Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua on tänään vituttanut?

Vierailija
13.09.2015 |

Mua on vituttanu isovanhemmat jotka käy jeesustelemassa kuinka hieno elämä toisella lapsen lapsella on.

Sitten mua vituttaa kun miestä rupee vituttaan tää ja se vittuuntuu lapsiin.

Sitten mua vituttaa kun tulee talvi.

Sitten mua vituttaa kun kuopus kasvaa niin nopeesti ja joudun laitteleen 50 senttisiä ihania pikku nuttuja pois ja tiedän että käyttäjää niille ei taida enää tulla.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että unohin ostaa kananmunia kaupasta ja joutuin lähteen uuestaan...

Vierailija
42/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole noin rahvaanomaisia tunteita. Minua korkeintaan harmittaa.

Sori, oli pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:11"]

mamut ja suuresti

[/quote]Ketä prkl nää alapeukuttajat nyt stana on?

Vierailija
44/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:44"]Se että laihdutus ei tänäänkään onnistunut. Join jo puoli litraa kokista ja ostin irtokarkkia tv:n ääressä syötäväksi.
[/quote]

Ja nyt alko vituttaa ku tän luin että en ostanu irtokarkkeja!! Voi paska. Mies saa kyllä niitä lähteä hakemaan jostain. Nä oon v***u vahvasti raskaana oleva hormonihirviö! Ggggrrrraaaaaaaaahhhhhh saakeli

Vierailija
45/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:45"]No koko viimeisen viikon on vituttanut se että hallitus kaavailee vievänsä minun palkastani vähintään 2000e/v, se on minulle reilun kuukauden palkka. Monena iltana on pitänyt itkeä kun vituttaa niin paljon. Noh, yritän tulevalla viikolla koota itseni ja laskeskelen kannattaako töihin enää lähteä. Työmatkat, lasten päivähoitomaksut jne jne... Siitä saa joku muu raskaan työn mitä kukaan ei arvosta.
[/quote]
Mua täs on vituttanut viime päivinä kaltaisesi pölvästit ja ay-liike, jotka mielellään ylläpitävät sitä mielikuvaa, että nyt menee kaikki. Hallitushan on vasta keventämässä ja yksinkertaistamassa työlainsäädäntöä ja laittamassa samalla tuleville tes kierroksille samaa tavoitetta. Sitten tes kierroksen jälkeen alkaa paikallinen sopiminen miten kullakin työpaikalla palkkoja ja etuisuuksia jaetaan. Pakko ei ole työnantajan lakeja ja tesejä parempia antaa mutta jokainen työnantaja ymmärtää kyllä suhdanteiden ja tehtävien mukaan joustavien erien merkityksen. Samoin ymmärtää jokainen fiksu työntekijä. Hyvä että ajavat nyt läpi keveämmän ja kevyempikustannuksisen perustyölainsäädännön ja tesjärjestelmän.

Vierailija
46/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:35"]Joku nainen, joka pölisi puhelimessa KOVAAN ääneen ja PITKÄÄN bussissa ja sen jälkeen rouskutteli ja maiskutteli omenaa suu auki oikein antaumuksella. Nyt se sama nainen kuuntelee järkyttävän huonoa musiikkia niin että kaikki muutkin kuulee.
[/quote]

Nyt vituttaa se, että samaisessa bussissa jonkun eväät haisevat todella pahalta. Sekin vituttaa, että olen niin väsynyt ja huonotuulinen että jaksan vittuuntua näin olemattomista asioista.

Vierailija
47/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:35"]Joku nainen, joka pölisi puhelimessa KOVAAN ääneen ja PITKÄÄN bussissa ja sen jälkeen rouskutteli ja maiskutteli omenaa suu auki oikein antaumuksella. Nyt se sama nainen kuuntelee järkyttävän huonoa musiikkia niin että kaikki muutkin kuulee.
[/quote]

Nyt vituttaa se, että samaisessa bussissa jonkun eväät haisevat todella pahalta. Sekin vituttaa, että olen niin väsynyt ja huonotuulinen että jaksan vittuuntua näin olemattomista asioista.
[/quote]

Feel ya bro. Mä oon ollu kans tänää iha hirvee mulkku joka on vittuuntunu joka asiasta ja näyttäny sen.

