Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on koko ajan kiireinen ettei ehdi nähdä jopa moneen kuukauteen. Puhuuko totta?

Vierailija
28.03.2022 |

On siis tälläinen reissutyössä oleva inssi. Väittää ettei pääse irtautumaan välillä hetkeksikään jos jokin työmää on kesken. Onko tuo mahdollista? Joskus ei löydy aikaa edes soittaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi kaksi kysymystä:

1) Voitko olla tapailusuhteessa ihmisen kanssa, jonka sanaan et luota?

2) Voitko olla tapailusuhteessa ihmisen kanssa, joka on noin tavoittamattomissa?

Vierailija
2/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu totta. Tai jos puhuu, silkkaa typeryyttä että edes etsiä suhdetta, kerta sille ei ole aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
4/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko järkyttävän huono provo tai totaalinen idiootti ihmettelemässä. Voi voi... Juu, jää vain ihmeessä odottelemaan!  

Vierailija
5/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies :D

Vierailija
6/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks teidän pitäny muuttaa yhteen? Oikeesti nyt saman jankutuksen kanssa...

Vierailija
7/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustelemaan oman mieheni kanssa niin hän saattoi ajaa useita tunteja keskellä yötä että sai olla muutaman tunnin kanssani. Ei tarvitse varmaan sanoa että tajusin miehen olevan ihan oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
8/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt ole aika selvää, ettei hän ole sinusta kovin kiinnostunut. Tai ainakaan riittävän kiinnostunut.

Vierailija
9/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tämä on. Onko nuo inssit noin kiireisiä yleensä? Haluan tietää koska en halua hukata tuollaiseen mieheen aikaa jos on työnarkomaani. Ap

Vierailija
10/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on varattu joten siinä ei mitään uutta, koska olen itsekin varattu. Ap

Vierailija
11/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tämä on. Onko nuo inssit noin kiireisiä yleensä? Haluan tietää koska en halua hukata tuollaiseen mieheen aikaa jos on työnarkomaani. Ap

Oletko kysynyt mieheltä? Mitä hän haluaa nyt, mitä tulevaisuudessa? Me voimme täällä spekuloida syitä käytökseen, mutta ymmärrät varmasti, että faktoja emme voi kertoa.

Itse en hukkaisi aikaa kuukausien treffailuun ja viestittelyyn. Haluatko muutenkaan kumppania, joka on jatkuvassa reissutyössä?

Vierailija
12/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiinnostunut. Itse tapailin miestä pari vuotta jopa, ja elättelin toivetta oikeasta parisuhteesta, vaikka nähtiin vain kerran kuukaudessa. Mies ei ikinä soittanut. Ei tuollaisessa mitän tule, mies järjestää kyllä yhteistä aikaa ja puhelinsouttoja, jos on oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
13/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on 1-2 muuta perhettä pyöritettävänä.

Vierailija
14/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on varattu joten siinä ei mitään uutta, koska olen itsekin varattu. Ap

Ja taas yksi tällainen ketju. Voisi mainita sen sanan VARATTU jo otsikossa. Olisi jäänyt tämäkin ketju avaamatta.

Vierailija
15/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää sua sumeilematta hyväkseen kun tietää, että olet yksinkertainen. Se selvisi jo parin viestin perusteella.

Vierailija
16/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no sitten jos olette molemmat varattuja, sitten asia on eri. Hyvin sovitte toisillenne. Ja mies minulle muillekin naisille.

Vierailija
17/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varareikä kun parempi ei ole saatavilla. Tai paremmat.

Vierailija
18/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen kuukauteen? Eiköhän se ole siinä.

Vierailija
19/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet myös itse varattu ja haikailet uuden miehen perään, niin onks sulla ns kaikki kotona?

Vierailija
20/30 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miehellä olisi muita koska hän on pienehköllä vehkeellä varustettu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi