Tapailemani mies on koko ajan kiireinen ettei ehdi nähdä jopa moneen kuukauteen. Puhuuko totta?
On siis tälläinen reissutyössä oleva inssi. Väittää ettei pääse irtautumaan välillä hetkeksikään jos jokin työmää on kesken. Onko tuo mahdollista? Joskus ei löydy aikaa edes soittaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En usko että miehellä olisi muita koska hän on pienehköllä vehkeellä varustettu. Ap
Olethan sinäkin häneen tykästynyt vaikka hänellä onkin pienehkö. Miksei joku muukin voisi olla samalla tavalla? Kyllä pienivehkeisissäkin on vaikka millaista naistenmiestä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että miehellä olisi muita koska hän on pienehköllä vehkeellä varustettu. Ap
Eikö insinööreillä yleensä ole? Siis pieni vehje, ja isot aivot?
Minä en ainakaan muita vastaavia ketjuja ole huomannut enkä lukenut, joten olisi ystävällistä jos nämä mammat joiden mielestä kirjoittaja on taas sama, kysyisivät asiasta kohteliaasti väittämisen sijaan, ja linkittäisivät nuo aiemmat ketjut. Muuten sorrutte itse turhaan jankutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan muita vastaavia ketjuja ole huomannut enkä lukenut, joten olisi ystävällistä jos nämä mammat joiden mielestä kirjoittaja on taas sama, kysyisivät asiasta kohteliaasti väittämisen sijaan, ja linkittäisivät nuo aiemmat ketjut. Muuten sorrutte itse turhaan jankutukseen.
Päivittäin näitä -tapailemani mies sitätätätota- aloituksia. Haulla löytyy useita.
Vierailija kirjoitti:
Totta tämä on. Onko nuo inssit noin kiireisiä yleensä? Haluan tietää koska en halua hukata tuollaiseen mieheen aikaa jos on työnarkomaani. Ap
Kun mies on kiinnostunut, kyllä sillä löytyy aikaa. Miehillä on myös kekseliäisyyttä, miten törmätä mielenkiinnon kohteeseen aina kun on mahdollista. Sitä on kiva seurata.
Avaus on vähän kuin mies kertoisi ekaksi, että nainen ehtii tavata vain kaksi kertaa kuussa tunnin ajan, ja sitten jossain viestissä myöhemmin kertoisi maksavansa joka tapaamisesta. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin näitä -tapailemani mies sitätätätota- aloituksia. Haulla löytyy useita.
No eikö tämä ole keskustelupalsta, jonne jokainen voi tehdä avauksia? Ongelma voi olla yleinen. Eihän sitä toiset käyttäjät määrää, mistä kukakin saa avauksen tehdä ja onko tarpeeksi uniikki aihe.
Eihän tuo vielä mitään. Rooman valtakunnassa saattoi upseeri joutua olemaan yhteen menoon seistemänkin vuotta sotaretkellä. Sinä oli kakaratkin jo jonkin verran kasvaneet, kun ukko kotiin palasi.
Voihan se olla esim. minun mies, joka häipyy parin kuukauden välein kotoa.
Ja sinä olet se, joka on tarvittaessa käytettävissä seurana.
Mikä on maakunta, jossa tapailette?
Älä viitsi, kukaan ei voi olla noin tyhmä. Ajattelin ensin, että aloitus voi olla aito, mutta tämän kommentin jälkeen pidän sitä provona.