Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin parhaiten kostaa?

Vierailija
12.09.2015 |

Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.

Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.

Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.

Tämä saattaa olla kuitenkin aika laimea kosto. Mikä olisi vielä tehokkaampi?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:17"]

Kun olet noin kova jätkä, niin etkö tosiaan ole muita naisia saanut kiinnostumaan itsestäsi?

Tai kysy tosiäijiltä, ei me naiset osata vastata.

[/quote]

En ole väittänyt olevani kova jätkä.

Vierailija
42/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:46"]Ei ole provo. Olen täysin tosissani. Tuollainen toiminta on sen verran väärin että todellakin kostan muijalle jos vain pystyn. -aloittaja [/quote] 'ETTÄS KEHTAAT'

[/quote]

Kehtasihan muijakin olla hyväksymättä minua silloin kun olisi pitänyt.
[/quote]
Tiedätkö että Suomessa myös nainen saa päättää kenen kanssa on ja kenen ei. Lapset tehdään sellaisen kanssa jonka geenejä kannattaa jatkaa. Nyt kun hänellä on jo lapset niin voi olla sellaisenkin kanssa jonka geenit ei ole niin hyvät. Tuo että olet suuttunut kun en s.....na kelvannut jotenkin muistuttaa joitakin ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää varmaan. Ite laittaisin tälläisessä tilanteessa vain viestin, että kun sulla on noita skidejä nyt siunaantunut, niin parisuhde ei voisi enää vähempää kiinnostaa näin lapsetonta sinkkumiestä. Siinä sitä olisi jo "kostoa" kerrakseen. 

Vierailija
44/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin että naisella on lapsia. Jos satutat häntä, hän voi masentua ja viattomat lapsetkin kärsivät äidin surusta

Vierailija
45/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:20"]

Provohan tää varmaan. Ite laittaisin tälläisessä tilanteessa vain viestin, että kun sulla on noita skidejä nyt siunaantunut, niin parisuhde ei voisi enää vähempää kiinnostaa näin lapsetonta sinkkumiestä. Siinä sitä olisi jo "kostoa" kerrakseen. 

[/quote]

Ei ole provo. Ellei sitten ole provo sen muijan puolelta, koska kyllä vaikuttaa että niin tyhmänä minua pitää. Että en muka tajuaisi.

aloittaja

Vierailija
46/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:46"]Ei ole provo. Olen täysin tosissani. Tuollainen toiminta on sen verran väärin että todellakin kostan muijalle jos vain pystyn. -aloittaja [/quote] No miksi sinun pitäisi ns kostaa? Silloin 10 vuotta sittenhän sinä saatoit olla oikeasti vastenmielinen ja olet nyt miehistynyt ja siksi kiinnostava. Jos sinulle kävi silloin luonnon päälle se kovasti että sinut torjuttiin niin miksi tekisit toiselle samoin? Tulisiko siitä sinulle oikeasti hyvä mieli? Ilkeä tekisi voi myöhemmin kantautua sellaisen naisen korviin josta olet kiinnostunut ja tekisi takia häntä et sitten saa. Kostako sitten taas? Akuinen ihminen keskittyy omaan elämään eikä käytä energiaansa pahan suunnitteluun ja hautomiseen. Mutta toisaalta teet sille yksinhuoltajalle palveluksen kun näytät oikean karvasi. Jokainen nimittäin ansaitsee parempaa.

[/quote]

Mitäpä luulet tulisiko siitä hyvä mieli? Todellakin tulisi, luulen että paljon enemmän fiiliksissä olisin kostosta kuin siitä että pääsen kerran sen venynyttä pimppiä ja ikuisesti toiselle miehelle merkattua kehoa kokeilemaan.
[/quote]
Etkö tiedä että synnyttäneillä on löysä? Ei sitä tarvitse enää venytellä. Nainen on varmaan sinut koettuaan yksinomaan helpottunut kun häivyt. Ajattelee että oikein valitsin 10 vuotta sitten.

Vierailija
47/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:54"]

En yhtään ihmettele, ettet kiinnostanut alunperinkään:D

[/quote]

Voisko hetken aikaa yrittää keskittyä itse aiheeseen eli aloituksen kysymykseeni?

[/quote]Ei voisi. Epäkiinnostava aihe.

Vierailija
48/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:01"]

Anteeksi täytyy antaa itsensä takia, ei sen toisen. Katkeruus syö sinut sisältäpäin. Tsemppiä!

[/quote]

Tuon kostotoimenpiteen jälkeen unohtaminen on ap:lle takuulla helpompaa. Ja siis jos nainen on kysellyt sinusta niin ilman muuta häntä kiinnostaa. Anna palaa vaan, ymmärrän tunteesi! 

t. Nainen

Vierailija
49/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:54"]

En yhtään ihmettele, ettet kiinnostanut alunperinkään:D

[/quote]

Voisko hetken aikaa yrittää keskittyä itse aiheeseen eli aloituksen kysymykseeni?

[/quote]Ei voisi. Epäkiinnostava aihe.
[/quote]
Ja tuo kommenttihan nimenomaan liittyy juuri aiheeseen.

