Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa miesten katseet.

Vierailija
03.10.2006 |

Tuntuu, etten missään saa liikkua ilman, että miehet tuijottavat. Olen kai jollain tapaa nätti, mutta kiusaannun vieraiden miesten huomiosta. Tuntuu, että ihmisiä ei kiinnosta millainen oikeasti olen (ei kyllä vieraita tartte kiinnostaakaan... :)). Jopa kavereideni miehet yrittävät flirttailla kanssani ja perhetapaamisissa energiani menee siihen, että yritän ignoroida kaverin miehen ja jutella luontevasti kaverini kanssa. Oma mieheni ei tästä näytä pahemmin häiriintyvän. Sanoo olevansa ylpeä minusta, kun muut miehet ihailevat minua. :( Itseäni kiinnostaa kaikkein eniten oma henkinen kehitykseni ihmisena, ei todellakaan mitkään meikki- ja kauneusasiat. :/

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo...

Vierailija
42/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intensiivinen toljottaminen on todella kiusallista. Samalla lailla tuijotetaan ketä tahansa tavallisuudesta poikkeavaa ihmistä. Ei se imartele. Ei se saa tuntemaan itseä muita ihanammaksi. Tuollaista tungettelua vastaan on vaikea suojautua. Lisäksi joutuu puolustatautumaan toisten naisten myrkyllistä kateutta vastaa.

¿Tavis¿ saa olla ensisijaisesti oma kaventamaton itsensä, tasavertainen ihminen muiden kanssa, ei Nainen jota ollaan lykkäämässä jalustalle tai raastamassa sieltä alas.

Miettikääpä tätä näkökulmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjasta on niistä vähiten vetävin, btw. Mutta tosiaan, jos ahdistaa noin kovasti, voit rumentaa itsesi: hommaat kammottavat rillit, maalaat etuhampaat mustaksi, ja haet vaatteet Uffin laatikosta. Ei ahista enää.

Ja minäkin olen sitä mieltä, että lähes kaikki naiset saavat ihailua ja kehuja osakseen. Toiset ehkä enemmän ja toiset vähemmän. Eräskin minun ystäväni, huomattavan ylipainoinen, mutta aina laitettu ja tuoksuu hyvälle, saa miehiltä huomiota paljon enemmän kuin me muut ystäväpiirissämme. Ja meissä muissa on suorastaan mallikategoriat täyttäviä immeisiä jotkut.

Tiedä sitten oletko jotenkin käyttötavaran näköinen tai tyylinen, että josko se kiinnostaa...

Vierailija
44/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen jo niin rupsahtanut,ettei sillä tavalla enää tuijotella.

Vierailija
45/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut, että ujoutesi ja hämmennyksesi voivat saada ihmiset tuijottamaan sinua? Ehkä se syy ei olekaan kauneus tms vaan se, että välität ympäristöösi hermostuneisuutta. Itse olen luonnostani kova hymyilemään, vitsailemaan, ja tuttujen miesten kanssa heitämme ronskimpaakin herjaa jonka joku voisi tulkita flirtiksi. Ei se kuitenkaan tarkoita, että he olisivat minuun lääpällään tai pitäisivät jotenkin super-ihanana. Voit toki olla nätti/kaunis ja viehättävä, en minä sitä poissulje. Kuitenkin todennäköisempää on, että ystäviesi miehet hymyilevät sinulle muista syistä kuin iskutarkoituksessa. Vai luuletko tosissasi, että kaikki ystäviesi miehet ovat sinuun hulluna? Se mitä ympäristöön välität, vaikutta huimasti vastakäytökseen. Itse esim. saatan huomaamattani kannustaa ujoa punastelevaa miestä lämpimällä ja hymyilevällä käytöksellä.

Vierailija
46/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedä sitten oletko jotenkin käyttötavaran näköinen tai tyylinen, että josko se kiinnostaa...

Vierailija
47/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lammasmaisen epärealistisen palvonnan kohteena oleminen.

Vierailija
48/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vastailee koko ajan ja kerää lisää kommentteja ketjuunsa. Ja kiistää kaikki muut mahdolliset selitykset. Ainoa hyväksyttävä selitys on, että ap on kertakaikkiaan niin kaunis ja ihana, että kaikki miehet ovat lääpällään häneen :D.

