Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin parhaiten kostaa?

Vierailija
12.09.2015 |

Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.

Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.

Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.

Tämä saattaa olla kuitenkin aika laimea kosto. Mikä olisi vielä tehokkaampi?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:49"] It's a payback time.

[/quote]Virhe on joko kukkoilevaa tyhmyyttä tai taitavaa tyylittelyä: ap. on joko säälittävä ääliö, tai aika hyvä provo.

Kosto on pelletouhua, elä eteenpäin ja unohda sinua loukannut ihminen.

Vierailija
82/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se fb kavereista, etkä menetä euroakaan

Vierailija
84/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kostaa. Paras kosto on olla täysin välinpitämätön tätä naista kohtaan. Tavatessa kyllä pitää tervehtiä, kuten hyviin tapoihin kuuluu, mutta muu kanssakäyminen pitää jättää.

Usko pois, suurin loukkaus naista kohtaan, jos ei mies osoita minkäänlaista mielenkiintoa.

Vierailija
85/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ensimmäisen seksikerran jälkeen että et pysty sitoutumaan ellet saa anaalia.

Vierailija
86/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ravintolaillallinen ja seksi ovat juuri sitä, mitä hän kaipaa tällä hetkellä. Eron tullen moni etsii "laastaria" jolle ei ole kovin suuria vaatimuksia, joka vain lohduttaisi ja auttaisi eteenpäin pääsemisessä. Vasta pidemmän ajan kuluttua ihminen alkaa olla selviytynyt erosta niin hyvin, että voi alkaa tasapainoiseen suhteeseen toisen ihmisen kanssa.

Ap, kuulostat aika katkeralta ja se on surullista sinun kannaltasi. Vaikka tekisitkin ilkeän tempun joka antaisi sinulle hyvän olon vähäksi aikaa, tuo nainen pääsee siitä tempusta yli ja jatkaa elämäänsä niinkuin ennenkin, toisin kuin sinä, joka jäät muhimaan katkeriin ajatuksiisi. Jos et ole kymmenessä vuodessa päässyt hänestä yli niin et tule ihan heti pääsemään jatkossakaan.

Vierailija
87/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:48"]

Anna olla :D

[/quote]

Miksi antaisin? It's a payback time.

[/quote] Niin vai pitäiskö sun opetella käsittelemään oma tunne-elämääsi, kuten kaikki muutkin aikuiset ihmiset tässä universumissa?

Vierailija
88/88 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:43"]

Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.

Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.

Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.

Tämä saattaa olla kuitenkin aika laimea kosto. Mikä olisi vielä tehokkaampi?

[/quote]

Juuh elikkäs? Terkkuja Porvooseen, provo detected. Ei oikeesti  kukaan älykäs ihminen aloita noilla sanoilla juttua.
[/quote]

Vaikuttaako ap susta jotenkin erityisen älykkäältä ihmiseltä muutenkaan?