Koulun vessojen käyttö
Osaako joku kertoa ja mitä tehdä, miksi ihmeessä lukioikäinenkään tytär ei ilmeisesti käy koko pitkänkään päivän aikana koulun vessassa? Koulu on muuten siisti, ei kai siitä ole kiinni. Onko tämä yleistäkin? Totta kai olen yrittänyt kysellä, mutta eipä paljoa vastauksia saa.
Kommentit (22)
Kyllä on päässä vikaa jos sinne vessaan ei voi mennä. Jos joku on kussut renkaalle niin sen voi pyyhkiä, varsinkin kun nykyisin joka vessassa on myös käsidesit. Taitaa olla kyseessä joku vanhempien aiheuttama trauma joka estää normaalin elämisen muualla kuin kotona.
Onko koululla unisex-wc?
Ne on todella ikäviä ja ymmärrän hyvin, jos tytöt eivät halua niihin mennä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on päässä vikaa jos sinne vessaan ei voi mennä. Jos joku on kussut renkaalle niin sen voi pyyhkiä, varsinkin kun nykyisin joka vessassa on myös käsidesit. Taitaa olla kyseessä joku vanhempien aiheuttama trauma joka estää normaalin elämisen muualla kuin kotona.
No ei meillä ainakaan kyllä ole tietääkseni aiheesta varmasti traumoja aiheutettu! Ap
Minä kävin yhden kerran ja joudun lintsaamaan tunnin, koska joku oli siellä vessassa samaan aikaan enkä uskaltanut sitten tehdä mitään ennen kuin häipyi. Pystyn kusemaan ja paskomaan vain yksin ettei kukaan kuule tai haista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko koululla unisex-wc?
Ne on todella ikäviä ja ymmärrän hyvin, jos tytöt eivät halua niihin mennä!
Hyvä kysymys, ei kai noita kouluissa kuitenkaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei meillä ainakaan kyllä ole tietääkseni aiheesta varmasti traumoja aiheutettu! Ap
"Tietääkseni" Entäs tietämättäsi?
"Tietääkseni" Entäs tietämättäsi?[/quote]
Lähinnä olen yrittänyt kysellä, miksi ei käy ja koittanut selittää, ettei se ole terveellistä, mutta kiusaantuu kovin aiheesta. Eli tuskin tietämättänikään:(
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä olen yrittänyt kysellä, miksi ei käy ja koittanut selittää, ettei se ole terveellistä, mutta kiusaantuu kovin aiheesta. Eli tuskin tietämättänikään:(
Eli syy tyttärenne mielenvikaisuuteen on tietenkin muissa kuin kotioloissa. Ei ole ensimmäinen kerta kun moista tuubaa väitetään kodista jossa lapsi on kasvatettu kieroon.
MInkälaiset vessat? Kolhoosivessoissa kiusataan. Uusissa kouluissa vessat ovat miniyksiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli syy tyttärenne mielenvikaisuuteen on tietenkin muissa kuin kotioloissa. Ei ole ensimmäinen kerta kun moista tuubaa väitetään kodista jossa lapsi on kasvatettu kieroon.
En todellakaan ole ketään syyttänyt. Minua vain kiinnostaisi, onko joku saanut tähän selitystä ja mitä asialle olisi tehtävissä. Voisitko kertoa, millä kasvatusvirheillä voi kasvattaa niin, ettei hän halua käydä vessassa?
Vierailija kirjoitti:
MInkälaiset vessat? Kolhoosivessoissa kiusataan. Uusissa kouluissa vessat ovat miniyksiöitä.
Käsittääkseni perinteiset koppivessat yhteisissä tiloissa. Kiusataanko todellakin lukiossakin? Millaista kiusaamista se on?
Ongelma? Eköhän hän osaa käydä jos tarvitsee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole ketään syyttänyt. Minua vain kiinnostaisi, onko joku saanut tähän selitystä ja mitä asialle olisi tehtävissä. Voisitko kertoa, millä kasvatusvirheillä voi kasvattaa niin, ettei hän halua käydä vessassa?
Bakteerikammon lietsomisella. Liiallisella hygienian tuputtamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni perinteiset koppivessat yhteisissä tiloissa. Kiusataanko todellakin lukiossakin? Millaista kiusaamista se on?
Minkälaisessa maailmassa sinä elät? Luuletko että kiusaajia on vain ne yläasteen röökipaikalla vetelehtineet tyypit jotka meni amikseen? Pahimpia kiusaajia on kylläkin yleensä elitistikakarat jotka menevät tietenkin lukioon. Kotona jo kasvatettu siihen että kaikki muut on huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma? Eköhän hän osaa käydä jos tarvitsee!
No, kun ei käy. Tulee usein kotiin ihan hirveässä pissahädässä :(
inhoaa sitä että joku oven takana kuulee, toinen menee heti perään ja huutelee täällä haisee...
aikaisemmin joku idioottti huudelle "salla " kävi paskalla jja muut nauranut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa maailmassa sinä elät? Luuletko että kiusaajia on vain ne yläasteen röökipaikalla vetelehtineet tyypit jotka meni amikseen? Pahimpia kiusaajia on kylläkin yleensä elitistikakarat jotka menevät tietenkin lukioon. Kotona jo kasvatettu siihen että kaikki muut on huonompia.
Ehkä se on nykyaikaa. Aikoinaan oli normaalia, että koulukiusaaminen loppui kuin seinään heillä, jotka siirtyivät yläasteelta lukioon. Siellä oltiin kiinnostuneita ihan muista asioista.
Itse en käynyt peruskouluaikana vessassa kuin korkeintaan viisi kertaa, lukiota en muista ollenkaan, mutta välttelin niitä tiloja silloin. Ei johtunut kotikasvatuksesta. Utelu olisi ollut hyvin kiusallista.
Itse en käynyt lukiossa vessassa koskaan, sillä yläasteen ja lukion vessat olivat yhteiset ja voi Jeesus sitä meininkiä. Jos ei joku polttanut tupakkaa ja riehunut niin sitten oli sotkettu paikat eritteisillä vessapapereilla. Pelkkä haju ovella sai voimaan pahoin. Onneksi silloin ei kyllä ollut tarvettakaan vaan jotenkin päivät pärjäsi ilman wc-käyntiä. Sitten kotimatkalla kävin tarvittaessa läheisen tavaratalon yleisessä vessassa.
teinitytöt ovat niin rasittavia erityisherkkiä lumihiutaleita