Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 3,4km tarpeeksi liikuntaa per päivä?

Vierailija
13.09.2015 |

Katsoin puhelimestani, että olisin liikkunut 3,4km/per päivä viimeisen vuoden aikana. Onko tämä mielestänne tarpeeksi vai olisiko syytä lisätä liikuntaa? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs oot liikkunut?

Vierailija
2/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla, pyörällä, kävellen vai kontaten? Ei tuo kovin paljolta kuulosta, oli millä hyvänsä. Tavallisessa päivässä tulee käveltyä tuon verran helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tyhjää parempi terveysliikunnan kannalta. Oletan siis, että kyse on omin jaloin liikkumisesta, mutta hyvä olisi välillä tehdä jotain monipuolisempaakin, kuten lihaskuntotreeniä.

Vierailija
4/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juosten ihan hyvä, muuten aika vähäiseltä kuulostaa. Tietty tyhjää parempi, ja ehdottomasti hyvä, että liikunta on päivittäistä.

Vierailija
5/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kävely ei hirveästi pidä kroppaa kunnossa. Tyhjää parempi toki.

Vierailija
6/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit lähiömammat taluttaa fifejään tuon 3.4km päivässä. Ei mitään merkitystä normaalikuntoiselle, paitsi raitis ilma, ellet ole ihan rapakunnossa.

Vierailija
7/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 3,4km on siis pelkästään kävelyä ja juoksua, pyöräilen työmatkat ja sitä siis näköjään puhelimeni ei laske "liikunnaksi".. aika erikoista kyllä. Liikun siis vielä parisen kilometriä enemmän per päivä kuin mitä mittari ilmoittaa.

-ap

Vierailija
8/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran viikossa ohjelmassa on minulla n. tunnin pyörälenkki, johon kuluu yleensä n. tunti. Juoksukin olisi vrm ihan hyvästä jos ehtisi/jaksaisi lähteä sitäkin tekemään välillä ;)
-ap

Vierailija
9/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus: siis 20 km pyörälenkki johon kuluu aikaa n. tunti :)
-ap

Vierailija
10/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sovellusta ap käytät?

Vierailija
11/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jostain laihdutus/terveyslehdestä lukenut,että 30min/pv pitää liikkua vähintään.

Vierailija
12/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Applen omaa Terveys-sovellusta käytän, sillä se toimii huomaamattomasti taustalla ilman että tarvii miettiä et "onko se aktiivisuussovellus nyt varmasti päällä" :) Tämä sovellus siis mittaa liikunnan määrän aselten perusteella, joten varmaan sen takia se ei pyöräilyä pysty mittaamaan ilman GPS:n olemista päällä. Muutoin liikkuessani käytössä on joko Runtastic tai Endomondo.
-ap

Vierailija
13/13 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän, mulla vuoden keskiarvo (kävely) lähes 8 km päivässä tän päivän tietojen mukaan. Ja mulla oli sentään keväällä 6 vk jalkakin paketissa eli tuli pitkä tauko missään jaloilla tehtävässä liikkumisessa.