Vierailija
48/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin eilen kivan jätkän baarissa ja pilkun aikaan se pamauttaa mulle, että seurustelee. Ei sitten aikasemmin voinut kertoa.

Huomenna pitää taas kammeta ittensä sängystä ylös puoli kuudelta.

Vierailija
49/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:45"]No koko viimeisen viikon on vituttanut se että hallitus kaavailee vievänsä minun palkastani vähintään 2000e/v, se on minulle reilun kuukauden palkka. Monena iltana on pitänyt itkeä kun vituttaa niin paljon. Noh, yritän tulevalla viikolla koota itseni ja laskeskelen kannattaako töihin enää lähteä. Työmatkat, lasten päivähoitomaksut jne jne... Siitä saa joku muu raskaan työn mitä kukaan ei arvosta. [/quote] Mua täs on vituttanut viime päivinä kaltaisesi pölvästit ja ay-liike, jotka mielellään ylläpitävät sitä mielikuvaa, että nyt menee kaikki. Hallitushan on vasta keventämässä ja yksinkertaistamassa työlainsäädäntöä ja laittamassa samalla tuleville tes kierroksille samaa tavoitetta. Sitten tes kierroksen jälkeen alkaa paikallinen sopiminen miten kullakin työpaikalla palkkoja ja etuisuuksia jaetaan. Pakko ei ole työnantajan lakeja ja tesejä parempia antaa mutta jokainen työnantaja ymmärtää kyllä suhdanteiden ja tehtävien mukaan joustavien erien merkityksen. Samoin ymmärtää jokainen fiksu työntekijä. Hyvä että ajavat nyt läpi keveämmän ja kevyempikustannuksisen perustyölainsäädännön ja tesjärjestelmän.

[/quote]

Haista mätä paska.

Vierailija
50/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat sanoo ensin että yritän liikaa kun saan hyviä arvosanoja ja kun en ei ylppärit mennykkää hyvin niin sitten ollaan pettyneitä ja säälitään. Vieläkin puolen vuoden jälkeen *ttu.

Vierailija
51/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:45"]No koko viimeisen viikon on vituttanut se että hallitus kaavailee vievänsä minun palkastani vähintään 2000e/v, se on minulle reilun kuukauden palkka. Monena iltana on pitänyt itkeä kun vituttaa niin paljon. Noh, yritän tulevalla viikolla koota itseni ja laskeskelen kannattaako töihin enää lähteä. Työmatkat, lasten päivähoitomaksut jne jne... Siitä saa joku muu raskaan työn mitä kukaan ei arvosta.
[/quote]
Mua täs on vituttanut viime päivinä kaltaisesi pölvästit ja ay-liike, jotka mielellään ylläpitävät sitä mielikuvaa, että nyt menee kaikki. Hallitushan on vasta keventämässä ja yksinkertaistamassa työlainsäädäntöä ja laittamassa samalla tuleville tes kierroksille samaa tavoitetta. Sitten tes kierroksen jälkeen alkaa paikallinen sopiminen miten kullakin työpaikalla palkkoja ja etuisuuksia jaetaan. Pakko ei ole työnantajan lakeja ja tesejä parempia antaa mutta jokainen työnantaja ymmärtää kyllä suhdanteiden ja tehtävien mukaan joustavien erien merkityksen. Samoin ymmärtää jokainen fiksu työntekijä. Hyvä että ajavat nyt läpi keveämmän ja kevyempikustannuksisen perustyölainsäädännön ja tesjärjestelmän.
[/quote]
Tulevilla toimenpiteillä hallitushan VAIN ja AINOASTAAN kurjistaa työntekijän aseman: mistä neuvotellaan paikallisesti? Siitä että kuinka paljon etuuksiasi pienennetään, hallitus ottaa juurikin sen paikallisen sopimisen mahdollisuuden pois. Itse en kaipaa 38 lomapäivää tai edes lomarahoja, mutta 2000e/v on aika monta kauppareissua kuukaudessa jotka jäävät tekemättä - kuinka se auttaa taloutta nousuun? Se ei ole MINUN vikani, ettei Suomen vienti vedä, minun työtäni ei voi kilpailuttaa tai siirtää ulkomaille. Kuntatyönantaja ei myöskään etuuksia anna kun nyt on jo ylityöt ja muut pannassa ja sijaisia ei palkata sairastuneiden tilalle, eikä niitä palkata uuden lainsäädännön jälkeenkään. Eli mikä järki minun on tappaa itseni työllä joka ei tulevaisuudessa edes elätä perhettäni? Jään luultavasti voitolle jos jään kotiin. Mutta kuten sanottu, laskelmat ovat kesken. Ja joo - sinua EI VARMAAN VITUTA jos joku tulee sanelemaan että tästä lähtien muuten oot saman verran töissä kun ennenkin, mutta teet reippaan kuukauden työtä ilmaiseksi! - Tekopyhä idiootti olet.

