Rakastan kissoja! :3
On se kumma miten niin pienet eläimet voivat läsnäolollaan parantaa päivän! :) Mikään ei ole ihanampaa kuin se, kun rankan päivän jälkeen lösähtää sohvalle katsomaan telkkaria pehmoinen ja lämmin kissa sylissä <3
terveisin: tuleva crazy cat lady
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:00"]minulla on nyt ensimmäinen kissani, aivan ihana tapaus, rakastaa kaikkia ja kaikkea. Vauvaa puskee ja hellii, tietää kun päivän touhut on lapsen kanssa tehty niin hyppää syliin ja kellahtaa selälleen :)
[/quote]
Voi että <3 Ja aina kun sanotaan että "kissaa ei kiinnosta" :)
kyl ne on parhaita joo. Mullakin 5 kk pentu, joka nukkuu vieressäni joka yö, puskee ja kehrää:)
Niin minäkin rakastan. Se on sitä SUURTA rakkautta.
Suloisia pikku enkeleitä kisut ovat.
Mies.
Oma kissani tuli juuri viereeni kehräämään. Rakastan tuota kattia enemmän kuin ketään muuta, jos olen ihan rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:00"]minulla on nyt ensimmäinen kissani, aivan ihana tapaus, rakastaa kaikkia ja kaikkea. Vauvaa puskee ja hellii, tietää kun päivän touhut on lapsen kanssa tehty niin hyppää syliin ja kellahtaa selälleen :)
[/quote]
Voi että <3 Ja aina kun sanotaan että "kissaa ei kiinnosta" :)
[/quote]
ne on höpöjuttuja, ainakin meidän kisua kiinnostaa :) tulee aina ovelle vastaan, tuo lelun kun tahtoo leikkiä ja "juttelee" kun hänelle puhuu. seurallinen ja lapsirakas kisuli <3
Kissat on ihania. Mulla on kyllä vaan koira, mutta on sekin ihana. Tiedän, olen koirakissaihminen eli satuolento.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:11"]Kissat on ihania. Mulla on kyllä vaan koira, mutta on sekin ihana. Tiedän, olen koirakissaihminen eli satuolento.
[/quote]
Mä olen myös. Eläinihmiseksi sanon itseäni. Kissoja mulla vaan on tosin. Koira jäi erossa exälle, ja sitä on kova ikävä. :'( Onneksi on nuo kissat.
Tosiasiassa kissat ovat itsekkäitä ja haluavat vain ruokaa ja pehmoisen pedin. Ehkä vähän huomiotakin siinä sivussa ;). Mutta ehkä juuri sen itsekkyytensä vuoksi ovatkin niin ihania :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:19"]
Tosiasiassa kissat ovat itsekkäitä ja haluavat vain ruokaa ja pehmoisen pedin. Ehkä vähän huomiotakin siinä sivussa ;). Mutta ehkä juuri sen itsekkyytensä vuoksi ovatkin niin ihania :)
[/quote]
Ei itsekkäitä vaan itsenäisiä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:05"]
Mies.
[/quote]
Kissa on paras enkelinä.
[/quote]
Oletko jäänyt rakkautta vaille elämässä?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:40"]
Mies.
[/quote]
Kissa on paras enkelinä.
[/quote]
[/quote]
Eikös juuri ne, jotka eivät saa rakkautta elämässään hanki kissoja? Kyllä jokaisella yksinäisellä vanhallapiialla on oltava vähintään yksi kissa, jonka räpyläisiä varpaita he haistelevat kaihoissaan illan hämärtyessä...
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:19"]
[/quote]
Ei itsekkäitä vaan itsenäisiä.
[/quote]
Sekä että ovat. Minusta kissan itsekkyys on ihailtava ominaisuus. Voisinpa itsekin olla yhtä itsekäs. Söpöstä ulkonäöstä on hyötyä...
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:40"]
Mies.
[/quote]
Kissa on paras enkelinä.
[/quote]
[/quote]
Eikös juuri ne, jotka eivät saa rakkautta elämässään hanki kissoja? Kyllä jokaisella yksinäisellä vanhallapiialla on oltava vähintään yksi kissa, jonka räpyläisiä varpaita he haistelevat kaihoissaan illan hämärtyessä...
[/quote]
Sinulla on jäänyt elämä elämättä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:58"]
On se kumma miten niin pienet eläimet voivat läsnäolollaan parantaa päivän! :) Mikään ei ole ihanampaa kuin se, kun rankan päivän jälkeen lösähtää sohvalle katsomaan telkkaria pehmoinen ja lämmin kissa sylissä <3 terveisin: tuleva crazy cat lady
[/quote]
Arvatenkin ihmissuhteisiin et pysty. lähes poikkeuksesta kissoihin tai koiriin hurahtaneet on jotain tunnevammaisia jotka ei normaaleihin ihmissuhteisiin kykene. Kissan kanssa on helppo kyöhnätä, sen voi sit heittää sylistään lattialle kun ei enää huvita
Minun rakas kissani lopetettiin joku aika sitten ja edelleen on hirveä ikävä ja suru. Mutta olen päättänyt hankkia uuden... En vain tiedä, miten totun uuden kissan luonteeseen ja metkuihin? Onko se helppoa? Kun ei voikaan enää soveltaa hyväksi havaittuja keinoja vaan kaikki on ihan uutta... :(
Kisut ovat niin suloisia, että tekee mieli vain pusia, pusia ja vielä kerran pusia.
ne on ihania <3
makaan juuri sohvalla ja jalkojeni päällä makaa rullalla lämmin, pehmeä kissa joka pesee huolellisesti varpaitaan. niitä on neljä :3
[quote
makaan juuri sohvalla ja jalkojeni päällä makaa rullalla lämmin, pehmeä kissa joka pesee huolellisesti varpaitaan. niitä on neljä :3
[/quote]
Varpaita vai kissoja? ;)
Kissat eivät ole sen itsekkäämpiä kuin muutkaan otukset. Kaikki ihmiset siis varmaan ovat epäitsekkäitä, just joo. Koira on miellyttämisenhaluisempi ja eriluonteinen, mutta molemmat on ihania.
minulla on nyt ensimmäinen kissani, aivan ihana tapaus, rakastaa kaikkia ja kaikkea. Vauvaa puskee ja hellii, tietää kun päivän touhut on lapsen kanssa tehty niin hyppää syliin ja kellahtaa selälleen :)