Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopari mutta eri huoneissa nukkuminen. Toimiiko?

Vierailija
28.03.2022 |

Miksi eri huoneissa nukkumista pidetään pahana? Syitähän voi olla miljoona, mutta tuntuu miehelle olevan ehdoton no no.

Parempi välttää kaikenlainen läheisyys mikä voisi johtaa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Haluan nukkua yöni rauhassa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat huoneet? Meillä on omat asunnot ja avioliitto voi hyvin, vaikka emme nuku samassa talossa muuten kuin reissussa.

Kuinka usein näette ja vietätte aikaa yhdessä?

Vierailija
42/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni nukumme eri huoneissa. Ihan parasta, kun on oma tila ja rauha nukkua. Mies kuorsaa, en vain pysty nukkumaan samassa tilassa. Pitkästä aikaa kokeilin joku viikko sitten ja hirveää pyörimistä koko yö.

Onneksi sitä on jo tällainen keski-ikäinen akka, niin ei tarvitse välittää siitä, onko tämä nyt jotenkin norminmukainen ratkaisu vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän täällä pohditaan vähintään kerran viikossa.

Jos kumppani ei arvosta toisen hyvää unta, niin huono homma. Ei välitä, on itsekäs.

Nukkumattomuus tekee pahaa myös fyysiselle hyvinvoinnille, mutta varsinkin henkiselle.

Arvaat varmaan että meillä nukutaan eri kerroksissa, mulla tosi paha unihäiriö mutta mies arvostaa mua ja haluaa että mulla on edes mahdollisuus hyviin uniin. Mukavampaa tietysti sekin etten ole jatkuvasti unenpuutteesta kiukkuinen ja masentunut.

Vierailija
44/44 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me nukutaan eri huoneissa kun herään ääniin liian helposti. Seksiä silti harrastetaan :)

Mies ei ole äänekäs nukkuja eikä kuorsaa mutta olen silti herkkäuninen. Seksiä en halua harrastaa.

Toivottavasti mies jättää sinut pian kun olet tuollainen kiusaaja.

Ei ole mikään parisuhde, jos nukutaan eri huoneissa, eikä toinen halua edes seksiä, vaikka toinen haluaa. Ero on molemmille paras ratkaisu.

Minua kiusaa ukon kuorsaus, ja on onneksi on tilaa nukkua eri huoneissa, mutta seksin jälkeen AINA nukutaan yhdessä. 

Ihan ihana järjestely, toimii, suosittelen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi