Minne kohdistuu seuraava ulkomaanmatkasi? :)
Mikä on kohde, ajankohta ja matkan syy? (Lomamatka, työmatka yms)
Mua vaan kiinnostaa tälläset paljon jostain syystä :)
Itse menen 2 viikon päästä Berliiniin työmatkalle (:
Kommentit (115)
Varattuna 5päivää Roomaan ens kuussa ja 2 viikkoa Teneriffalle maaliskuussa. Lomat perheen kanssa, lapset 6v ja 7v.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:41"]Menisin melkein mihin tahansa, jos rahatilanne antaisi periksi. Haaveena Euroopan kaupunkikohteet, varsinkin Pariisi, Lontoo, Barcelona ja Amsterdam.. Toivottavasti joskus pääsisin.. Olen vain kerran käynyt ulkomailla, 14 vuotiaana vanhempien kanssa Rhodoksella.. Sielläkin viikko istuttiin suomalaisessa baarissa muiden suomalaisten kanssa :D kamalaa...
[/quote]
Kuule, netistä voi löytyä yllättävän halpoja lentoja, Pariisiin löytää joskus satasen lippuja, Lufthansalla halvimmat liput n.200€ edestskas aina. Ja jos hostellimajoitus käy, 30€/yö. Viidenkympin pintaan voi löytyä halpa hotellihuone. Jne jne.
Itse nuorempana vedin kaurapuurokuureja, että pääsin välillä kauas pois. Suosittelen.
Haluan siis tsempata sinua, matkailun ei tarvitse olla kallista aina!
En ole varaa matkustaa, en saa vr:ltäkään ilmaisia matkoja. Pysyn siis omassa kodissa.
Tod. näk. Viroon. Käyn siellä noin joka toinen kuukausi, kymmenisen päivää kerralla. Mutta se ei ole varsinainen lomamatka vaikka Viroa rakastankin!
Tyttären kanssa kaavaillaan lähtöä Roomaan. Kun vaan saadaan sopiva tilanne että molemmille sopii.Muuten matkustelen paljon hyvin erilaisissa maissa; Albania on yksi ehdoton suosikkini. Espanjassa ollut kerran ja se riitti. Kreetalla kaksi kertaa. Marokossa. Romania. jne. En matkusta seuramatkoilla, parasta on kun suunnittelee kaiken lennoista alkaen itse! Paikan päällä hotellit ja muu. Saa mennä ja tulla miten tahtoo. Ja pääsee tutustumaan paikallisiin ihmisiin ja kulttuureihin. Ihmiset noissa maissa on uskomattoman vieraanvaraisia ja ystävällisiä!
En vielä tiedä. Voi olla, että maaliskuussa yhdistetty loma&työmatka Floridaan. Riippuu siitä, saanko koiralle hoitajan silloin. Tällä hetkellä ei kyllä ajatus tuosta reissusta nappaa yhtään (olen ollut jo monta kertaa Floridassa), mutta mieli voi vielä muuttua. Alkukesästä voisi käväistä jossain Euroopan kaupungeista. Milano tai Torino voisi olla kiva.
Islanti-USA-Nicaragua. Pääasiassa lomailua.
Lähen reilun viikon päästä työmatkalle Glasgowiin ja siitä matka jatkuu kahden viikon päästä Newcastleen.
Puolaan kaupunkilomalle Varsovaan ensi kuussa :)
Meen sinne missä on bordelleja :DDDD
Matkailu on out. Pakoloisten hommaa...
Ensi kesänä lomamatka atlantin yli. Luultavasti Miamiin.
Kohde: Barcelona
Ajankohta: Syysloma
Matkan syy: Syysloma
Viime syyslomalla oltiin Nizzassa ja huomattiin silloin, että se on hyvä ajankohta noille Etelä-Euroopan kohteille, jotka on kesällä liian kuumia. Oli ihan kesäiset kelit, muttei kuitenkaan liian lämmintä. Mukava reissu!
Mä meinasin varata risteilyn Tukholmaan marraskuussa. Riippuu vähän siitä, miten saan työtilanteen järjestymään, että olisko mulla lähteä jonnekin vähän kauemmas kaupunkilomalle.
Barcelonaan syyslomalla, ihanaa!
Tampereelle. Hassua, että lento Keski-Euroopasta Pirkkalaan on edullisempi kuin Helsinki-Vantaalle, jossa siis koneenvaihto.
Haaparanta, Ruotsi, aamuysiltä liikkeelle ja iltapäivällä takaisin
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:41"]Menisin melkein mihin tahansa, jos rahatilanne antaisi periksi. Haaveena Euroopan kaupunkikohteet, varsinkin Pariisi, Lontoo, Barcelona ja Amsterdam.. Toivottavasti joskus pääsisin.. Olen vain kerran käynyt ulkomailla, 14 vuotiaana vanhempien kanssa Rhodoksella.. Sielläkin viikko istuttiin suomalaisessa baarissa muiden suomalaisten kanssa :D kamalaa... [/quote] Kuule, netistä voi löytyä yllättävän halpoja lentoja, Pariisiin löytää joskus satasen lippuja, Lufthansalla halvimmat liput n.200€ edestskas aina. Ja jos hostellimajoitus käy, 30€/yö. Viidenkympin pintaan voi löytyä halpa hotellihuone. Jne jne. Itse nuorempana vedin kaurapuurokuureja, että pääsin välillä kauas pois. Suosittelen. Haluan siis tsempata sinua, matkailun ei tarvitse olla kallista aina!
[/quote]
Peesi tälle. Kahden viikon päästä Lontooseen, meno-paluulennot 65 e. Hotelli 100 e / 2 yötä. Varasin elokuun alussa kun Ryanairilla oli ale.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:43"]
Toivottavasti se on joulumatka Suomeen! Edellisestä on liki 10 vuotta. Työmatkoista seuraava suuntautuu näillä näkymin Dubliniin.
[/quote]
Meillä sama. Tosin edellisestä Suomen matkasta on vain vuosi, eikä työmatkoja ole tiedossa.
Hampuriin huomenna