Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelkään kohtukuolemaa!

Vierailija
13.09.2015 |

Varsinkin nyt kun raskaus on edennyt jo viikoille 41+1 ja luin netistä että mitä pidemmälle raskaus menee niin sen isommat on riskit. Pelkään hirveästi että menetän tämän lapsen jos se ei synny ajoissa. En saa öisin nukuttua tämän pelkoni takia ja liikkeitä lasken hulluna ja jos ei hetkeen liiku niin olen ihan paniikissa. Yliaikakontrolli olisi vasta 41+5 ja pelottaa että vauvalle käy ennen sitä jotain. Käynnistäisiköhän aikaisemmin jos äiti stressaa näin paljon?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee yksityiselle ultraan, katsovat lapsineen määrän istukan kunnon tässä vaiheessa. Itse tein niin kaksi kertaa, mulla kaksi kertaa siis
Mennyt raskaus yliajalle. Molemmilla kerroilla. Todennäköisesti sä et edes ehdi varaamaasi ultraan ;)

Vierailija
22/24 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vyöhyketerapiassa, synnytyspisteitä stimuloimassa.
Luota vaistoosi, jos vauva ei liiku mielestäsi kunnolla niin mene näytille.
Minulla vauva ei liikkunut kunnolla vko 34 ja menin sairaalan ja hätäsektioon. Onneksi molemmat selvittiin.
Luottakaa äidinvaistoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan,mutta minusta tuntuu ettei sinulla ole kaikki kohdallaan. Sä teet näitä aloituksia joka päivä. Miten sä kykyenet elämään sen vauvan kanssa,se kun on satakertaa stressaavampaa kuin odotusaika. Ota neuvolaan yhteys ja kerro ongelmistasi reilusti,ohjaavat sinut sitten tarvittaessa psykiatrisellle puolelle.

Vierailija
24/24 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:34"]

Jos vauvalla olisi hätä, niin siinä tapauksessa synnytys käynnistetään, ei äidin harhaluulojen. Älytöntä että tuolle yhdelle on käynnistetty rv 38. Soittelitko joka pvä polille ja valitit? Suurin osa raskauksista kuitenkin päättyy onnellisesti. Ja yliaikainen raskaus on vasta rv 42+

[/quote]

En, oli sovittu edellisellä (kuukausi takaperin) käynnillä aika rv38+5, jossa oli alustavasti lupailtu käynnistystä mahdolliseksi, tilanteen mukaan.