Naiset, onko kaljamaha seksikäs?
Jotkut naiset ovat mulle sanoneet, että miehellä pitää olla vatsaa kun olen treenaillut itselle sixpackiä. Turhaa työtäkö tässä tehdään?
Kommentit (30)
https://heavyeditorial.files.wordpress.com/2011/02/beer_bellyyyy.jpg?quality=65&strip=all&w=780
Tätä vasten kun pääsis pillua hinkkaamaan. <3
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:03"] Vai naistenko takia käyt salilla?
[/quote]Naisten takia tietenkin, kuka nyt sinne hienhajuiseen huoneeseen menee hikoilemaan jos se ei lisäisi seksin saantia.
Ei todellakaan. Lihava mies on naismainen ja olen heteronainen. Lisäksi en pidä juoppoja missään arvossa.
Se seksikäs ei oo pöljä mikään kaljamaha, vaan iskävatsa. Onhan se parempi kuin pyykkilauta, tarkoittaa lähes aina normaalia seksiä. Pyykkilauta voi olla mitä vaan viiden sekunnin ja viiden tunnin välliä mutta yleensä lähempänä jompaa kumpaa ääripäätä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:00"] No mitä te miehet itse sanotte isomahaiselle kumppanillenne? Tai vatsakkaalle naiselle joka muuten miellyttää? Epämiellyttäviäkin asioita söpöstellään, jos toinen on muuten ihana. [/quote]Tilanne oli nyt se, että minua kritisoitiin sixpackista. Kuulemma mahakas mies parempi.
[/quote]Tarkoitan siis, että koska he tykkäävät susta, he haluavat miellyttää sua, ja sixpackista innostuminen olisi voinut olla tavallaan loukkaus entistä lookkiasi kohtaan.
Jos miehellä on kaljamaha niin naamakin on kyllä aika pahan näköinen. :(
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 22:00"] No mitä te miehet itse sanotte isomahaiselle kumppanillenne? Tai vatsakkaalle naiselle joka muuten miellyttää? Epämiellyttäviäkin asioita söpöstellään, jos toinen on muuten ihana. [/quote]Tilanne oli nyt se, että minua kritisoitiin sixpackista. Kuulemma mahakas mies parempi.
[/quote]Tarkoitan siis, että koska he tykkäävät susta, he haluavat miellyttää sua, ja sixpackista innostuminen olisi voinut olla tavallaan loukkaus entistä lookkiasi kohtaan.
[/quote]Mulla oli jo silloin sixpack.
Pyykkilauta on nam, mutta yhtä hyvin käy ihan tavallinen, normaalipainoinen mies, ei siis välttis mitään pyykkilautaa. Mutta kyllä miehellä pitää lihaksia jonkinverran olla, kaljamaha on tosi ällö ja yleensäkin minusta läski on miehellä vielä rumempaa kuin naisella. Monesti kaljamahaisella miehellä on myös miestissit ja ne ne vasta yököttävät onkin. Sori.
http://healthywithhoney.com/wp-content/uploads/2014/07/beer-belly.jpg
Mmmm, ei