Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalleni ja hänen poikaystävälleen ei myyty kihloja :(

Vierailija
13.09.2015 |

Osasivat itse ottaa asian huumorilla, ja saivat toisesta koruliukkeestä sitäkin parempaa palvelua, eli tässä taitaa nyt äidillä olla pahempi mieli kun pojalla.
Henkilökunta oli ihan asiallisesti antanut sovittaa eikä poikani tohkeissaan ainakaan huomannut mitään erikoista myyjän käytöksessä ennenkuin kyseltiin kaiverruksia. Ei suostuttu kaivertamaan nimiä ja päivämäärää kahdelle miehelle.

Huolestuttaa että tällaisessa maailmassako me yhä elämme. Onneksi poikani osaa pitää puolensa ja pärjäilee elämässä ihan hienosti, ettei tarvitse siltä osin olla huolissaan. Toista päivää jo mietin tätä ja vieläkin tuntuu pahalta.

En nyt tiedä mitä kommenttia olen täällä kerjäämässä, kunhan halusin avautua.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:27"]

Jotain rajaa sentään. Ei homot voi mennä kihloihin!

[/quote]

Tottakai voivat, ja 2017 he voivat mennä naimisiin.

Vierailija
42/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:31"]

Eikös jenkeissä ollut se leipomo, joka kieltäytyi kuorruttamasta homoparin hääkakkua? Miten siinä jutussa kävi lopulta?

[/quote]

Vastaan itselleni, jos joku muukin on kiinnostunut: oli laitonta syrjintää. http://aclu-co.org/court-rules-bakery-illegally-discriminated-against-gay-couple/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liike on kyseessä? Tämä olisi oikeasti aiheellista saada tietää, mikäli juttu on totta. Mua hirvittää ajatuskin että tietämättömyyttäni tulisin asioineeksi tuollaisessa liikkeessä.

Vierailija
44/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:30"]

Sanoin pojalle että ottaa selvää oliko kyseessä firman omistaja vai oliko kyseessä vain yksittäisen myyjän mielipide eikä yrityksen linjaus. Mihin tuosta voi valittaa? Poikani ei ole sen luontoinen ihminen että soittaisi heti iltikseen. Ei ole provo kyseessä. AP

[/quote]

Hänen kannattaa tehdä rikosilmoitus. Myös omistajaan kannattaa olla yhteydessä. Iltiksen nettivinkin voit tehdä vaikka sinä, ei siellä asianosaisten nimiä julkisteta.

Vierailija
45/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän tympeää kirjoittaa tänne noin vakavasta asiasta ja sitten olla kertomatta yrityksen nimeä. Kerro nyt edes missä päin Suomea tapahtui. Menen ensi viikolla ostamaan liikelahjoja työnantajani piikkiin ja tämä vaikuttaa kyllä paikan valintaan.

Vierailija
46/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, mutta kyllähän jokaisella liikkeellä on oikeutensa valita asiakkaansa. Itse olisin kyllä palvellut maksavia asiakkaita jos olisin kultaseppä.

Vierailija
47/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois sormusten osto tänään iltapäivällä. Kerro liike mihin en todellakaan ole isoja opiskelijan säästöjä laittamassa!

Vierailija
48/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:30"]

Sanoin pojalle että ottaa selvää oliko kyseessä firman omistaja vai oliko kyseessä vain yksittäisen myyjän mielipide eikä yrityksen linjaus. Mihin tuosta voi valittaa? Poikani ei ole sen luontoinen ihminen että soittaisi heti iltikseen. Ei ole provo kyseessä. AP

[/quote]

Hänen kannattaa tehdä rikosilmoitus. Myös omistajaan kannattaa olla yhteydessä. Iltiksen nettivinkin voit tehdä vaikka sinä, ei siellä asianosaisten nimiä julkisteta.
[/quote]

Kiitos tästä. Pyysin pojan soittelemaan minullepäin kun heräilee.

