Minne kohdistuu seuraava ulkomaanmatkasi? :)
Mikä on kohde, ajankohta ja matkan syy? (Lomamatka, työmatka yms)
Mua vaan kiinnostaa tälläset paljon jostain syystä :)
Itse menen 2 viikon päästä Berliiniin työmatkalle (:
Kommentit (115)
Piti lähteä ens perjantaina Berliiniin viikonlopuksi, mutta saas nähdä miten käy.
10 matkaa tehty tänävuonna, nyt en tiedä reissaanko vielä ennen talvilomaa. Sen vietän Thaimaan saarilla
Au pairiksi Saksaan vuodenvaihteessa
Muncheniin duunireissulle festien jälkee.
Lokakuun lopulla Kanarialle röhnölomalle, joskin ärsyttää jo nyt tuollainen loma. Mutta kun tuli luvattua rouvalle sellainen vastineeksi siitä, että minä sain päättää koko kesäloman tekemiset ja menemiset. (lasten mielestä paras kesäloma koskaan "kun äiti ei saanut määrätä mitään")
Belfastiin koulutukseen sunnuntaina lähden :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:56"]Intiaan Joulumatka.
[/quote]
Sama suunta ja ajankohtakin.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:41"]Menisin melkein mihin tahansa, jos rahatilanne antaisi periksi. Haaveena Euroopan kaupunkikohteet, varsinkin Pariisi, Lontoo, Barcelona ja Amsterdam.. Toivottavasti joskus pääsisin.. Olen vain kerran käynyt ulkomailla, 14 vuotiaana vanhempien kanssa Rhodoksella.. Sielläkin viikko istuttiin suomalaisessa baarissa muiden suomalaisten kanssa :D kamalaa... [/quote] Kuule, netistä voi löytyä yllättävän halpoja lentoja, Pariisiin löytää joskus satasen lippuja, Lufthansalla halvimmat liput n.200€ edestskas aina. Ja jos hostellimajoitus käy, 30€/yö. Viidenkympin pintaan voi löytyä halpa hotellihuone. Jne jne. Itse nuorempana vedin kaurapuurokuureja, että pääsin välillä kauas pois. Suosittelen. Haluan siis tsempata sinua, matkailun ei tarvitse olla kallista aina!
[/quote]
Peesi tälle. Kahden viikon päästä Lontooseen, meno-paluulennot 65 e. Hotelli 100 e / 2 yötä. Varasin elokuun alussa kun Ryanairilla oli ale.
[/quote]
Ihme että sait molempiin suuntiin halvat. Yleensä vain meno tai paluu on halpa ja toinen suunta kallis tai kuukauden päästä taas edullinen hinta.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:52"]Lontooseen syyslomalla.
[/quote]
Minä myös!
Menen tapaamaan ystävää Kiinaan vuodenvaihteessa :)
Jouluksi Vietnamiin lomailemaan :-)
En tiedä vielä. Äkkilähdön otan jonnekkin sitten jouluna, kohteella ei ole oikeastaan niin paljon merkitystä kuhan pääsen Suomesta joulua pakoon
Lasten Hiihtolomaksi teneriffalle
Thaimaa omatoimisesti marraskuussa neljän lapsen ja miesystäväni kanssa. Kaksi viikkoa reissussa ja suunnitelmissa muutama saari.
Viikon päästä koulun kautta Pohjois-Amerikkaan työssäoppimisjaksolle! 2 kuukautta ollaan :-)
Joulutoreille pohjoiseen Saksaan.