Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mua ahdistaa miesten katseet.
03.10.2006 |
Tuntuu, etten missään saa liikkua ilman, että miehet tuijottavat. Olen kai jollain tapaa nätti, mutta kiusaannun vieraiden miesten huomiosta. Tuntuu, että ihmisiä ei kiinnosta millainen oikeasti olen (ei kyllä vieraita tartte kiinnostaakaan... :)). Jopa kavereideni miehet yrittävät flirttailla kanssani ja perhetapaamisissa energiani menee siihen, että yritän ignoroida kaverin miehen ja jutella luontevasti kaverini kanssa. Oma mieheni ei tästä näytä pahemmin häiriintyvän. Sanoo olevansa ylpeä minusta, kun muut miehet ihailevat minua. :( Itseäni kiinnostaa kaikkein eniten oma henkinen kehitykseni ihmisena, ei todellakaan mitkään meikki- ja kauneusasiat. :/
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen ollut poikkeuksellisen näyttävä ja kaunis nainen. Yhden kerran kruunattu ja erilaisissa tv-ohjelmissa tullut pyörittyä. Pieni julkisuus ja tämä " huomaamaton" ulkomuotoni teki tehtävänsä.
Paljon huomiota miehiltä. Nuorempana siitä oikeastaan nautti, sai jakamattoman huomion. Mutta naispuolisia ystäviä oli tosi vähän. Ei niitä nytkään paljon ole, mutta useita kuitenkin.
Vähitellen ulkonäkökin alkaa iän myötä muuttua ja kilotkin kertyy helpommin. Silloin joutuu enemmän ponnistelemaan kauniin ulkomuodon ylläpitämiseksi. Se myös lisää epävarmuutta. Silloin alkaa ahdistaa miesten ihailevat katseet.
Ja kun ikää kertyy yhä lisää, muut asiat (lapsi, työ, parisuhde, puutarhanhoito ym.) kiinnostavat enemmän kuin oma ulkomuoto. Ei sekään vielä tee kauniista ihmisestä rumaa. Mutta kun ei enää jaksa panostaa täysillä, tietää ettei ole enää todella kaunis vaan aika kaunis. Ja silti miehet tuijottaa ja kuolaa. Ja se ahdistaa.
Ikä tekee tehtävänsä ja aina tulee nuorempia kaunottaria. Nyt olen helpottunut, ei tarvitse enää stressata. Olen ihan kaunis, mutta muutamat liikakilot ja kolmevitosen alkavat silmärypyt ovat ihana panssari ;) Miehet eivät enää tuijota samalla lailla, he katsovat 15 vuotta nuorempia.
Mutta vanhemmat miehet taas ovat alkaneet lähestyä....
Ap, tiedän tunteen, se ahdistaa, mutta kyllä se ohi menee, ikä lisää varmuutta ja nuoret tytöt jakavat huomiota kanssasi. Lippu korkealle! Ja pilke silmäkulmaan.