Mua ahdistaa miesten katseet.
Tuntuu, etten missään saa liikkua ilman, että miehet tuijottavat. Olen kai jollain tapaa nätti, mutta kiusaannun vieraiden miesten huomiosta. Tuntuu, että ihmisiä ei kiinnosta millainen oikeasti olen (ei kyllä vieraita tartte kiinnostaakaan... :)). Jopa kavereideni miehet yrittävät flirttailla kanssani ja perhetapaamisissa energiani menee siihen, että yritän ignoroida kaverin miehen ja jutella luontevasti kaverini kanssa. Oma mieheni ei tästä näytä pahemmin häiriintyvän. Sanoo olevansa ylpeä minusta, kun muut miehet ihailevat minua. :( Itseäni kiinnostaa kaikkein eniten oma henkinen kehitykseni ihmisena, ei todellakaan mitkään meikki- ja kauneusasiat. :/
Kommentit (81)
Vierailija:
Ap, onko sinulla lapsia. Yleensä lasten myötä tuontyypinen itsekeskeisyys katoaa.
On. :)
Otappa asiasta selvää! Elämänlaatusi voi parantua huomattavasti, kun tiedostat ongelman. Minulla oli tämä teininä, tosiaan luulin kaikien ihastuvan minuun.
jos on lapsiakin. Luin just ketjun ja sähän vastailet kokoajan. Luultavasti et ole kaunis, vaan nyt leikit sitä.
Ajatukset pyörivät 90% miesten ympärillä ja baari-ilta laimealla flaksilla oli maailman surkein juttu. Onneksi sain vartuttuani muuta pohdittavaa kuin miesten huomio/huomioimattomuus. Koeta sinäkin ap ajatella jotain muuta. Hanki vaikka apua siihen jos et itse pysty. Takaan, että elämänlaatusi paranee.
miehistä kiinnittävät häneen huomiota, mutta että saa kuitenkin enemmän huomiota kuin haluaisi.
Olen laiha isoilla rinnoilla, ja yli 30v ikään en koskaan näyttäytynyt bikineissä, en kulkenut minihameessa, en näyttänyt rintavakoa tms. ja kuitenkin tuntui että sain ihan tarpeeksi huomiota.
Kun kaverit kertoivat olleensa sekasaunassa en ollut uskoa korviani, kuka hullu haluaa tieten tahtoen lisää huomiota itselleen menemällä alastomana saunaan..? Minuakin on pysäytetty kadulla, ja kehuttu ulkonäköä, silti en pidä itseäni missi/malli -kauniina, vaan jotenkin vaan helposti lähestyttävänä. Eikä tarvitse kommentoida mitään että helposti lähestyttävä minun tapauksessani tarkoittaisi jakorasiaa.
Se tuntuu joskus hämmentävältä, erityisesti kun ei ole käynyt mielessäkään, että joku on tarkkaillut ja tulee sitten kertomaan ihailustaan. Ei tiedä mitä sanoisi, nolottaa.
Eli ap, tämän ymmärtävät vain ne, jotka ovat itse jotain sen suuntaista kokeneet. Kaikki muut haukkuvat sinua itseriittoiseksi.
mieleeni jollekin kaverille uskoutua.
lisää... voitte vaikka yhdistyä, niin kauankohan kestäisitte toisianne?
Ei sillä tartte olla narsismihäiriötä, jos miehet katselee. Se vain on niin kaunis.
Sara La Fountainista ei välity muuta kuin kaunis ulkokuori ja voin hyvin kuvitella että miehet lähestyy häntä helposti. Ts kiva typykkä ja nättikin joka on helppo saada mukaan, ei vakavasti otettava siis.
Kun sitten taas ajatellaan vaikka Angelina Jolieta niin on mahdotonta edes kuvitella että miehet lähestysivät kyseistä naista iskumielessä kovin kevyesti. Tästä naisesta välittyy karisma, syvyys ja älykkyys. Häneen ei perinteiset iskuyritykset tehoa. Häntä ei voi lähestyä kuin vain ja ainoastaan ihmisenä ja paree olla jotain fiksua sanottavaakin! ;)
Tällaisia pohdintoja...
On tainneet kaikki älykkäät av-mammat sitten itse tehdä aloitteensa miestensä suhteen taikka sitten on se toinen vaihtoehto...
85, eli sustako miehet lähestyy vain helppoja bimboja ja vain kaukaa ihailee älykkäitä ja karismaattisia?
Tuota ongelmaa ei naisten piirissä tunnisteta eikä tunnusteta. Pitäisi nimittäin samalla tunnustaa, että toiset naiset ovat kauniimpia kuin toiset, mikä on fakta.
Joillekin naisille hyvä ulkonäkö muodostuu rasitteeksi. Yleensä sivistynyt ja kouluttautunut nainen tahtoo olla ennen muuta fiksu, mukava ja hauskaa seuraa. Mutta jos sivistynyt nainen on kaunis, hän joutuu todella omituiseen pyöritykseen työpaikoilla, tuttavapiirissä jne.
On aika selvää, että suuri osa miehistä häkeltyy tavatessaan kauniin naisen. Eivät he tahdo iskeä naista, mutta ihailevat kyllä. Ja kun ei-niin-kauniit naiset ymmärtävät, että miehet ovat pehmeinä tuon mukavan kaunottaren kanssa, he suuttuvat. Tämä suuttumus näkyy tässäkin keskustelussa.
Kaunis ja fiksu nainen joutuu maksamaan kauneudestaan kovan hinnan.
Pahintahan on, jos hän ei ole tyhmä bimbo. Esimerkiksi naisvaltaisilla aloilla filmitähti-lookin omaava alan ammattilainen ei juuri mukavaa työpäivää näe, jos sopivan v-mäiseen työyhteisöön päätyy.
Jokaisella on oikeus korostaa omia hyviä puoliaan. Uskon, että monen naisen sisällä on tarve olla niin hyvännäköinen kuin mahd. Ei ole mahdollista ryhtyä väkisin rumaksi. Kauniskin tahtoo meikata, laittautua ja pukeutua kivasti. Siihen hänellä on oikeus.
Ap. Tsemppiä. Tiedän, mistä puhut.
Mutta kyllä ap:ssakin on itsessään " ongelmaa" kun antaa tuijottelun häiritä elämäänsä. Ymmärrän itsekin nättina, mutta fiksuna naisena sen, että kivahan olisi myös henkisestä puolestaan jotain eikä vain fyysisestä. Kuitenkin kannattaa olla vain vapaasti oma itsensä ja keskittyä itselle tärkeisiin asioihin. Jättää turhan ulkonäköönsä kohdistuvan miettimisen niin käyttäytyy myös vapautuneemmin.
Kaikkiahan massasta " poikkeavia" tuijotetaan, joten sille ei vaan voi mitään. Ja ulkonäöstään ei kannata keskustella ns. tavisten kanssa, koska he pitävät sitä narsistisena jne.
Sanotaanko nyt vaikka näin, että olen päässyt näitä tilanteita seuraamaan läheltä...
89
Mikä aihe! Oon mäkin ihan nätti, mutten tee siitä mitään numeroo. Miehiä on riittänyt joka lähtöön eikä oo tarttenu tulla tänne nyyhkimään, että joku vähän kattoo perään. Kuule se on niin, että ne on kattonu sua säälistä kun oot sitä ite niin halunnu. Johan sun kirjoituksistas näkee, ettet mikää ruudinkeksijä oo. Pimpo!
Ei ne pojat todellakaan tarkoita sitä mitä sanovat, kunhan yrittävät keventää tunnelmaa.