Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FwB seurusteluksi?

Vierailija
28.03.2022 |

Onko kellään ikinä toiminut? Ollaan hengailtu useita kuukausia, ja olen vähitellen kiintynyt niin voimakkaasti, että tahtoisin pysyvämpääkin. Hänkin sanoi, kun nähtiin vajaan viikon tauon jälkeen, että viimeiset päivät oli kaivannut minua kovasti. En kuitenkaan tiedä mitä tunteita on. Onko kellään kokemusta?
AP98

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. en tahdo, että jaatte somessa tätä keskustelua, ettei mua tunnisteta!

ap

Vierailija
2/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin fwb suhteet olleet sellaisia, ettei ole mitään muuta yhteistä kuin se seksi, joten ei tulisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mitään ja miks ihmeessä kukaan jakais somessaan jotain sun kipuilua asian suhteen?

Vierailija
4/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin fwb suhteet olleet sellaisia, ettei ole mitään muuta yhteistä kuin se seksi, joten ei tulisi mitään.

Meillä on siis nukutaan yöt vierekkäin, ja hengataan oikeestaan melkein kaikki vapaa-aika. Lisäksi yhteisiä harrastuksia ym.

ap

Vierailija
5/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Jos teillä on noin paljon yhteistä ja viihdytte muutenkin yhdessä.

Vierailija
6/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Jos teillä on noin paljon yhteistä ja viihdytte muutenkin yhdessä.

Mut onko siis mahdollista? Eli onko kukaan tehnyt niin, ja voiko toimia?

ap

Vierailija
7/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillaki kehittyy parisuhteeks ja joillaki ei. ota asia puheeks hänen kanssaan ja kysy, että onko hänelläki tunteita

Vierailija
8/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joillaki kehittyy parisuhteeks ja joillaki ei. ota asia puheeks hänen kanssaan ja kysy, että onko hänelläki tunteita

Mutta voinko pilata hyvän ja antoisan ystävyyden?

Vierailija
9/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämässä ole mitään sääntöjä ihmissuhteissa, ettäkö kevyestä jutusta ei tulisi vakavaa tai toisinpäin. Ihmissuhteet kehittyy omia aikojaan. Jos haluat enemmän, niin ota puheeksi. Mulle fwb on ihan muuta kuin teidän juttu, mutta olenkin jo nelikymppinen ja, kun olin nuori ei fwb:tä edes tunnettu. Sitä vaan seurusteltiin.

Vierailija
10/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voinko pilata hyvän ja antoisan ystävyyden?

Voit, mutta jos haluat parisuhteen, niin se on vain pilattava. Ystävyys seksillä menee pilalle kuitenkin, kun jompikumpi rakastuu toiseen.

Vierailija
11/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FwB kumppaniksi on vähän sama kun baarityttö thaimaasta vaimoksi.  Hoora is reikä.

Vierailija
12/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se onnistua, mutta voi vaatia vähän vaivaa

Vierailija
13/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FwB kumppaniksi on vähän sama kun baarityttö thaimaasta vaimoksi.  Hoora is reikä.

No joo, en ihan tässä omassa tapauksessa näe yhteyttä. Hänellä ei ole muita suhteita samanaikaisesti, ja vaikka olisi, en kokisi sitä mitenkään pahana, koska olen poly. Kävimme muuten molemmat tautitesteissä ennen seksiä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi