Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä menen pe töihin. Menetkö sinäkin?

Vierailija
13.09.2015 |

Jos menet, osallistu facessa tähän ryhmään:

https://www.facebook.com/events/847916881985099/

Kiva, jos saadaan mahdollisimman paljon osallistujia.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:17"]

Siis tottakai menen. Olen yksityisellä sektorilla töissä, ei meillä edes noudateta mitään työehtosopimusta.

En mä tajua miten voisin olla pois? Siis vaikka kuuluisin vaikka Akavaan (olen vain kassan jäsen), niin en kai mä nyt vois olla poissa töistä kun ei muutkaan ole.

Ei mulla ole käynyt edes mielessä etten menis, en kyllä tosin halua sitä missään Facebookissakaan mainostaa. Kai suurin osa suomalaisista kuitenkin on töissä.

[/quote]

Kerropa täällä nyt julkisesti mikä firma on kyseessä niin saadaan työehtosopimus teilläkin toimimaan. Työehtosopimusta on noudatettava. Ja liity nyt hyvä ihminen liittoon.
[/quote]

En ole koskaan ollut työpaikassa jossa noudatetaan mitään tessiä

Vierailija
62/67 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen kesätyöpäivä terveydenhuoltoalalla, en kai mä mitenkään voi olla pois, ja tuskin työkaveritkaan on. Toivottavasti on todella hyvä pyöräilysää. Lakkoilkaa te muut minunkin edestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joko autolla tai teen kotona etänä t. Kermapersevalkokauluslainen ktm

Vierailija
64/67 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:44"]Niin että Suomi nousuun, mutta talkoisiin ei osallistuta vaan kiukutellaan lakkoilemalla?
[/quote] eikös talkoissa ole tarjoilua? Kuka muuten tulee? Ja milloin sinut on pakotettu talkoisiin?

Vierailija
65/67 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 20:00"]

Mitä opettajat on tässä tarkalleen ottaen erityisesti menettämässä?

[/quote]

Oaj lähtee lakkoon/mielenilmaukseen, koska nyt ollaan rajaamassa sopimusoikeutta. Ei yksistään nyt ilmoitettujen leikkausten takia. Eihän nämä leikkaukset tähän jää vaan hallitus yrittää saada heikennettyä työntekijän turvaa kaikilla tasoilla.
[/quote]
Nimenomaan! Tämän kun ihmiset tajuaisivat!

Vierailija
66/67 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei pääse töihin kun julkiset lakossa? Saako silloin potkut?

Vierailija
67/67 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin. Tai etäilen, koska en halua hukata työaikaa typeryyksien takia työmatkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi