Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ollaan hylätty ehkäisy, ja jos kerran vielä tärppää, jompikumpi steriloidaan. Kumpi???

Vierailija
03.10.2006 |

Eli onko naiselle mitään haittavaikutuksia sterilisaatiosta? Ellen minä suostu steriloitavaksi, mies tekee sen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tehdään paikallispuudutuksessa, naiselle nukutuksessa tähystystimellä navan kautta. Vatsan alue on kipeänä ainakin viikon toimenpiteen jälkeen ja mitään ei saisi nostella/kumarrella. Steriloinnin purkaminen samalla toimenpiteellä (nukutus) ja onnistuminen alle 50 %.

Vierailija
2/7 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hormonaaliset vaikutukset vaan hirvittävät. En kuitenkaan pystyisi enää seuraavan jälkeen lasta ynnyttämään, joten siinä mielessä se olisi järkevämpi tehdä minulle. Ties vaikka mieheni saisi viidenkympin villityksen ja perustaisi silloin uuden perheen... ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenpide miehelle tosiaan paljon helpompi ja riskittömämpi, lisäksi mahdollinen purku onnistuu helpommin kuin naiselle.

Silti miehellekin tehtynä varma ehkäisymenetelmä.

Vierailija
4/7 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin ehdottanut miehelle, koska se on helpompi.

Vierailija
5/7 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin paikat on niin turvoksissa, että onnistumismahdollisuus huonompi ja lisää sitten riskiä että mahdollinen raskaus on kohdunulkoinen. Ennemmin se kannattaa tehdä miehelle, saa sekin osallistua lastenhankintaprosessiin pallikipuineen ;-)

Vierailija
6/7 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen sektion yhteydessä. Munajohtimet katkaistiin ja vielä poltettiin. Sanoivat kyllä kun vähän epäilin toimenpiteen varmuutta, että kyllä pitäisi olla satavarma, etten enää raskaaksi tule.

Mitään erityistä muutosta en itsessäni ole huomannut. Menkat tulee edelleen melkein kellon tarkkuudella joka kuukausi.

Meille tämä ratkaisu oli paras. Minulla on jo neljä lasta eli lapsiluku osaltani on kyllä tässä.

Vierailija
7/7 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi että " otin ronskilla kädellä palat pois" . Aikaa on kulunut neljä vuotta enkä raskaaksi ole tullut eikä muutakaan vaivaa ole ollut. Suosittelen. Sterilisaatio ei ole mikään hetken mielijohde joten purkuleikkauksia myöhemmin suunnittelevat keksikööt jonun muun ehkäisykeinon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme