Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tällainen ulkonäkö vetää naisia puoleensa.

Vierailija
12.02.2026 |

Kommentit (9)

1/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joohyi, ei 🙄 kuka muka tykkää jostain tuimasta katseesta? 🤮

Vierailija
2/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulapartainen ja pienileukainen, menninkäismäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei makseta teidän paska-artikkeleista vaikka kuinka markkinoitte. Sori.

Vierailija
4/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:

- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)

- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)

- leveät harteat

- kunnon tavara myös alakerrassa

- hyvin matala ääni

Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.

Vierailija
5/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei makseta teidän paska-artikkeleista vaikka kuinka markkinoitte. Sori.

ei niin! Siksi kysyn täällä jos joku on maksanut niin kertoo muille.
-Ap

Vierailija
6/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, seksuaalinenkin, eli oikeasti rakastan miehiä, 100% hetero, ja mielummin yli- kuin aliseksuaalinen ollut koko ikäni, ja sanon, mikä mut kiihottaa äärirajoille. Se on kaikki puhasta testosteronia, eli:

- lihaksikas mies edestä ja ylhäältä eli rintakehä, hartiat, kädet (jaloilla ja pepulla ei ole niin väliä, en minä sitä peppua pane)

- iso leuka, leveät leukaperät. Ylipäätään isohkot kasvot, pikkupojilla on siro pää, siitä erottaa myös aikuisen miehen että on otsaa ja leukaa ja leveyttä siinä päässä. Komeatkin saa olla siinä mielessä että leveä suu, Dwayne Johnsonilla on kaikki kohillaan myös kropassa)

- leveät harteat

- kunnon tavara myös alakerrassa

- hyvin matala ääni

Ja sitten sanon että henkisyydellä ja älyllä on vielä enemmän väliä. Mutta nuo piirteet miellyttävät silmää.

Moni nainen ei tiedä mutta matalaa ääntä voi harjoitella samaten tietenkin lihasta hankkia mutta leuka menee sitten kirurgiseen puoleen.

Vierailija
7/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on. 

Vierailija
8/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan sanallisesti se kerrottiin. Mulla tuli mieleen ritke forresteri 😂. Hyi helevata! Minun aviomiehellä on paremminkin pehmeät kasvonpiirteet. Ei siis ylipainosta pyöreät. Hoikka mies on. 

Suomalaisilla miehillä valtaosin on pehmeät, pyöreähköt kasvonpiirteet. Jos sellaisesta pitää, tarjokkaita täällä riittää. Hänelle, jolle kulmikkaammat, maskuliinisemmat piirteet ovat se, joka sytyttää, on paljon kapeampi tarjonta. Mikäli preferenssinä on kuitenkin kantasuomalainen.

Vierailija
9/9 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla varustusta? Oikeiden tavaroiden pitää vain kohdata eikä se vaadi aina isoa varustusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan