Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa miesten katseet.

Vierailija
03.10.2006 |

Tuntuu, etten missään saa liikkua ilman, että miehet tuijottavat. Olen kai jollain tapaa nätti, mutta kiusaannun vieraiden miesten huomiosta. Tuntuu, että ihmisiä ei kiinnosta millainen oikeasti olen (ei kyllä vieraita tartte kiinnostaakaan... :)). Jopa kavereideni miehet yrittävät flirttailla kanssani ja perhetapaamisissa energiani menee siihen, että yritän ignoroida kaverin miehen ja jutella luontevasti kaverini kanssa. Oma mieheni ei tästä näytä pahemmin häiriintyvän. Sanoo olevansa ylpeä minusta, kun muut miehet ihailevat minua. :( Itseäni kiinnostaa kaikkein eniten oma henkinen kehitykseni ihmisena, ei todellakaan mitkään meikki- ja kauneusasiat. :/

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itserakkaita ihmisiä..

Vierailija
22/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, olet varmasti oikeassa. Itse olin pienenä tavallisen söpö ja pyöreäkasvoinen. Pojat eivät minuun kiinnittäneet erityisemmin huomiota luokan nörttipoikia lukuunottamatta. He aina ihastuivat minuun, koska olin hyvä koulussa ja kiltti ja turvallinen lähestyä. :) Vasta aikuisiällä lapsenpyöreys lähti kasvoistani ja sieltä löytyi aikuisen naisen kauneus. Itselleni miesten muuttuva käytös oli hämmentävää, enkä ilmeisesti vieläkään ole tottunut siihen. Ja on totta, että luontevat, itsensä kanssa sinut olevat ihmiset huomioidaan itsenään, ei niinkään ulkoisen olemuksensa perusteella. Itse en taida olla ihan vielä sinut itseni ja muuttuneen ulkonäköni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

että kauneimmat eivät huomaa muiden ihailua! Itse taidat olla aika pinnallinen, kun tällaista mietit. Taitaa olla itsetunto-ongelma, kun muille valitat tällaisesta. Todella lapsellista, olet kai tosi nuori. toivottavasti et rasita ympäristöäsi tällaisilla huolilla. Asut kai taka-Hikiällä...

Vierailija
24/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tuntea sut. Mun yhellä tutulla oli tollasia KUVITELMIA. Kukaan ei huomannut, että häntä tuijotettas, mutta hän väitti niin.

Vierailija
25/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20?

Vierailija
26/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai keneen muuhunkaan naiseen. Miehet kun pitävät erilaisista naisista. Jo tuo väite yksin kertoo siitä, että ongelma on sinun korviesi välissä!!!!

Vierailija
27/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kaverisi mukaasi ja hän kertoo totuuden. Ei mitään mielistelijä kaveria siis. Kerro meille tulokset. Minäkin joskus luulen, että joku tuijottaa, mutta kun katson, niin mies katsoikin ihan muuta. Mielikuvitus valehtelee.

Vierailija
28/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
29/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiota jopa lyhyillä junamatkoilla sain katseita ja flirttiä. Nyt 31 v. ja vaan vanhat papat kehuu nätiksi. Kivoja muistoja jäi...

Vierailija
30/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin reippaasti juttelemaan.

Vierailija
31/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tavis nätti, ja saan silloi tälöin katseita ja flirttiä. Mieheni sisko on taas luonnonkaunis, ilman meikkiä ja lenkkivaatteet päälläkin se joutuu katseiden kohteeksi ja sillä on ihan riesaksi flirttailevia miehiä. Miehet hullaantuu ihan täysin luoonnonkauniisiin naisiin. Kyllä sen erottaa onko meikeillä saatu ihan ok:n näköiseksi vain sattuuko vaan olemaan poikkeuksellisen kaunis, joita on noin 1:1000 suomalaisista naisista, jos senkään vertaa.

Vierailija
32/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinkku. Ei ikinä huomaa, kun mies kiinnostunu! Mä kaverina valistan jälkeenpäin aina. Se ois voinu mielestäni napata melkein kenet vaan. Nauraa vain kun saa kehuja ja luulee, että kaikkia kehutaan. Itse kai tajusit ottaa parhaan miehen? Sinulla voi olla hyvä taito tulkita kehonkieltä. On varmasti rasittavaa, kun omien kavereiden miehet flirttailee. Säälisin kavereitani todella!

terv. testin ehdottaja

Vierailija
33/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On varmasti rasittavaa, kun omien kavereiden miehet flirttailee. Säälisin kavereitani todella!

terv. testin ehdottaja

Vierailija
34/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole sen kummempi kuin heidän vaimonsa/tyttöystävänsäkään... se on vain miehillä verissä se tuijottelu ja kehuminen, vaikka oma vaimokulta olisi kuinka ihana, niin kyllä ne miehet silti katsoo ja kehuu muitakin naisia, eikä välttämättä edes sen kummemman näköisiä, vaan se on se jokin joka saa ne katseet aikaan.

Vierailija
35/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomaa keitä heidän miehet katsoo ihaillen. Eli kyllä kaverisi tietävät vaikutuksesi valitettavasti. Tämä ehkä vaikuttanu kaverisuhteisiisi?

Vierailija
36/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas keino vähentää miesten katseita,on lihottaa itseään parillakymmenellä kilolla. Olen kokenut tämän parisen kertaa. En kylläkään tahallani,nämä ovat raskauksien aikana tulleita kiloja(tiedän,ne eivät tulleet,vaan söin liikaa).

Nyt kun olen taasen laihduttanut viimeksi tulleista kiloista(joita tuli 23) 13 kg,on miesten kiinostus hieman lisääntynyt.

Kun odotat 10 vuotta,niin miesten kiinnostus kyllä lopahtaa ihan varmasti....

Vierailija
37/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi jos pystyt unohtamaan koko asian ja keskittymään jutusteluun niiden kanssa jotka siihen kykenevät.

Vierailija
38/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
39/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla niin kaunis! ite olen samanikäinen ja en tiedä ketään kaunista 30.v . Vaan 20-v voi olla noin hehkeitä. Sulla taitaa olla 30 vuotis kriisi..

Vierailija
40/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.