Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka nostelee yöllä mun ketjujani?t.ammattivalitaja

Vierailija
14.09.2015 |

Itse olen pois palstalta klo 19-07 eli minä se en ole. Kuka toinen ammattivalittaja on se joka hakee salarakasta? minä se en ole koska olen 10v ollut mieheni kanssa enkä ole häntä pettänyt enkä petä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 09:38"]

Itse olen pois palstalta klo 19-07 eli minä se en ole. Kuka toinen ammattivalittaja on se joka hakee salarakasta? minä se en ole koska olen 10v ollut mieheni kanssa enkä ole häntä pettänyt enkä petä.

[/quote]mistä sä tiedät että joku on nostellut sun ketjuja kun olet mukamas poissa öisin täältä? kuitenkin olit itse nostelemassa niitä.

[/quote]Minä nukun öisin, nukun muutenkin paljon n. 10 tuntia yössä. Aamulla katsoin että ne on jollakin sivulla 5 kun heräsin vaikka kun lopetin ne olivat sivulla 10-15.ap
[/quote]

Ehkä näin on, ehkä ei.
Eipä tuosta selvää taida saada.

Mutta SYNTTÄRIONNEA kuitenkin. Jos se nyt sitten on tänään

Vierailija
22/22 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 10:41"]

Mä kerron teille nyt... Näin netissä ammattivalittajan valokuvan. Yhdessä fb-ryhmässä henkilö valitti muista, kun ensin aletaan kavereiksi ja sitten ei kuulu mitään. Ja katsoin henkilön profiilia, varmaan siis stalkkasin sitä. Olen aika varma, että se oli ammattivalittaja. Mutta, sillä oli valokuva julkkiksien kanssa, sellasten, jotka kuka vaan haluais tuntea.

[/quote]En ole facebook ryhmissä lainkaan.ap

[/quote]

Hö, tää just vastas mun mielikuvaa susta. Ja vähän jopa säikähdin sitä kuvaa, pelottavaa. Mutta ehkä mun täytys muuttaa mielikuvaa susta. Kerro vaikka joku julkkis, joka muistuttaa etäisesti sua. Tai vaikka ketä haluaisit muistuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla