Siis vieläkö on ihmisiä joilla ei ole älypuhelinta?
Ihme dinosauruksia sitä onkin.Ja jotkut eivät kaytä nettiä ollenkaan :D Miksi elämä pitää tehdä niin vaikeaksi.
Kommentit (56)
Mulla menee se kaksi sekuntia, ennen kuin saan älykännykän esiin kotelosta. Eikä sitä voi olla pitämättä kotelossa kun sen näyttö paskaantuu muuten. Joku sekunti kuluu siihen, kun saa sen puhelunäytön esille. Ja sitten pikasoitto ei toimi. Pitää hakea numero esille jostain. Helposti siinä se puoli minuuttia todella menee.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:25"]
Ihme dinosauruksia sitä onkin.Ja jotkut eivät kaytä nettiä ollenkaan :D Miksi elämä pitää tehdä niin vaikeaksi.
[/quote]
Teit sitten toisen aloituksen? Ei se elämä ole sen vaikeampaa vaikkei älyluuria omista. Digitaalinen jalanjälki jää pienemmäksi eikä tule kirjoiteltua ruuhkaratikassa aloituksesi kaltaisia aivopieruja hetken mielijohteesta.Kato kaikki eivät tunne tarvetta olla kaikenaikaa kaikkien kanssa kaikkialla. Itse en ole edes facessa. Terkuin yksi joka ei koe tarvetta hankkia älyluuria
Löytyy Nokian C1, puhelukulut ilman perusmaksua 0.5-1€/kk.
Tosin vaihdan Prepaid-liittymään, kun sonera haluaa sikamaiset 4€/kk perusmaksua, ja se on minun puolen vuoden puheluiden hinta, joten ei käy.
Mutsilla ei oo älypuhelinta :) mut netti ja kone o
Ap on varmaan saanut juuri elämänsä ekan älypuhelimen ja se on hinointa mitä hän tietää. Muuta syytä en keksi näin tyhmälle aloitukselle.
minulla ei ole älypuhelinta enkä omista edes autoa. En ole rikas enkä ole köyhäkään säästötilillä on 172 000 euroa ja huom juuri mitään en osta uutena vaatteetkin tulevat kirppikseltä
Mitähän vaikeaa siinä on, ettei ole älypuhelinta??
Usko pois, on. Mulla ei ole älypuhelinta. Olenkin fossiili. :p
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:26"]Mitähän vaikeaa siinä on, ettei ole älypuhelinta??
[/quote]
T.DINOSAURUS
Meidän isällä ei taida olla. En muista ihan varmaksi.
Paitsi nyt kun miettii niin ei se ole älypuhelin. Eikä ole muuten meidän äidilläkään, kosketusnäyttö kyllä mutta ei älypuhelin. Eikä ole miehen vanhemmillakaan.
No mun elämää ei paljoo liikuta muiden tavat :D
Minulla ei ole älypuhelinta. Liian iso ja hankala puhelimeksi, liian pieni nettisurffailuun. Somessa minlla e ole tarvetta roikkua. Kannettava tietokone ja tabletti löytyy.
Ehkä he eivät koe elämäänsä vaikeaksi?
Ei ole eikä tule ennen kuin niiden turvaongelmat saadaan ratkaistua. Pelkään klikkaavani jotain linkkiä siellä ja sitten vahingossa tilaan jonkun maksullisen palvelun josta ei pääse eroon. Inhoan sitä paitsi kosketusnäyttöjä.
No, esim. mulla. Peruspuhelin oli halvempi. Katsos kun joillain ihmisillä on vähän muutakin rahanmenoa kuin viimeisimmät tekniset vempeleet. Voit toki lahjoittaa mulle älykännykän jos haluat, kiitos.
Vanhaa kapulaa ei voi vakoilla, joten on mainio vaihtoehto foliohatulle tai tietoturvaa kaipaavalle. Itse suunnittelen palaavani vanhaan kännykkään ja ostaa padi rinnalle.
Esim mää. Puhelin on soittamista ja txt- viestejä varten, täbi muuta varten.
Minulla on edelleen 3210 enkä ajatellut vaihtaa pois. En tarvitse älypuhelinta joten en sellaista osta.
T: Stegosaurus 30v.