Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka pelkää syöpää aivan liioitellusti?

Vierailija
28.03.2022 |

Mikä tahansa yllättävä fyysinen oire, vaikka särky polvessa, ja olen varma että minulla on syöpä. Menetän yöuneni useaksi vuorokaudeksi "tekemäni diagnoosin" jälkeen, eli kun olen googlaillut mihin syöpään oireeni sopivat. Näinä päivinä olen myös aivan hermorauniona, mikä tietysti vaikuttaa työntekoon ja perhe-elämään. Mikä voisi auttaa? Terapiassa olen käynyt jossain vaiheessa elämää, en tiedä olisiko siitä tähän mitään hyötyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ja voit kuvitella, miten tilanne eskaloitui, kun minulta löydettiin 5 vuotta sitten rutiini-papakokeessa hpv:n aiheuttamia esiasteita kohdunsuulta. Ne poistettiin, mutta koko ajan jäytää pelko takaraivossa että esiasteita tulee lisää ja kohta mulla on syöpä.

1-2 vuoden välein käyn koepalat otattamassa, olen siis seurannassa, kun hpv on koko ajan mulla aktiivinen. Mutta näiden tutkimusten välissä ehtii varsin hyvin miettiä hautajaisensa ja murehtia läheisten pärjäämisestä moneen kymmeneen kertaan...

Vierailija
2/5 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00415

Kyseessä on ihan mielisairaus. Kannattaa hakea apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
4/5 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ja voit kuvitella, miten tilanne eskaloitui, kun minulta löydettiin 5 vuotta sitten rutiini-papakokeessa hpv:n aiheuttamia esiasteita kohdunsuulta. Ne poistettiin, mutta koko ajan jäytää pelko takaraivossa että esiasteita tulee lisää ja kohta mulla on syöpä.

1-2 vuoden välein käyn koepalat otattamassa, olen siis seurannassa, kun hpv on koko ajan mulla aktiivinen. Mutta näiden tutkimusten välissä ehtii varsin hyvin miettiä hautajaisensa ja murehtia läheisten pärjäämisestä moneen kymmeneen kertaan...

On varmasti aivan äärimmäisen kuluttava tuo tilanteesi. Et pääse pakoon pelkoa, koska sinulla on ns syytäkin pelätä. Toivon sinulle kovasti voimia ja pitkää, tervettä elämää! Ap

Vierailija
5/5 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti aivan äärimmäisen kuluttava tuo tilanteesi. Et pääse pakoon pelkoa, koska sinulla on ns syytäkin pelätä. Toivon sinulle kovasti voimia ja pitkää, tervettä elämää! Ap

Oi kiitos! Oikein hätkähdin näin ystävällismielisestä kommentista, näin vauvapalstalla. Hyvä ettei mennyt roska silmään. 😅

Toivon sulle myös kaikkea hyvää, ja tervettä, stressittömämpää elämää! ❤️