Ja jos yritätte loukata noilla "venttiiliveijo"-aivopieruilla niin tuhlaatte aikaanne. 15 vuoden aikana olen tullut niille immuuniksi.
AP

Vierailija
49/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:41"]Aika erikoista, mutta kyllähän jokaisella liikkeellä on oikeutensa valita asiakkaansa. Itse olisin kyllä palvellut maksavia asiakkaita jos olisin kultaseppä.
[/quote]
Ei ole oikeutta valita syrjivällä perusteella.

Vierailija
50/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:32"]

[/quote]

[/quote] Voivat mennä nykyäänkin,eli mikä niiden ongelma on.

Vierailija
51/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se liikkeen nimi jo esille? Ei kiinnostaisi kokea samanlaista kohtaloa! T: miespari joilla olis sama juttu edessä

Vierailija
52/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:30"]

[/quote]

[/quote]

Kiitos tästä. Pyysin pojan soittelemaan minullepäin kun heräilee.

Ja jos yritätte loukata noilla "venttiiliveijo"-aivopieruilla niin tuhlaatte aikaanne. 15 vuoden aikana olen tullut niille immuuniksi.
AP
[/quote] vahinko alapeukku! Nakkisormen piti painaa ylä...

Vierailija
53/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, sano se liikkeen nimi?

Vierailija
54/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeen nimen julkaisen heti kun saan pojan kiinni ja sanon kyllä että laittaa pyörät pyörimään.
Pääkaupunkiseudun liikkeestä kyse.
Ap

Vierailija
55/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:32"]

[/quote]

[/quote] Voivat mennä nykyäänkin,eli mikä niiden ongelma on.

[/quote]

Eivät voi. Etkö tunne lainsäädäntöä?

Vierailija
56/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kultasepänliikkeessä myymässä kihloja heteroparille, joka halusi kaiverrukset K---ä ja V---u. Jouduin laskuttamaan etukäteen, koska todennäköisyys sille, että palaavat hakemaan sormukset, oli aika pieni. Tässä tapauksessa se oli tasan nolla myös käytännössä.

Vierailija
57/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kultasepänliikkeessä myymässä kihloja heteroparille, joka halusi kaiverrukset K---ä ja V---u. Jouduin laskuttamaan etukäteen, koska todennäköisyys sille, että palaavat hakemaan sormukset, oli aika pieni. Tässä tapauksessa se oli tasan nolla myös käytännössä.

Vierailija
58/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomasi homofoobikoiden alhaisen sivistystason. Joillakin ihmisillä ei näemmä rahkeet riitä älyllisempään argumentaatioon kuin tuollaisiin lapsellisiin venttiiliveijojuttuihin.

Vierailija
59/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:45"]

Liikkeen nimen julkaisen heti kun saan pojan kiinni ja sanon kyllä että laittaa pyörät pyörimään. Pääkaupunkiseudun liikkeestä kyse. Ap

[/quote]

Hyvä! Erittäin kyseenalaista toimintaa eikä tuollaista syrjintää pitäisi olla ketään kohtaan. T: 39

Vierailija
60/84 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:20"]

Osasivat itse ottaa asian huumorilla, ja saivat toisesta koruliukkeestä sitäkin parempaa palvelua, eli tässä taitaa nyt äidillä olla pahempi mieli kun pojalla. Henkilökunta oli ihan asiallisesti antanut sovittaa eikä poikani tohkeissaan ainakaan huomannut mitään erikoista myyjän käytöksessä ennenkuin kyseltiin kaiverruksia. Ei suostuttu kaivertamaan nimiä ja päivämäärää kahdelle miehelle. Huolestuttaa että tällaisessa maailmassako me yhä elämme. Onneksi poikani osaa pitää puolensa ja pärjäilee elämässä ihan hienosti, ettei tarvitse siltä osin olla huolissaan. Toista päivää jo mietin tätä ja vieläkin tuntuu pahalta. En nyt tiedä mitä kommenttia olen täällä kerjäämässä, kunhan halusin avautua.

[/quote]

hiljaiseksi vetää. kertoisitko liikkeen nimen, nii tietää boikotoida. ja kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme