Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan kissoja! :3

Vierailija
13.09.2015 |

On se kumma miten niin pienet eläimet voivat läsnäolollaan parantaa päivän! :) Mikään ei ole ihanampaa kuin se, kun rankan päivän jälkeen lösähtää sohvalle katsomaan telkkaria pehmoinen ja lämmin kissa sylissä <3

terveisin: tuleva crazy cat lady

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla ainakin on sekä rakkautta että kissoja/lemmikkejä. Mä en ole ihan niin rajoittunut henkilö että kuvittelisin niiden lähtökohtaisesti kenenkään muunkaan ihmisen kohdalla olevan toinen toisensa poissulkevat elämässä. Kyllä teidän monien kirjoittajien tulisi kasvaa henkisesti, mutta kaipa se on mahdoton toive, jos ei vaan kerrassaan ole mistä ottaa. Kylläpä muuten onkin todellinen ihme, että teidän "ihastuttavan" seuranne sijasta moni on paljon mieluummin jonkun hyvän ja uskollisen eläinystävänsä vilpittömässä seurassa! ;) Minä pidän kyllä sekä ihmisistä että eläimistä ja paljon pidänkin, poislukien häijyt ja paskamaiset ihmisyksilöt, mikä on onneksi vain se pieni osa koko populaatiosta. Hyvää illanjatkoa vaan kaikille palstailkiöillekin. Ei tuollainen tuo hyvää ja rakkautta itsellenne, kun kiusaatte muita. Kyllä aikuisen pitäisi se jo ymmärtää.

Vierailija
24/25 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tuleva "hullu kissanainen" :-) Sattumalta huomasimme kesällä moottoritien varressa hylätyn kissan pennun ja pieni on ollut meillä siitä lähtien. Jo ensimmäisen päivän jälkeen pieni tuntui uudelta perheenjäseneltä, ja pelkäsin oitis että jos sille löytyisikin omistaja, että miten pystyisin luopumaan hänestä. On kyllä suloinen pieni, aina ruoka-ajan jälkeen tulee sohvalle syliin kehräämään ja puskemaan

Vierailija
25/25 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissat on kyllä rakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän