Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa miesten katseet.

Vierailija
03.10.2006 |

Tuntuu, etten missään saa liikkua ilman, että miehet tuijottavat. Olen kai jollain tapaa nätti, mutta kiusaannun vieraiden miesten huomiosta. Tuntuu, että ihmisiä ei kiinnosta millainen oikeasti olen (ei kyllä vieraita tartte kiinnostaakaan... :)). Jopa kavereideni miehet yrittävät flirttailla kanssani ja perhetapaamisissa energiani menee siihen, että yritän ignoroida kaverin miehen ja jutella luontevasti kaverini kanssa. Oma mieheni ei tästä näytä pahemmin häiriintyvän. Sanoo olevansa ylpeä minusta, kun muut miehet ihailevat minua. :( Itseäni kiinnostaa kaikkein eniten oma henkinen kehitykseni ihmisena, ei todellakaan mitkään meikki- ja kauneusasiat. :/

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummapiirteinen, eikä meikki siis muuta minua ratkaisevasti. Verkkareissa meikittä saatan saada samalla tavalla ellen enemmänkin huomiota kuin täyställingissä. Olen yrittänyt metsästää syitä mm. narsismista, mutta sellainen en ole, ei todellakaan sovi minuun narsismin piirteet. Olen yrittänyt myös miettiä, etsinkö hyväksyntää tai kuvittelenko. Mutta ei se niin ole.. Ihmiset ihan oikeasti tuijottaa.

Monta kertaa tuntemattomat ovat lähestyneet ja kommentoineet ulkonäöstäni esim. " oletpa sinä kaunis, ihan on pakko jäädä tuijottamaan" ja " sä oot varmaan joku missi tai malli, kuka" . Toisaalta yhtä monesti ihmiset vain tuijottaa, miesten ei ole aina helppo lähestyä hyvännäköistä naista. EN käytä naisellisia vaatteita, kuten esim. hameita, korkkareita, tissivakoa paljastavia paitoja.. koska olisin silloin liian huomiota herättävä. Aina olen kuullut samaa laulua kaunis-kaunis-tyrmäävä-lässynlää. Kyllä minä nimittäin olen paljon muutakin!! Ja pahinta on kateus muilta naisilta :/. TODELLAKIN odotan sitä aikaa, kun hukun massaan!

Vierailija
2/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ylikorostunut ego. Ei se maailma pyöri pelkästään sinun ympärilläsi, vaikka - ainakin omasta mielestäsi - älyttömän fiksu ja filmaattinen oletkin. Hiukan nöyryyttä lisää, ja hyvä tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
4/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies on ylpeä kun kaverit kehuu vaimoaan hyvän näköiseksi ja kauniiksi. Ymmärrän täysin sun tuntees. Ja täällä tuo vastaus taso on todellakin juuri tuota mitä olet osaksesi saanut.

Pelkään todella että minusta saa sellaisen nokka pystyssä kulkevan, isolla egolla varustetun akan. Yritän kuitenkin olla mahdollisimman ystävällinen ja muut huomioon ottava kuin mahdollista. Ja tietysti yritän välttää mahdollisuuksien mukaan näitä eniten tuijottelevia, siis jos kyse on tutuista.

Vierailija
5/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on nyt enempi sulla päässä kun häiriinnyt siitä niin kovasti. Koita vaan olla luonteva, ei ne ukot kiinni käy vaikka vähän flirttaavatkin. Ihan oikeesti : ))) tuskin sä kuitenkaan niin poikkeuksellisen ihana oot.

Vierailija
6/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ideologiaan on sisäänrakennettu ajatus, ettei miehet ja naiset voi luontevasti olla yhdessä, jos eivät ole lähisukulaisia. Ongelmasi ratkeavat, kun saat istua vieraiden miesten seurassasäkki päässä. Kun muutat sopivaan muslimimaahan, et joudu edes työelämässäsi kättelemään " vierasta" miestä tai katsomaan tätä kasvoihin.

Vierailija
7/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuitenkin yhdestä kannustavasta vastauksesta! Ihana, että ymmärsit. Ongelmaa lisää se, että asumme pienellä paikkakunnalla ja olen jotenkin joutunut " kauniin naisen" asemaan. Jos asuisimme Helsingissä, hukkuisin muiden kauniiden joukkoon, eikä kadulla kukaan kiinnittäisi huomiota.

Tein muuten täältä saadun linkin avulla testin, ketä julkkista muistuttaa. Vastaukseni oli 97% samannäköinen kuin Greyn anatomiassa oleva Katherine Heigl. (Se alastonmalli :))

Enkä muuten ole mikään tyhjäpää. Akateeminen koulutus yhdessä maamme vaativimmista korkeakouluista kun ei onnistunut pärstäkertoimella. Ihnottaa vastata näin ärsyttävästi, mutta kun ottaa niin päähän tämä naisten välinen lynkkaaminen. Luulisi, että muut naiset jos ketkä osaisivat ymmärtää. Mutta taitaa olla kateutta ilmassa...

Vierailija
8/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olin kuitenkin miesten mielestä nätti, isot rinnat laihassa kropassa vetivät puoleensa kaikenmaailman lirkuttelijoita, yäks. Nykyiset ylipainokilot ja rypyt naamassa, ei haittaa kun tietää, että miehet puhuvat minulle eikä tisseilleni ja kaikenlisäksi puhuvat asiaa eikä typeriä kommenteja ihanista nisistä.

Vierailija
9/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä katseita noin vakavasti kannata ottaa. Mielestäni ei ole normaalia käyttää noin runsaasti energiaansa siihen, että ahdistuu siitä mitä toiset_ehkä_ajattelevat... Anna piupaut.

