Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätöistä ärsyyntyvät tuttavat, miten käsitellä?

Vierailija
28.03.2022 |

En enää nykyään jaksa edes sanoa sellaisille ihmisille, jotka eivät etänä tee että joo kyllä, teen pääsääntöisesti työni kotoa. Sitä vinoilun määrää ja "mitä töitä nuo nyt on!" Ja siihen perään karmea sepostus omista OIKEISTA vuorotöistä. Minähän kun VAIN istun koneella.

Olen teknistä erityisosaamista vaativalla alalla ja tehnyt etänä varsin paljon jo 10v. Ja nyt koronan takia enemmän kun projektien takia reissaaminenkin jäänyt. Toki nyt kun pandemiarajoitukset höllentyneet niin työreissujakin alkaa taas olemaan enemmän.

Mutta silti. Mikä tämä ajatusmaailma on että etänä on niiiiin helppoa. Mulle oli suuri helpotus että saa tehdä töitä kellon ympäri jos ja kun projektit sitä vaativat kun ympäri maailman on yhteistöitä. Tee siinä sitten 8-16 päivää muutenkaan :D työni vaatii keskittymistä ja sitä keskeytyksetöntä työaikaa mitä toimistotyö ei tarjoa. Saan paljon enemmän aikaan etäillen.

Ja joo, ehkä nälvijöillä ei toden totta ole mitään käsitystä mitä teen työpäivieni aikana, mutta enpä heille siitä tilivelvollinen olekaan. Firman tulokset ja miun palkkapussi kiittää senkin edestä :) palkkani on 5k huituloilla

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kenenkään kommentoivan etätöitäni mitenkään arvolatautuneesti (jos ollenkaan) näiden kahden vuoden aikana, kun olen niitä tehnyt. En muutenkaan puhu työasioista vapaa-ajalla.

En minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi