Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua on tänään vituttanut?

Vierailija
13.09.2015 |

Mua on vituttanu isovanhemmat jotka käy jeesustelemassa kuinka hieno elämä toisella lapsen lapsella on.

Sitten mua vituttaa kun miestä rupee vituttaan tää ja se vittuuntuu lapsiin.

Sitten mua vituttaa kun tulee talvi.

Sitten mua vituttaa kun kuopus kasvaa niin nopeesti ja joudun laitteleen 50 senttisiä ihania pikku nuttuja pois ja tiedän että käyttäjää niille ei taida enää tulla.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöset kyselyt

Vierailija
22/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamut ja suuresti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:48"]

Miehen riitelytapa, vaikka yhdestä asiasta riitaa: haukutaan kaikesta mahdollisesta, näytetään keskaria,ei kuulema rakasta minua taas vaihteeksi.. Vaikka minä aloitin typerän riidan, myönnän se, niin en tee silti noin pahaa mieltä omalle puolisolle.

[/quote]

Miksi olet miehen kanssa joka ei rakasta?

Vierailija
24/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKIT!!! OMG LÄSKIT TAPPAA KAIKKI!! KAIKKIALLA ON LÄSKEJÄ, KAIKKI OLLAAAN LÄSKEJÄ

Vierailija
25/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Lautakasa Vanhanen. Taas joutuu kuuntelemaan sen ylimielistä narinaa.

Vierailija
26/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään. Tasainen päivä, jolloin tajuan kuinka paljosta saan olla kiitollinen. Ja ylpeäkin, siis hyvällä tavalla ylpeä.

Vierailija
27/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen huutaminen

Vierailija
28/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania vaiheen jälkeinen viikon saamattomuus alkaa lievästi sanottuna polttaa päreitä.

Vierailija
29/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphonemiesten maahanvyöry ja ilmaiset junamatkat.

Vierailija
30/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vaatekappaleen kaverin luo. Se on epähuomiossa antanut sen omalle kaverille=joku varastanut uuden vaatteeni...pitäskö pyytää vähän rahaa jos sitä ei löydy...

Vierailija
31/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on vituttaneet kyllä rasistiset kommentit ja mielipiteet, toisaalta, ne saa mut vähän "vahingoniloiseksi" myös.. :)

Vierailija
32/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Totoro-koru katosi.

Vierailija
33/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen, joka pölisi puhelimessa KOVAAN ääneen ja PITKÄÄN bussissa ja sen jälkeen rouskutteli ja maiskutteli omenaa suu auki oikein antaumuksella. Nyt se sama nainen kuuntelee järkyttävän huonoa musiikkia niin että kaikki muutkin kuulee.

Vierailija
34/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:55"]

Hirvikärpäset..pääsin mettälle miehen luvalla tunniksi.Mettä oli täynnä hirvikärpäsiä ja kun pääsin kotiin mulle oltiin vihasia että olin tunnin itsekseni siellä vitun mettässä ja siellä ei edes ollu sieniä.PASKA!

[/quote]

Miehen luvalla metsään??? Tarvitsetko oikeasti miehen LUVAN mennä METSÄÄN??? :O

Vierailija
35/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:35"]

Joku nainen, joka pölisi puhelimessa KOVAAN ääneen ja PITKÄÄN bussissa ja sen jälkeen rouskutteli ja maiskutteli omenaa suu auki oikein antaumuksella. Nyt se sama nainen kuuntelee järkyttävän huonoa musiikkia niin että kaikki muutkin kuulee.

[/quote]Heke.

Vierailija
36/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että en saa ravintolassa IKINÄ sitä mitä tilaan. Miten ne aina töppää just mun annoksen?!? Vai käyks muillekki näin? Enkä mä tilaa mitään ihmeellisyyksiä.

Vierailija
37/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:26"]Ei oikein mikään. Tasainen päivä, jolloin tajuan kuinka paljosta saan olla kiitollinen. Ja ylpeäkin, siis hyvällä tavalla ylpeä.
[/quote]

Mut sitähän tässä ei kysytty. Mee pois.

Vierailija
38/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että laihdutus ei tänäänkään onnistunut. Join jo puoli litraa kokista ja ostin irtokarkkia tv:n ääressä syötäväksi.

Vierailija
39/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koko viimeisen viikon on vituttanut se että hallitus kaavailee vievänsä minun palkastani vähintään 2000e/v, se on minulle reilun kuukauden palkka. Monena iltana on pitänyt itkeä kun vituttaa niin paljon. Noh, yritän tulevalla viikolla koota itseni ja laskeskelen kannattaako töihin enää lähteä. Työmatkat, lasten päivähoitomaksut jne jne... Siitä saa joku muu raskaan työn mitä kukaan ei arvosta.

Vierailija
40/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan ja Suomen kaatuminen hallitsemattomaan maahanmuuttoon ja se miten Suomessa hyysätään ulkomaalaisia samalla kun omat näkee nälkää ja makaa viimeiset elämänsä päivät omassa paskassaan neljän seinän sisällä.