Vierailija
49/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni). Pidän siis itseäni sosiaalisena.

T. Ap the ujo provo? ... hohhoijaa.

Vierailija
50/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän vois mennä itsetuntoaan kohentamaan. Helsingissä ei kenenkään perään katota.

Vierailija
51/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ujo ja hyvännäköinen. Nuorempana aina äijät tuijotti, huuteli kaikkea ja kavereiden miehet oli kiinnostuneita. Oli todella ahdistavaa. Näistä kommenteista päätellen asiaa ei voi ymmärtää muut kuin samassa tilanteessa olleet. Mulla tuohon auttoi lapsen saaminen. Kukaan ei viitti huudella mitään kun työntelee rattaita. Tuijottavat edelleen. Ap:n kannattaa olla välittämättä ja olla katsomatta ällöjä äijiä.

Vierailija
52/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelma on SILTI korviesi välissä, koska annat miesten oletetun huomion häiritä sinua. Voisit tehdä asialle jotakin, kuten esim.:

-pyri välttämään ulkonäkösi korostamista. On kumma miten meikittömyys/vähäinen meikki tekee kaunottaristakin aika arkisen näköisiä, katsokaa vaikka juorulehtien paparazzien kuvia shoppailemassa olevista verkkariasuisista hollywood-tähdistä.

-hanki itsellesi älyllisesti stimuloiva työ ja keskity siihen täysillä. On paljon työpaikkoja, jossa substanssi ratkaisee, ei ulkonäkö ja joissa työkaveritkaan ei huomaa oletko nainen vai mies vai neutri.

-vapaa-ajalla vältä flirttailua äläkä muka vaivihkaa kalastele kohteliaisuuksia miehiltä. Ohjaile keskustelu vaikka ilmastopolitiikkaan tms yleiseen aiheeseen, jos miehet rupeavat imartelulinjalle.

Niin, ja kuten tässä jo joku vastailikin: aika korjaa tämän ongelman. Kaikki me rupsahdamme, niin rumat kuin kauniitkin.

Vierailija
53/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosin humalassa mustasukkainen, muuten lähinnä ylpeä minusta.

Vierailija
54/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on niin sulosia.

Vierailija
55/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo liian vanha sellaisille.

Vierailija
56/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan totta että jotkut naiset herättävät enemmän huomiota kuin toiset.

Mun kaveri on sellainen urheiluliisen näköinen blondi.

Ei maailman kaunein ,mutta jotenkin niin säkenöivä että saa JÄRKYTTÄVÄSSÄ määrin miersten huomiota.

Kun vaikka kävelemme kaupungilla joku mies saattaa juosta perään ja nataa käyntikorttinsa tai kutsua bileisiin.

Olemme useammin kuin kerran saanet yhtäkkiä liput leffaan tai jonnekin näytöskii ja bileisiin ravintolaan.

siis ilman että tämä kaverini olis tuntenut näitä miehiä.

Minä olen siinä siivellä sitten mennyt mukaan. ;)

Baarissa pari kertaa joku mieson tullut juttelemaan minulle ja lopuksi antanut korttinsa ja sanonut niin että anna tää usn kaverille oikeastaan haluan tutustua siihen.

Syö aikalailla omaa itsetuntoa.

Loppujen lopuksi se on alkanut myös kaveristani tuntua kiusalliselta.

En muuten uskoisi jos en itse olis ollut mukana ja nähnyt miten helpolla tämä nainen saa sitä miesten huomiota.

Ja syytä on aika vaikea määritellä ja sitä miten sen sais loppumaan.

Vierailija
57/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka nainen olen, on täytynyt kääntyä katsomaan perään. :) Joten ymmärrän yskän, ap.

Vierailija
58/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten koita kestää vaan. Vanhana muistelet kaiholla ihailijoitasi.

Vierailija
59/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itsekin olin muutama vuosi sitten kohtuullisen näköinen nainen.

(Nyt olen lihonut kamalasti) :(

Mutta silti en saanut oikeastaan mitään huomiota liikkuessani kaverini kanssa baarissa tai kaupungilla. Ei sillä että haluaisin samanlaista kiusallista tilannetta, mutta edes vähän huomiota.

Kun taas olin yksin tai jonkun muunkaverin kanssa sain aikalailla flirttailua tms. osakseni.

Vierailija
60/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muistutat?