Nainen luuletko sinä olevasi kaunis ja haluttava jos saat matchejä deittiapissa?
Tuntuu siltä että naiset luulevat itsestään liikoja kun miehet lähestyvät heitä seksin toivossa. Jos nainen on pyöreä ja ei kovin kaunis niin siitä huolimatta komeat ja koulutetut miehet lähestyy heitä seksin toivossa koska miesten on hankala saada seksiä.
Tämän myötä naiset alkavat luulemaan itsestään liikoja ja se johtaa siihen että ainoastaan koulutetut(huom hyvätuloiset) ja komeat(huom pitkät ja lihaksikkaa) miehet kelpaa naisille tasosta riippumatta.
Naisten on hyvin vaikea tajuta kokonaiskuvaa koska mies ei voi vaan valita naista, mies joutuu tekemään kymmeniä ellei satoja alotteita naisille eikä mies siitä huolimatta saa seksiä tai pääse treffeille. Naisille riittää vaan se että naisen on oltava kaunis, nuorekas, alistuva ja positiivinen niin nainen saa ehdotteluja miehiltä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Alistuva?
Naisten pitää olla suostuvia ja tehdä asioita jotta miehellä on hyvä olla.
M28
Ei, olen vaan iloinen siitä että voin ns. 5/10 naisena saada yhtä paljon matcheja kuin joku todella kasvoiltaan hyvännäköinen pitkä ja treenattu 9.5/10 mies.
En minä ole pelin sääntöjä laatinut. Uikuttakaa luonnolle tai evoluutiolle, en jaksa ottaa asiasta stressiä.
En pidä itseäni minään vaikka olen hoikka. En usko kenenkään kehuja ja tiedän, että miehet laittavat tykkäyksen kaikille. Mun kanssa lähdetään treffeille, jos ei ketään muutakaan saada.
Miesten pitää olla suostuvia ja tehdä asioita jotta naisella on hyvä olla.
En ole ikinä käynytkään deittiappissa, mutta kyllä pidän itseäni kauniina ja haluttavana. Miksi en pitäisi? Miten se olisi keneltäkään pois, että pidän?
N48.
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen vaan iloinen siitä että voin ns. 5/10 naisena saada yhtä paljon matcheja kuin joku todella kasvoiltaan hyvännäköinen pitkä ja treenattu 9.5/10 mies.
En minä ole pelin sääntöjä laatinut. Uikuttakaa luonnolle tai evoluutiolle, en jaksa ottaa asiasta stressiä.
Vihaan sinua. Syvästi. Jos mitään oikeudenmukaisuutta on maailmassa niin kaikki Tinderien sun muiden äppien serverit räjähtävät tänä vuonna tuusannuuskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tota noin, mistä näkee, minkä tasoinen ihminen on?
Ap:ta kiukuttaa, kun norminaiset ottavat ilon irti komeiden ja ilmaisten miesh*orien tarjonnasta eivätkä ala ap:n ilmaiseksi kotipiiaksi ja seksipalvelijaksi, vaikka ap harhoissaan kuvittelee ansaitsevansa sellaisen, koska hänellä on munat.
On teillä heteroilla taas ongelmat. Itse ainakin lähestyn tinderissä vain niitä naisia jotka minua viehättävät ulkoisestikin.
N
Luuletko että naisten itsetunto on kiinni sinun tykkäämisistäsi?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynytkään deittiappissa, mutta kyllä pidän itseäni kauniina ja haluttavana. Miksi en pitäisi? Miten se olisi keneltäkään pois, että pidän?
N48.
Jos et ole oikeasti kaunis mutta pidät itseäsi silti kauniina aiheuttaa harmia kaikille. Se että pidät itseäsi kauniina ja haluttavana tarkoittaa sitä että tavalliset miehet ei kelpaa sinulle. Tavalliset miehet jää vaille naisen kosketusta kun te kaikki luulette olevanne kauniita ja haluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sinua. Syvästi. Jos mitään oikeudenmukaisuutta on maailmassa niin kaikki Tinderien sun muiden äppien serverit räjähtävät tänä vuonna tuusannuuskaksi.
Ei se miesten löyhää seksuaalimoraalia mihinkään muuttaisi. Sitten miehet jakelisi itseään somessa ja baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt suotta. Samanlainen peräkammarinpoika hän on kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni minään vaikka olen hoikka. En usko kenenkään kehuja ja tiedän, että miehet laittavat tykkäyksen kaikille. Mun kanssa lähdetään treffeille, jos ei ketään muutakaan saada.
Sopisi kehitellä hieman parempi itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
N48.
Tätä mäkin ihmettelen. Itse ainakin olen itseeni ihan tyytyväinen, siihen ei mitkään miesten ulinat vaikuta. Suosittelen samaa miehillekin!
Ihmisen seksuaalisuus ja haluttavuus ei ole pelkästään ulkonäkösidonnaista. Rakkaus pelaa tärkeää roolia, jotakin mistä et ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48.
Jos et ole oikeasti kaunis mutta pidät itseäsi silti kauniina aiheuttaa harmia kaikille. Se että pidät itseäsi kauniina ja haluttavana tarkoittaa sitä että tavalliset miehet ei kelpaa sinulle. Tavalliset miehet jää vaille naisen kosketusta kun te kaikki luulette olevanne kauniita ja haluttavia.
Miksi pitäisi efes haluta parisuhde miehen kanssa, oli kaunis tai ei? Mitä iloa siitä naiselle olisi? Ap:kin haluaa vain alistuvan orjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota noin, mistä näkee, minkä tasoinen ihminen on?
Miehen tasoon vaikuttaa nämä seikat:
-Ulkonäkö
-Pituus
-Koulutus
-Raha
Naisen tasoon vaikuttaa nämä seikat
-Ulkonäkö
-Ikä
-Luonne
Jos nainen on kaunis ja kiva niin se saa miehen joka on komea,pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen.
Jos nainen on ruma ja ärsyttävä niin se saa miehen joka on ruma,lyhyt,matalastikoulutettu ja köyhä.
Vierailija kirjoitti:
N48.
Ymmärsit väärin. Luepa otsikko uudestaan. Ei koskenut sinua.
Alistuva?