Aviopari mutta eri huoneissa nukkuminen. Toimiiko?
Miksi eri huoneissa nukkumista pidetään pahana? Syitähän voi olla miljoona, mutta tuntuu miehelle olevan ehdoton no no.
Parempi välttää kaikenlainen läheisyys mikä voisi johtaa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Haluan nukkua yöni rauhassa.
Kommentit (44)
Ei tulisi mieleenikään nukkua miehen kanssa samassa huoneessa. Seksiä pari-kolme kertaa päivässä mutta omat makkarit ja kylppärit. Näitä on tietysti kerrostaloläävässä hiukan vaikeaa järjestää, mutta tilavassa talossa toimii hyvin.
Omat huoneet? Meillä on omat asunnot ja avioliitto voi hyvin, vaikka emme nuku samassa talossa muuten kuin reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään pahan missä?
t. 30v eri huoneissa nukkuneen avioparin toinen puolisko
Täällä on ollut ketjuja joissa hämmästellään kuinka pari voi nukkua eri huoneissa.
Teinejä nyt hämmästyttää moni muukin normaali asia. Esim. se, että seksiä voi harrastaa vaikka ei nuku samassa huoneessa ja ylipäätään se, että vanhempi väkikin voi seksiä harrastaa.
Teinit vetäisit tähän mutta ketjussa oli ihan aikuisia ihmisiä eikä teinejä.
En aio enää ikinä nukkua kuorsaavan mieheni vieressä. Kesästä asti olen nukkunut alakerrassa ja mies ylhäällä. Ah! Miten paljon paremmin nukun kuin ennen. Kuorsausta olen sietänyt 15 vuotta.
Rehellisesti sanottuna ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Ollaan nyt nukuttu eri huoneissa kolmisen vuotta ja etäännytty toisistamme kaikella muullakin tavalla. Yhteys puuttuu ja nyt ollaan ihan kuin kämppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nukutaan eri huoneissa kun herään ääniin liian helposti. Seksiä silti harrastetaan :)
Mies ei ole äänekäs nukkuja eikä kuorsaa mutta olen silti herkkäuninen. Seksiä en halua harrastaa.
Toivottavasti mies jättää sinut pian kun olet tuollainen kiusaaja.
En ole kiusaaja enkä valehtelija. Naimisissa olemme.
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaamisen takia ihan järkevä ratkaisu. Seksin välttämiseksi ei tod.
Kuorsaamiseen on aina jokin syy. Olisi järkevää tutkia. Minun mies sai hammastuet ja saamme nukkua yhdessä samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nukutaan eri huoneissa kun herään ääniin liian helposti. Seksiä silti harrastetaan :)
Mies ei ole äänekäs nukkuja eikä kuorsaa mutta olen silti herkkäuninen. Seksiä en halua harrastaa.
Sä olet se sama tyyppi kenen mielestä on ok olla parisuhteessa ja kaikki hyvin, vaikka toinen kieltäytyy seksistä ja toinen kärsii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaamisen takia ihan järkevä ratkaisu. Seksin välttämiseksi ei tod.
Kuorsaamiseen on aina jokin syy. Olisi järkevää tutkia. Minun mies sai hammastuet ja saamme nukkua yhdessä samassa sängyssä.
Täällä loppui kuorsaaminen kun nenän väliseinä oikaistiin ja ilma alkoi liikkumaan nenässä kunnolla. Toki jos ruokaperäisille torkahtaa sohvalle tyyliin kaikki leuat sylissä niin alkaa leijonan karkoitin toimimaan...
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Ollaan nyt nukuttu eri huoneissa kolmisen vuotta ja etäännytty toisistamme kaikella muullakin tavalla. Yhteys puuttuu ja nyt ollaan ihan kuin kämppiksiä.
Olisiko aika nostaa kissa pöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet se sama tyyppi kenen mielestä on ok olla parisuhteessa ja kaikki hyvin, vaikka toinen kieltäytyy seksistä ja toinen kärsii siitä.
En ole tommosta koskaan sanonut!
En ymmärrä miten eri sängyissä nukkuminen saa ihmiset etääntymään toisistaan?
Itselleni nimenomaan omassa sängyssä ja huoneessa nukkuminen olisi ihanteellista, kun sitten ei heräile jos toinen nousee sängystä vaikka keskellä yötä pissille, käätyy tai kuorsaa. Itse olen ainakin herkkäuninen ja varmasti heräisin.
Voi sitä vaikka välillä nukkua viekukkain, mutta suurimmaksi osaksi haluaisin nukkua omassa sängyssä varsinkin viikolla, kun on aamuinen herätys töihin.
Eikös tuo yhdessä nukkuminen ollut joskus vuonna kivi vain köyhien tekemä juttu? Kaikki rikkaat ja kuninkaalliset nukkuivat aina eri sängyissä, koska tilaa oli.
Ei tarvii tärvellä terveyttä toisen kuorsaamisen takia. Ihan hyvin voi nukkua eri huoneissa. Jos painostaa toista, on kiusaaja.
Nukumme eri huoneissa, mieheni kuorsaa äänekkäästi ja se kuuluu välillä talon toiseen päätyyn missä minä nukun. Tulisin hulluksi jos joutuisimme asumaan pienemmässä kämpässä, en saisi nukuttua ollenkaan.
Seksiä harrastamme kyllä, vaan ei enää yhtä usein mutta eipä sitä niin enää viitsi innostuakaan kun pitkä avioliitto takana.
Tykkäämme jutella illalla vielä sängyssä (viikonloppuisin myös aamuisin) ja niinpä olemme nukkuneetkin aina samassa sängyssä. Mun mies on kova hellimään, halimaan jne. ja tykkää, että vaimo on siinä vieressä kainalossa. Itse tykkään nukahtaa miehen käsivarsi ympärillä. Olemme kumpikin hiljaisia nukkujia eli kumpikaan ei häiritse toisen unta.
Vaimon ehdotuksesta ja halusta nukutaan nyt eri huoneissa. Näin on mennyt reilu puoli vuotta.
Seksiä tuona aikana tasan nolla kertaa.
Jos et seksiä halua harrastaa, niin eri huoneissa nukkuminen toimii. Kunhan eri huoneet ovat eri osoitteissa ja olette eronneet. Siis jos miehesi ei ole samaa mieltä seksin harrastamisesta kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et seksiä halua harrastaa, niin eri huoneissa nukkuminen toimii. Kunhan eri huoneet ovat eri osoitteissa ja olette eronneet. Siis jos miehesi ei ole samaa mieltä seksin harrastamisesta kuin sinä.
Aviossa aiotaan pysyä ja samassa talossa asua, mutta eri puolta taloa. Mies on samaa mieltä.
Toimii. Kumpikin saa nukkua oman rytminsä mukaan.
Emme ole vanhoja, vaimo 33 ja aviomies 35.