Pojalleni ja hänen poikaystävälleen ei myyty kihloja :(
Osasivat itse ottaa asian huumorilla, ja saivat toisesta koruliukkeestä sitäkin parempaa palvelua, eli tässä taitaa nyt äidillä olla pahempi mieli kun pojalla.
Henkilökunta oli ihan asiallisesti antanut sovittaa eikä poikani tohkeissaan ainakaan huomannut mitään erikoista myyjän käytöksessä ennenkuin kyseltiin kaiverruksia. Ei suostuttu kaivertamaan nimiä ja päivämäärää kahdelle miehelle.
Huolestuttaa että tällaisessa maailmassako me yhä elämme. Onneksi poikani osaa pitää puolensa ja pärjäilee elämässä ihan hienosti, ettei tarvitse siltä osin olla huolissaan. Toista päivää jo mietin tätä ja vieläkin tuntuu pahalta.
En nyt tiedä mitä kommenttia olen täällä kerjäämässä, kunhan halusin avautua.
Kommentit (84)
Jos myyjien homovastaisuudesta olisi näyttöä ja tämän näytön lähettäisi koruliikkeen yrittäjälle, niin uskon että myyjillä olisi selityksen paikka.
Myyjälle on melko sama myykö vai ei, mutta koruliikkeelle (= yrittäjä), jokainen maksava asiakas on rahaa.
Poikien vanhempana ottaisin siis yhteyttä näiden myyjien työnantajaan.
41v m
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 17:42"]
Muutama tärkein viesti kannattaa lainata talteen niin että jos liikkeen nimi tulee julkisuuteen esimerkiksi uudessa ketjussa voi ne palauttaa palstalle. Kannattaa kyllä harkita mitä palstalle kirjoittelee sikäli, että voi tulla korvausvaatimuksia liiketoiminnan haittaamisesta.
[/quote]
Ettei vaan olisi myyjä tai liikkeen omistaja täällä haukkumassa homoja ja uhkailemassa oikeusjutuilla?
[/quote]
Minä tuon viestin kirjoitin eikä mulla tietääkseni ole mitään tekemistä pääkaupunkiseudun kultasepänliikkeiden kanssa. Muistutan vain siitä, että yrittäjät ovat ennenkin yrittäneen oikeustoimin hiljentää itseensä kohdistuvaa arvostelua netissä. Mieleen nousee muutama ravintola, jotka suivaantuivat netissä esitetyistä arvosteluista.
Varsinkin anonyymipalstan tapauksessa sen ymmärtää hyvin. Kuka tahansa voi täällä esittää perättömän väitteen pilaten firman maineen. En siis väitä että tässä olisi niin tehty vaan kerron ongelmasta liittyen anonyymeihin paljastuksiin. Täällä on ennenkin paljasteltu ties mitä joka sitten on osoittautunut perättömäksi.
Jos ap aikoo jotakin tästä julkaista niin reitti iltapäivälehden kautta saattaisi olla turvallisempi. Kun aihekin liittyy ajankohtaiseen avioliittolakiin niin tämän voisi varsin todennäköisesti saada esille sitä kautta. Samalla pääsisi kultasepänliike selittelemään tapahtunutta ja todennäköisesti joutuisi esittämään julkisen anteeksipyynnön.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:45"]Liikkeen nimen julkaisen heti kun saan pojan kiinni ja sanon kyllä että laittaa pyörät pyörimään.
Pääkaupunkiseudun liikkeestä kyse.
Ap
[/quote]
Joo, kiinnostaa täälläkin liikkeen nimi. Olen myös mies ja menin justiinsa miehen kanssa kihloihin. Tiedetään ainakin, mitä paikkaa varoa. Asutaan kanssa pk-seudulla.