Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne kohdistuu seuraava ulkomaanmatkasi? :)

Vierailija
12.09.2015 |

Mikä on kohde, ajankohta ja matkan syy? (Lomamatka, työmatka yms)
Mua vaan kiinnostaa tälläset paljon jostain syystä :)
Itse menen 2 viikon päästä Berliiniin työmatkalle (:

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampuriin huomenna

Vierailija
22/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna 5päivää Roomaan ens kuussa ja 2 viikkoa Teneriffalle maaliskuussa. Lomat perheen kanssa, lapset 6v ja 7v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:41"]Menisin melkein mihin tahansa, jos rahatilanne antaisi periksi. Haaveena Euroopan kaupunkikohteet, varsinkin Pariisi, Lontoo, Barcelona ja Amsterdam.. Toivottavasti joskus pääsisin.. Olen vain kerran käynyt ulkomailla, 14 vuotiaana vanhempien kanssa Rhodoksella.. Sielläkin viikko istuttiin suomalaisessa baarissa muiden suomalaisten kanssa :D kamalaa...
[/quote]
Kuule, netistä voi löytyä yllättävän halpoja lentoja, Pariisiin löytää joskus satasen lippuja, Lufthansalla halvimmat liput n.200€ edestskas aina. Ja jos hostellimajoitus käy, 30€/yö. Viidenkympin pintaan voi löytyä halpa hotellihuone. Jne jne.

Itse nuorempana vedin kaurapuurokuureja, että pääsin välillä kauas pois. Suosittelen.

Haluan siis tsempata sinua, matkailun ei tarvitse olla kallista aina!

Vierailija
24/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiaan Joulumatka.

Vierailija
25/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varaa matkustaa, en saa vr:ltäkään ilmaisia matkoja. Pysyn siis omassa kodissa.

Vierailija
26/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. Viroon.  Käyn siellä noin joka toinen kuukausi, kymmenisen päivää kerralla. Mutta se ei ole varsinainen lomamatka vaikka Viroa rakastankin!

Tyttären kanssa kaavaillaan lähtöä Roomaan. Kun vaan saadaan sopiva tilanne että molemmille sopii.Muuten matkustelen paljon hyvin erilaisissa maissa; Albania on yksi ehdoton suosikkini. Espanjassa ollut kerran ja se riitti. Kreetalla kaksi kertaa. Marokossa. Romania. jne.  En matkusta seuramatkoilla, parasta on kun suunnittelee kaiken lennoista alkaen itse! Paikan päällä hotellit ja muu. Saa mennä ja tulla miten tahtoo. Ja pääsee tutustumaan paikallisiin ihmisiin ja kulttuureihin. Ihmiset noissa maissa on uskomattoman vieraanvaraisia ja ystävällisiä!

Vierailija
27/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tiedä. Voi olla, että maaliskuussa yhdistetty loma&työmatka Floridaan. Riippuu siitä, saanko koiralle hoitajan silloin. Tällä hetkellä ei kyllä ajatus tuosta reissusta nappaa yhtään (olen ollut jo monta kertaa Floridassa), mutta mieli voi vielä muuttua. Alkukesästä voisi käväistä jossain Euroopan kaupungeista. Milano tai Torino voisi olla kiva.

Vierailija
28/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti-USA-Nicaragua. Pääasiassa lomailua. 

Vierailija
29/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen reilun viikon päästä työmatkalle Glasgowiin ja siitä matka jatkuu kahden viikon päästä Newcastleen.

Vierailija
30/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolaan kaupunkilomalle Varsovaan ensi kuussa :)

Vierailija
31/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen sinne missä on bordelleja :DDDD

Vierailija
32/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu on out. Pakoloisten hommaa...

Vierailija
33/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä lomamatka atlantin yli. Luultavasti Miamiin.

Vierailija
34/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohde: Barcelona

Ajankohta: Syysloma

Matkan syy: Syysloma

Viime syyslomalla oltiin Nizzassa ja huomattiin silloin, että se on hyvä ajankohta noille Etelä-Euroopan kohteille, jotka on kesällä liian kuumia. Oli ihan kesäiset kelit, muttei kuitenkaan liian lämmintä. Mukava reissu!

Vierailija
35/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin varata risteilyn Tukholmaan marraskuussa. Riippuu vähän siitä, miten saan työtilanteen järjestymään, että olisko mulla lähteä jonnekin vähän kauemmas kaupunkilomalle.

Vierailija
36/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonaan syyslomalla, ihanaa!

Vierailija
37/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle. Hassua, että lento Keski-Euroopasta Pirkkalaan on edullisempi kuin Helsinki-Vantaalle, jossa siis koneenvaihto.

Vierailija
38/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaparanta, Ruotsi, aamuysiltä liikkeelle ja iltapäivällä takaisin

Vierailija
39/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 16:41"]Menisin melkein mihin tahansa, jos rahatilanne antaisi periksi. Haaveena Euroopan kaupunkikohteet, varsinkin Pariisi, Lontoo, Barcelona ja Amsterdam.. Toivottavasti joskus pääsisin.. Olen vain kerran käynyt ulkomailla, 14 vuotiaana vanhempien kanssa Rhodoksella.. Sielläkin viikko istuttiin suomalaisessa baarissa muiden suomalaisten kanssa :D kamalaa... [/quote] Kuule, netistä voi löytyä yllättävän halpoja lentoja, Pariisiin löytää joskus satasen lippuja, Lufthansalla halvimmat liput n.200€ edestskas aina. Ja jos hostellimajoitus käy, 30€/yö. Viidenkympin pintaan voi löytyä halpa hotellihuone. Jne jne. Itse nuorempana vedin kaurapuurokuureja, että pääsin välillä kauas pois. Suosittelen. Haluan siis tsempata sinua, matkailun ei tarvitse olla kallista aina!

[/quote]

Peesi tälle. Kahden viikon päästä Lontooseen, meno-paluulennot 65 e. Hotelli 100 e / 2 yötä. Varasin elokuun alussa kun Ryanairilla oli ale.

Vierailija
40/115 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:43"]

Toivottavasti se on joulumatka Suomeen! Edellisestä on liki 10 vuotta. Työmatkoista seuraava suuntautuu näillä näkymin Dubliniin.

[/quote]

Meillä sama. Tosin edellisestä Suomen matkasta on vain vuosi, eikä työmatkoja ole tiedossa.