Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis vieläkö on ihmisiä joilla ei ole älypuhelinta?

Vierailija
12.09.2015 |

Ihme dinosauruksia sitä onkin.Ja jotkut eivät kaytä nettiä ollenkaan :D Miksi elämä pitää tehdä niin vaikeaksi.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on edelleen 3210 enkä ajatellut vaihtaa pois. En tarvitse älypuhelinta joten en sellaista osta.

T: Stegosaurus 30v.

Vierailija
2/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee se kaksi sekuntia, ennen kuin saan älykännykän esiin kotelosta. Eikä sitä voi olla pitämättä kotelossa kun sen näyttö paskaantuu muuten. Joku sekunti kuluu siihen, kun saa sen puhelunäytön esille. Ja sitten pikasoitto ei toimi. Pitää hakea numero esille jostain. Helposti siinä se puoli minuuttia todella menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:25"]

Ihme dinosauruksia sitä onkin.Ja jotkut eivät kaytä nettiä ollenkaan :D Miksi elämä pitää tehdä niin vaikeaksi.

[/quote]

Teit sitten toisen aloituksen? Ei se elämä ole sen vaikeampaa vaikkei älyluuria omista. Digitaalinen jalanjälki jää pienemmäksi eikä tule kirjoiteltua ruuhkaratikassa aloituksesi kaltaisia aivopieruja hetken mielijohteesta.Kato kaikki eivät tunne tarvetta olla kaikenaikaa kaikkien kanssa kaikkialla. Itse en ole edes facessa. Terkuin yksi joka ei  koe tarvetta hankkia älyluuria

Vierailija
4/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy Nokian C1, puhelukulut ilman perusmaksua 0.5-1€/kk.

Tosin vaihdan Prepaid-liittymään, kun sonera haluaa sikamaiset 4€/kk perusmaksua, ja se on minun puolen vuoden puheluiden hinta, joten ei käy.

Vierailija
5/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsilla ei oo älypuhelinta :) mut netti ja kone o

Vierailija
6/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan saanut juuri elämänsä ekan älypuhelimen ja se on hinointa mitä hän tietää. Muuta syytä en keksi näin tyhmälle aloitukselle.

Vierailija
7/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole älypuhelinta enkä omista edes autoa.   En ole rikas enkä ole köyhäkään säästötilillä on 172 000 euroa ja huom juuri mitään en osta uutena vaatteetkin tulevat kirppikseltä

Vierailija
8/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vaikeaa siinä on, ettei ole älypuhelinta??

Vierailija
9/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, on. Mulla ei ole älypuhelinta. Olenkin fossiili. :p

Vierailija
10/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:26"]Mitähän vaikeaa siinä on, ettei ole älypuhelinta??
[/quote]
T.DINOSAURUS

Vierailija
11/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isällä ei taida olla. En muista ihan varmaksi.

Paitsi nyt kun miettii niin ei se ole älypuhelin. Eikä ole muuten meidän äidilläkään, kosketusnäyttö kyllä mutta ei älypuhelin. Eikä ole miehen vanhemmillakaan.

Vierailija
12/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun elämää ei paljoo liikuta muiden tavat :D

Vierailija
13/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on Nokia 1100

Vierailija
14/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole älypuhelinta. Liian iso ja hankala puhelimeksi, liian pieni nettisurffailuun. Somessa minlla e ole tarvetta roikkua. Kannettava tietokone ja tabletti löytyy.

Vierailija
15/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he eivät koe elämäänsä vaikeaksi?

Vierailija
16/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule ennen kuin niiden turvaongelmat saadaan ratkaistua. Pelkään klikkaavani jotain linkkiä siellä ja sitten vahingossa tilaan jonkun maksullisen palvelun josta ei pääse eroon. Inhoan sitä paitsi kosketusnäyttöjä.

Vierailija
17/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla joku teini

Vierailija
18/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esim. mulla. Peruspuhelin oli halvempi. Katsos kun joillain ihmisillä on vähän muutakin rahanmenoa kuin viimeisimmät tekniset vempeleet. Voit toki lahjoittaa mulle älykännykän jos haluat, kiitos.

Vierailija
19/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa kapulaa ei voi vakoilla, joten on mainio vaihtoehto foliohatulle tai tietoturvaa kaipaavalle. Itse suunnittelen palaavani vanhaan kännykkään ja ostaa padi rinnalle.

Vierailija
20/56 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mää. Puhelin on soittamista ja txt- viestejä varten, täbi muuta varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi