasista ja ties mitä mutta ei.
Olen immuuni koronalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartu,olen koittanut saada taudin vaan ei tule.
Koronaan sairastunut on puhaltanut naamaani,olen juonut samasta lasista ja ties mitä mutta ei.
Olen immuuni koronalle.
Niin mäkin kuvittelin. Muu perhe sairastui, minä en. Ja elettiin ysin normaalisti. Pidin sylissä koronaista lasta ja sain aivastukset päälleni, enkä sairastunut. Vahvoja altistumisia oli useita.
Sitten loppujen lopuksi sain sen kaupasta ffp2 maskin kanssa, koska muita kontakteja ei ollut.
Mutta tosiaan, se oli vain kahden päivän kurkkukipu, eikä muuta.
Ei ole ainakaan oireisena ollut vieläkään.
Tämän kevään mittaan jo useampi tuttuni on sairastanut koronan, kaikki melko lievin / lyhytkestoisin oirein.
En ole ottanut rokotteita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
No jos virallisesti on miljoona tartuntaa, niin valtaolla on vielä sairastamatta. Toki testaamatta sairastaneita on se toinen miljoona vähintään. Omaa vuoroani odottelen myös. En halua tahallaan tartuntaa hankkia, mutta toisaalta haluaisi nyt lievän variantin, kun ei jatkosta ole tietoa. Kolme rokotetta on.
Ei koronaa, ei piikkejä, ei maskia. En ole ollut sairaana varmaan 10 vuoteen.
Yhtään kertaa ei ole rokotettu, käsiä en ole pessyt kovin ahkerasti, maskeja en käytä jne...
Koronaa en ole saanut!
Epäilenpä vaan että kun kropassa on jo valmiiksi kaksi virusta majailemassa, (Herpes ja Vyöruusu). Jotka aina silloin tällöin aktivoituvat..
Ja kun Mr.Korona yrittää päästä bileisiin sisään niin ovimies sanoo että tupa on jo täynnä mene muualle.
Ollaan altistuttu koko perhe useita kertoja.
Ei ole tullut meille kellekään.
Vanhemmilla kaksi rokotetta, lapsia ei ole rokotettu.
12v ja 17v
En tiedä varmasti olenko sairastanut, mutta keväällä 2020 oli outoja tuntemuksia ja tein sen hupaisan kyselytestin netissä.
Vastaukseksi sain:"Pysykää kotona, juokaa kuumaa, kotihoito käy tarkastamassa tilanteenne."
Nyt on mennyt jo kohta kaksi vuotta eikä kotihoitoa ole näkynyt!
Alkaa jo vähän kyllästyttämään..
Mietin tässä että jokohan sitä voisi pikkuhiljaa alkaa hiippailemaan muuallakin kuin kotinurkissa. Jokohan sitä uskaltais mennä vaikka jollekin terassille juomaan parit kylmät kaljat.
Entäs kauppaan meno?
Alkaa olla pakastin ja kellari tyhjänä, ei ole kohta muuta syötävää kuin kynnet
En ole altistunut ,en sairastanut viellä koronaa! 3 X on rokotus anos saatu!
Ei tietääksemme ole osunut kohdalle vielä meidän perheeseen, vaikka asumme Helsingissä, missä sitä on ollut aika monella kai. Me aikuiset olemme ottaneet kolme rokotusta.
Kai se joskus osuu.
Vasta noin vajaa viidennes kansastamme on sairastanut koronan. Meidän muiden vuoro tulee vasta myöhemmin. En ole sairastanut koronaa ja olen saanut kolme rokotetta, mutta kolmannesta kerrasta alkaa olla puoli vuotta aikaa, joten diabeetikkovanhuksena odotan jo, kuka ehtii ensin, tauti, täydennysrokotus vai Tuonelan lautturi?
Mä. Kolme rokotusta on alla mullakin ja oon ollut koko ajan melkein etäopetuksessa yliopistosta. Viime syksynä oli yhdellä kurssilla peräti kerran viikossa yksi läsnäololuento. Viime syksynä ollaan varmaan mekin jo sitten läsnäolo-opetuksessa ellei ennen kesää tai kesällä tapahdu jotain käännettä pahempaan tossa koronahommelissa.
En, mutta olenkin täysin poteroitunut. Edellinen ihmiskontakti hammaslääkäri ennen joulua.