Vierailija
10/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle kateellisia. Itse olen ihan nätti, mutta kauniin kaverini kanssa kävellessä huomaan tosiaan, että miehet tuijottavat. Aivan uusi maailma usein, kun miehiä ilmestyy lähelle koko ajan tuijottamaan ja juttelemaan. tavalliset naiset eivät ikinä ymmärrä ongelmaasi.

Vierailija
11/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäväksi niin kauniskin nainen näyttää tavikselta eli jos laittaa itsensä huomiotaherättävännäköiseksi saa huomiota

Vierailija
12/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos luonnollisen kaunis. Kauneimmat ei edes käytä meikkiä. Itse en ole kaunis, mutta tämä kaverini saa vaikka saunapuhtaana miesten huomion. Nuorempana olin tosi kade, enää en välitä. Suomessa ei ole paljon näitä kauniita, joten korostuu tietenkin.

Vierailija
13/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vika on sillä naisella korvien välissä. Kukaan ei häntä sen kummemmin katsele kuin muitakaan - tää nainen vain itse niin luulee tai pikemminkin haluaisi näin olevan. On vieläpä itse aika tyrkky ja valittaa sitten miesten huomiosta...

Kannattaisi ehkä tässäkin tapauksessa mietiskellä tuota mahdollisuutta. Tuli vain mieleen tuosta ap:n jatkokommentista. Olet siis omasta mielestäsi uskomattoman kaunis ja vielä uskomattoman älykäskin. Lucky you ;)

Vierailija
14/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauneimmat eivät huomaa muiden ihailua! Itse taidat olla aika pinnallinen, kun tällaista mietit. Taitaa olla itsetunto-ongelma, kun muille valitat tällaisesta. Todella lapsellista, olet kai tosi nuori. toivottavasti et rasita ympäristöäsi tällaisilla huolilla. Asut kai taka-Hikiällä...

Vierailija
15/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisi kohdallaan, et todellakaan välittäisi miesten katseista ja flirtistä. Kyllä tuntuu että itset vain korostat " ongelmaa" ja kuvittelet olevasi kauniimpi kuin muut....mitä turhamaisuutta tässä maailmassa onkaan...

Vierailija
16/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä? Eli onko tullut muita ajatuksia? sitä voi itse kukin joskus vähän joutua hakoteille..

Vierailija
17/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä kaikki on lähtöisin omasta asenteestasi.

Se miten itse suhtaudut itseesi heijastuu ulospäin. Ja se mitä itse itsessäsi haluat tuoda eniten esiin se myös näkyy.

Tämä voi kuulostaa oudolta mutta pitää paikkaansa sillä olen kokenut sen itse.

Sain lapsena ja nuorena paljon palautetta ulkonäöstäni joten opin pitämään sitä näkyvimpänä osana itseäni. Samalla egoni vääristyi.

Kun ikää tuli lisää kyllästyin olemaan vain ulkokuoreni vanki. Löysin oman luonteeni ja henkisen puoleni. Edelleen huolehdin ulkonäöstäni, tykkään kivoista vaatteista jne. Mutta se minkä muut ihmiset näkee minusta ensimmäisenä on se sisäinen ihminen joka olen koska se on se mikä minusta ulos selvimmin heijastuu. Ulkonäköni on vain niin pieni osa minua.

Moneen vuoteen en ole saanut mainitsemaasi huomiota miehiltä enkä ole enää vaivautunut heidän seurassa. Olen oppinut itsekin suhtautumaan miehiin kuin ihmisiin.

Mutta olen huomannut saman asian miehissäkin. Joissakin nousee pinnalle vain ulkokuori. Joillakin puolestaan nousee pintaan sisäinen ihminen ja luonne.

Kärkeä esimerkki vertaa

http: //celebrities. biteus. org/wp-content/uploads/2006/03/Charlize%20Theron. jpg

ja

http: //cache. kotaku. com/gaming/images/Paris%20Hilton. jpg

Vierailija
18/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujolle luonteelle tuollainen tuijottelu on kiusallista. Enkä ole poikkeuksellisen kaunis, vain tavallisen nätti. Enkä myöskään huippuälykäs. Tiedän rajoitteeni enkä kuvittele itsestäni liikoja. Joskus olisi vain kiva jutella vieraan miehen kanssa muutama sana tietäen, että hän hymyilee ääliömäisesti jutuilleni eikä kasvoilleni. En ole mikään huippuvartaloinen, kasvot ovat se ainoa kaunis osa minussa. (Jos nyt näin saa itse sanoa ilman, että taas pidetään itserakkaana.) Huokaus.

Vierailija
19/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kehumassa itseään! Kuten edellinenkin sanoi, miehetkin ovat ihmisiä. Ei kaikki ole sinuun ihastuneita, et voi olla kaikkien makuun. sinulla on ongelma, liian korkeat luulot itsestäsi. Taidat itse tuijotella miehiä... tottakai ihmettelevät mitä tuijotat ja tuijottavat takaisin. yritäpä rentoutua miesten seurassa niin hekin rentoutuvat.

Vierailija
20/81 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kauneimmat eivät huomaa muiden ihailua! Itse taidat olla aika pinnallinen, kun tällaista mietit. Taitaa olla itsetunto-ongelma, kun muille valitat tällaisesta. Todella lapsellista, olet kai tosi nuori. toivottavasti et rasita ympäristöäsi tällaisilla huolilla. Asut kai taka-Hikiällä...