Vierailija
50/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:20"]

[/quote]

Ei ole provo. Ellei sitten ole provo sen muijan puolelta, koska kyllä vaikuttaa että niin tyhmänä minua pitää. Että en muka tajuaisi.

aloittaja

[/quote]

Mitä et tajuaisi?

Vierailija
51/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota humalaan ja tee lasu.

Vierailija
52/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat yh-mammalle ravintolaillallisia ja kyrpää? Karmiva kosto, toivottavasti minun kohdalleni ei lankea tuollaista tragediaa.

Vierailija
53/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:43"]

Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.

Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.

Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.

Tämä saattaa olla kuitenkin aika laimea kosto. Mikä olisi vielä tehokkaampi?

[/quote]

Eihän tuo mikään kosto ole. Itse tekisin noin. Pääsisit paneen. Tosin en tarjois yhtään enempää, kun tarve vaatii. Minut dumpanneelle eksälle itse asiassa tein näin. Ero sattui aikanaan. Sitten myöhemmin otti yhteyttä kun oli eronnut taas. Kävin kerran panemassa ja totesin, että tää oli tässä.

[/quote]

Sitten toisen naisen kanssa kävi, niin että nainen dumppasi minut ja heti seuraavana päivänä panin naisen parasta ystävätärtä. Sain viimeisen sanan ja oli nautinto. Nautin niistä tekstareista mitä tämän jälkeen tulvi.

[/quote]

Todella hyvän näköinen nainen vielä tämä ystävätär. Tiesin persoksi baareissa ravaamiselle. Vein baarin, juotin tarpeeksi ja pantiin pitkät tovit. Mahtavaa. Tiesin että ei tarvitse edes itse kertoa eksälle, että näin kävi. Tekstareita alkoikin sitten tulvia, että "Häntä on petetty". Laitoin vain takaisin, että olin jo sinkku ja en ole pettänyt ketään.

Vierailija
54/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:34"]

Tarjoat yh-mammalle ravintolaillallisia ja kyrpää? Karmiva kosto, toivottavasti minun kohdalleni ei lankea tuollaista tragediaa.

[/quote]

Aivan, eli kannattaa viedä hommaa vielä pitemmälle. Kestät parit ekat raivaritkin, ja tosiaan miksei kihlatkin, kun nainen vaikuttaa kypsältä poimittavaksi. Ja sitten kerrot, ettei kyllä paskan vertaa kiinnosta. Niin pitkälle viet, että naiselle syntyy tunteita. Se on se pointti satuttamiseen. Ja sitten etsit naisen, joka oikeasti arvostaa tunteitasi häntä kohtaan.

t. Nainen

Vierailija
55/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Ensin panet sitä mahdollisimman halvalla ja sitten teet lasun.

Vierailija
56/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:38"]

[/quote]

Aivan, eli kannattaa viedä hommaa vielä pitemmälle. Kestät parit ekat raivaritkin, ja tosiaan miksei kihlatkin, kun nainen vaikuttaa kypsältä poimittavaksi. Ja sitten kerrot, ettei kyllä paskan vertaa kiinnosta. Niin pitkälle viet, että naiselle syntyy tunteita. Se on se pointti satuttamiseen. Ja sitten etsit naisen, joka oikeasti arvostaa tunteitasi häntä kohtaan.

t. Nainen

[/quote]

Tässä on kyllä vikana se, että Ap ei ole vuosienkaan jälkeen löytänyt naista, ja vähän pidemmässä yhteydenpidossa hän saattaa taas ihastua koston kohteeseen ja pahimmassa tapauksessa nainen antaa taas rukkaset ja sitten harjoitellaan jo hirttosilmukkaa.

Vierailija
57/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:39"]

[/quote]

[/quote]

Mikä on lasu?

aloittaja

Vierailija
58/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:38"]

[/quote]

t. Nainen

[/quote]

Tässä on kyllä vikana se, että Ap ei ole vuosienkaan jälkeen löytänyt naista, ja vähän pidemmässä yhteydenpidossa hän saattaa taas ihastua koston kohteeseen ja pahimmassa tapauksessa nainen antaa taas rukkaset ja sitten harjoitellaan jo hirttosilmukkaa.

[/quote]

No ei tod, kai ap nyt kykenee pitämään naista jo niin paskana, ettei enää aukaise tunteitaan tämän suuntaan. Ja suoritettuaan kostonsa hänen on helpompi vapautua vitutuksestaan ja löytää nainen, joka arvostaa ap:n tunteita. Ja jos ei löydä, niin ei sit löydä, kostamatta jättäminen ei auta siinä mitään.

t. Nainen

Vierailija
59/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mikä on lasu?

aloittaja

[/quote]

https://www.thl.fi/fi/web/lastensuojelun-kasikirja/tyoprosessi/lastensuojeluilmoitus-ja-lastensuojeluasian-vireilletulo/lastensuojeluilmoitus#Miten%20lastensuojeluilmoitus%20tehd%C3%A4%C3%A4n?

Vierailija
60/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mikä on lasu?

aloittaja

[/quote]

Lastensuojeluilmoitus