Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua on tänään vituttanut?

Vierailija
13.09.2015 |

Mua on vituttanu isovanhemmat jotka käy jeesustelemassa kuinka hieno elämä toisella lapsen lapsella on.

Sitten mua vituttaa kun miestä rupee vituttaan tää ja se vittuuntuu lapsiin.

Sitten mua vituttaa kun tulee talvi.

Sitten mua vituttaa kun kuopus kasvaa niin nopeesti ja joudun laitteleen 50 senttisiä ihania pikku nuttuja pois ja tiedän että käyttäjää niille ei taida enää tulla.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun ei tiedä.Joku keskustan eukko sano pressiklubissa että nää kiristykset tehdään mamujen takia!OIKEESTI!!!???

Vierailija
62/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden väsymys, huonovointisuus ja ruokahimotkin (ne tuppaavat suuntautumaan ei niin terveellisiin valintoihin). Kämppä on kuin sikolätti, miljoona asiaa odottavat hoitamistaan niin töiden kuin opintojen suhteen, ja mä vaan makaan sohvalla puolikuolleena. Huonomminkin asiat vois olla, en ole vielä oksentanut kertaakaan, mutta kyllä tää väsymys on jotain niin kokonaisvaltaista että huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veettää, kun on yksin eikä saa sunnuntaisexiä. Mieli tekisi oikein jaksavaa miestä!!!

Vierailija
64/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKOLAISET. Ja se ettei kukaan käännytä niitä heti takaisin Ruotsiin johon niiden olisi pitänyt jäädä.

Vierailija
65/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:26"]Ei oikein mikään. Tasainen päivä, jolloin tajuan kuinka paljosta saan olla kiitollinen. Ja ylpeäkin, siis hyvällä tavalla ylpeä. [/quote] Mut sitähän tässä ei kysytty. Mee pois.

[/quote]

Enhän mene, mene itse. Olen juuri siellä missä kulloinkin tahdon olla. Näin tämän(kin) ketjun, ja vastasin näin oman sanottavani. :) Semmosta se kato on.
[/quote]

Vituttaa tällaset tyytyväiset assholet. Ei mitää sympatiaa toisten vitutukselle.

Vierailija
66/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ku yks Hot or not match-komistus ei kirjota mitään....

Vierailija
67/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U2:n Bono

Vierailija
68/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun on sunnuntai, pitkä ja raskas työviikko edessä, enkä ole saanut vkloppuna edes levättyä.

Vierailija
69/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa mun tunteeton isä joka kostaa mulle aina jos erehdyn olemaan eri mieltä jostain. 

Vierailija
70/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:55"]

Se että minua on lapsena kohdeltu väärin, enkä ole edes tajunnut kuinka. Olen koittanut sopeutua siihen vinoon malliin elämästä ja saanut ihan hirveästi paskaa niskaani NIILTÄ IHMISILTÄ, joille kaikki on oikeudenmukaista ja helppoa. Siis minä olen sitten ollut aina se, joka tekee väärin. Minä olen sitten aina ollut se, jota voi polkea. Koska minun käsityksenihän ovat vitun vinoutuneita ja normaalien ovat oikeita. 

Näinhän se tietty olikin, mutta en ole itse ollut siitä vastuussa ja harvan normaalin täytyy kasvattaa itse itsensä vaan niillä moraaleilla ym. mennään, jotka on kotoa saatu. Ja puoliaan osataan pitää. Just minunlaisiani vastaan. Ja kuka kärsi aina? Minä.

[/quote]

Niinpä. Samankaltaisia tunteita ja kokemuksia myös minulla. Lisäksi harmittaa psyykkiset ja fyysiset häiriöt, mitkä rajoittavat sekä se, että jäin jo nuorena sairaslomalle enkä ehtinyt saada ammattia. Vituttaa, että kukaan ei ole osannut minua auttaa, koska ongelmani koetaan liian vaikeina ja erikoisina. Vaikka olen ollut todella motivoitunut, aktiivinen ja yhteistyökykyinen, kukaan monistakaan mielenterveysammattilaisista ei ole osannut minua auttaa. Kukaan ei ole myöskään auttanut ammatillisen kuntoutumisen kanssa.

Vituttaa, että olen pitkään voinut pahoin ja syrjäytynyt yhteiskunnasta. Kaikkea on kestänyt niin kauan, että muutos näyttää äärimmäisen vaikealta. Vituttaa myös se, miten ihmiset eivät pysty ymmärtämään että elämässä ei aina pääse eteenpäin ja että ammattiauttajatkaan eivät välttämättä halua vilpittömästi auttaa ainakaan vaikeita tapauksia. Ongelmat ovat sitä luokkaa, että yksin ei niitä pysty ratkomaan, mutta kukaan ei auta. 

Vituttaa, kun elämä on pilalla!