Minne kohdistuu seuraava ulkomaanmatkasi? :)
Mikä on kohde, ajankohta ja matkan syy? (Lomamatka, työmatka yms)
Mua vaan kiinnostaa tälläset paljon jostain syystä :)
Itse menen 2 viikon päästä Berliiniin työmatkalle (:
Kommentit (115)
Me ollaa päätetty keskittyä kotimaan matkailuun, kunnes Suomi lähtee taas nousuun. Sillä tavalla yritän omalta osaltani olla talkoissa mukana.
Marraskuussa New Yorkiin ja joulukuussa Bangkokiin ja Pattayalle. Kevään ja kesän reissuja en ole vielä varannut. Lomareissuja kaikki ulkomaanmatkat. Tänä vuonna oon jo tehnyt Karibian, Kroatian, Latvian ja Saksan reissut.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 13:54"]Me ollaa päätetty keskittyä kotimaan matkailuun, kunnes Suomi lähtee taas nousuun. Sillä tavalla yritän omalta osaltani olla talkoissa mukana.
[/quote] Mulla ei keskituloisena ole varaa kotimaan matkailuun. Se on niin sikahintaista.
Ruotsiin laskettelureissulle :-). Odotan kovasti, lasketaanko Ruotsi ulkomaaksi? :-)
Las Palmas jouluna. Jo kymmenes joulu rantalomalla.
Tallinnaan pariksi päiväksi lomailemaan
Tammikuussa Gran Canarialle kylmää pakoon. Lomamatka on :)
Kolme matkaa puolen vuoden sisällä; Nizza, Alpit ja Mallorca.
Olis kiva päästä vaikka vain ihan Tukholmaan asti. Köyhälle on sekin lähinnä toiveajattelua.
Jos joskus rikastuisin niin ensimmäisenä ottaisin ja lähtisin rapakon taakse jenkkeihin pyörimään. Olettaen toki, että tarvittavat asiakirjat saan kuntoon ja saan luvan mennä maahan. :)
Maksimi aika (taitaa olla 3kk) olisi se mitä siellä haluaisin kierrellä. Olisi niin monia paikkoja käytävänä ja kollattavana. :)
Anteeksi ap, ei liittynyt ketjusi aiheeseen, mut halusin sinällään osallistua, et haaveilen kovasti tommosesta. Ja koskaan en tosiaan ole ulkomailla Ruotsia pidemmällä käyny. :(
Varmaan risteily Tallinaan tai Tukholmaan. Ei ole just nyt rahulia parempaan, enkä kyllä jaksaisi lähteäkään pidemmäksi aikaa pidemmälle.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:24"]Jos joskus rikastuisin niin ensimmäisenä ottaisin ja lähtisin rapakon taakse jenkkeihin pyörimään. Olettaen toki, että tarvittavat asiakirjat saan kuntoon ja saan luvan mennä maahan. :)
Maksimi aika (taitaa olla 3kk) olisi se mitä siellä haluaisin kierrellä. Olisi niin monia paikkoja käytävänä ja kollattavana. :)
Anteeksi ap, ei liittynyt ketjusi aiheeseen, mut halusin sinällään osallistua, et haaveilen kovasti tommosesta. Ja koskaan en tosiaan ole ulkomailla Ruotsia pidemmällä käyny. :(
[/quote]
Kiva että kuitenkin kerroit matkahaaveistasi. Toivottavasti joskus pääset toteuttamaan suunnitelmiasi! :)
-ap
Tokioon lokakuussa, kun lapsilla on syysloma
Lasten syyslomaksi mennään Pariisiin mummolaan.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:53"]
Hampuriin huomenna
[/quote]
Tervetuloa! Taitaa tosin tyypilliseen tapaan sataa... :-(