Vierailija
52/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:01"]Naapuritalon lehmä valitti, kun mieheni kanssa kävelimme kauppaan heidän kerrostalonsa ohi. Oli kuulemma kiellettyä. Wtf!
[/quote]

Asutkohan Tampereella Tesomalla?

Vierailija
53/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Ihan liikaa hommaa joka elämänsaralla. Raksa, joka on venynyt ja venyy vielä noin vuodella. Koulu pitäis hoitaa loppuun tällä lukukaudella ja näyttäis siltä et yhden lapsen lisäks tilannetta tulee helpottamaan toinen lapsi, joka syntyy piakkoin. Pirun stressi :/

Vierailija
54/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:46"]Euroopan ja Suomen kaatuminen hallitsemattomaan maahanmuuttoon ja se miten Suomessa hyysätään ulkomaalaisia samalla kun omat näkee nälkää ja makaa viimeiset elämänsä päivät omassa paskassaan neljän seinän sisällä.
[/quote]TÄMÄ!!!!
Kyllä nyt jo pitäis tajuta lähteä Eu.st veks!
Markka takasi ja Suomi nousuun!

Vierailija
55/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:26"]Ei oikein mikään. Tasainen päivä, jolloin tajuan kuinka paljosta saan olla kiitollinen. Ja ylpeäkin, siis hyvällä tavalla ylpeä. [/quote] Mut sitähän tässä ei kysytty. Mee pois.

[/quote]

Enhän mene, mene itse. Olen juuri siellä missä kulloinkin tahdon olla. Näin tämän(kin) ketjun, ja vastasin näin oman sanottavani. :) Semmosta se kato on.

Vierailija
56/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu-jankutus

Vierailija
57/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-aloitukset.

Vierailija
58/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:55"]

Hirvikärpäset..pääsin mettälle miehen luvalla tunniksi.Mettä oli täynnä hirvikärpäsiä ja kun pääsin kotiin mulle oltiin vihasia että olin tunnin itsekseni siellä vitun mettässä ja siellä ei edes ollu sieniä.PASKA!

[/quote]

Miehen luvalla metsään??? Tarvitsetko oikeasti miehen LUVAN mennä METSÄÄN??? :O

[/quote]

No luvan ja luvan..sen tarttee kattoo mukuloita se aika...kysyin että jos lähtisin ja se sano että joo ja sitten oli kuitenkin äkee kun olin lähteny..

mut hienoa vitutusta suomalaiset!!

Vierailija
59/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saamattomuuteni, letargisuus, apatia. Laiskuus! En voi mennä peiliin katsomaan kun alkaisi liikaa VITUTTAMAAN!

Tänään mun piti saada tehtyä kaikenlaista pientä, mutta mitään en ole tehnyt, kuten en viikollakaan, tai edes tässä kuussa.

Vierailija
60/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:32"]

Mamu-jankutus

[/quote]

Tämä ja muut palstan pakkomielteiset.