Mikä sinua on tänään vituttanut?
Mua on vituttanu isovanhemmat jotka käy jeesustelemassa kuinka hieno elämä toisella lapsen lapsella on.
Sitten mua vituttaa kun miestä rupee vituttaan tää ja se vittuuntuu lapsiin.
Sitten mua vituttaa kun tulee talvi.
Sitten mua vituttaa kun kuopus kasvaa niin nopeesti ja joudun laitteleen 50 senttisiä ihania pikku nuttuja pois ja tiedän että käyttäjää niille ei taida enää tulla.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:48"]
Miehen riitelytapa, vaikka yhdestä asiasta riitaa: haukutaan kaikesta mahdollisesta, näytetään keskaria,ei kuulema rakasta minua taas vaihteeksi.. Vaikka minä aloitin typerän riidan, myönnän se, niin en tee silti noin pahaa mieltä omalle puolisolle.
[/quote]
Miksi olet miehen kanssa joka ei rakasta?
LÄSKIT!!! OMG LÄSKIT TAPPAA KAIKKI!! KAIKKIALLA ON LÄSKEJÄ, KAIKKI OLLAAAN LÄSKEJÄ
Matti Lautakasa Vanhanen. Taas joutuu kuuntelemaan sen ylimielistä narinaa.
Ei oikein mikään. Tasainen päivä, jolloin tajuan kuinka paljosta saan olla kiitollinen. Ja ylpeäkin, siis hyvällä tavalla ylpeä.
Mania vaiheen jälkeinen viikon saamattomuus alkaa lievästi sanottuna polttaa päreitä.
Iphonemiesten maahanvyöry ja ilmaiset junamatkat.
Unohdin vaatekappaleen kaverin luo. Se on epähuomiossa antanut sen omalle kaverille=joku varastanut uuden vaatteeni...pitäskö pyytää vähän rahaa jos sitä ei löydy...
Täällä palstalla on vituttaneet kyllä rasistiset kommentit ja mielipiteet, toisaalta, ne saa mut vähän "vahingoniloiseksi" myös.. :)
Joku nainen, joka pölisi puhelimessa KOVAAN ääneen ja PITKÄÄN bussissa ja sen jälkeen rouskutteli ja maiskutteli omenaa suu auki oikein antaumuksella. Nyt se sama nainen kuuntelee järkyttävän huonoa musiikkia niin että kaikki muutkin kuulee.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:55"]
Hirvikärpäset..pääsin mettälle miehen luvalla tunniksi.Mettä oli täynnä hirvikärpäsiä ja kun pääsin kotiin mulle oltiin vihasia että olin tunnin itsekseni siellä vitun mettässä ja siellä ei edes ollu sieniä.PASKA!
[/quote]
Miehen luvalla metsään??? Tarvitsetko oikeasti miehen LUVAN mennä METSÄÄN??? :O
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:35"]
Joku nainen, joka pölisi puhelimessa KOVAAN ääneen ja PITKÄÄN bussissa ja sen jälkeen rouskutteli ja maiskutteli omenaa suu auki oikein antaumuksella. Nyt se sama nainen kuuntelee järkyttävän huonoa musiikkia niin että kaikki muutkin kuulee.
[/quote]Heke.
Se että en saa ravintolassa IKINÄ sitä mitä tilaan. Miten ne aina töppää just mun annoksen?!? Vai käyks muillekki näin? Enkä mä tilaa mitään ihmeellisyyksiä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:26"]Ei oikein mikään. Tasainen päivä, jolloin tajuan kuinka paljosta saan olla kiitollinen. Ja ylpeäkin, siis hyvällä tavalla ylpeä.
[/quote]
Mut sitähän tässä ei kysytty. Mee pois.
Se että laihdutus ei tänäänkään onnistunut. Join jo puoli litraa kokista ja ostin irtokarkkia tv:n ääressä syötäväksi.
No koko viimeisen viikon on vituttanut se että hallitus kaavailee vievänsä minun palkastani vähintään 2000e/v, se on minulle reilun kuukauden palkka. Monena iltana on pitänyt itkeä kun vituttaa niin paljon. Noh, yritän tulevalla viikolla koota itseni ja laskeskelen kannattaako töihin enää lähteä. Työmatkat, lasten päivähoitomaksut jne jne... Siitä saa joku muu raskaan työn mitä kukaan ei arvosta.
Euroopan ja Suomen kaatuminen hallitsemattomaan maahanmuuttoon ja se miten Suomessa hyysätään ulkomaalaisia samalla kun omat näkee nälkää ja makaa viimeiset elämänsä päivät omassa paskassaan neljän seinän sisällä.
Tämmöset kyselyt