Miten voisin parhaiten kostaa?
Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.
Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.
Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.
Tämä saattaa olla kuitenkin aika laimea kosto. Mikä olisi vielä tehokkaampi?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:33"]
Juota humalaan ja tee lasu.
[/quote]
Ensin panet sitä mahdollisimman halvalla ja sitten teet lasun.
[/quote]
Mikä on lasu?
aloittaja
[/quote]
[/quote]
Nyt vaikuttaa hyvältä.
No se nainen alunperinkään välittänyt AP:sta. Pitää nyt ilmeisesti helppona nakkina ja elättäjänä. Eli panet kerran ja dumppaat.
Mä nautin tällaisista tunnetason kotojutuista. Oon saanu itsekin niin paskaa kohtelua, että tuntuu, ettei muuta voi, kuin kostaa.
t. Nainen
Muuten hyvä provo, mutta sen paljasti kaksi ensimmäistä sanaa: "Juuh elikkäs"
Vain av-mammat kirjoittaa noin.
Ala tapailemaan ja keksi jotain todella häiriintynyttä hänestä. Laita keksimäsi tieto liikenteeseen hänen ystävä- ja perhepiiriinsä. Tietenkin siten, että tieto ei ole peräisin sinulta. Pääset aitiopaikalta seuraamaan melkoista näytelmää. Ja sopivasti voit vielä heittää lisää vettä myllyyn.
Mene ihmeessä naimisiin tämän rouvan kanssa. Siinä kostoa kummallekin. Vakka kantensa valitsee.
Ap on tyypillinen tosimies, joka haluaa ja osaa pitää tilanteen kuin tilanteen hallinnassaan. Ehkä juuri tämä oli aikoinaan liikaa kyseiselle naiselle, mutta nyt 10 vuotta myöhemmin hän on oppinut arvostamaan miehessä kyseisiä luonteenpiirteitä. Näinhän käy useimmille naisille. Oliko kyseisen naisen exä myötäilevä hiirulainen tai muuten hermoille käyvä tyhjännauraja vässykkä, joka ei osannut vastata naisen todellisiin tarpeisiin. Vie kostosi vielä hieman yksittäistä panoa pitemmälle. Sellainenhan todennäköisesti unohtuu parissa päivässä. Rakenna mielummin kestävä suhde ja vasta sitten kun olet aistivinasi todellista riippuvuutta käynnistä vieroitusohjelmasi. Hitaasti hyvää tulee.;)
Siis kostaa mikä asia? En vaan tajua. Joku ei ollut susta kiinnostunut. Voi nyYh. Ja nyt on? Olisit iloinen.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:43"]
Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.
Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.
Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.
[/quote]
Juuh elikkäs? Terkkuja Porvooseen, provo detected. Ei oikeesti kukaan älykäs ihminen aloita noilla sanoilla juttua.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:43"]
[/quote]
Juuh elikkäs? Terkkuja Porvooseen, provo detected. Ei oikeesti kukaan älykäs ihminen aloita noilla sanoilla juttua.
[/quote]
Säälittävää.. aikuinen mies haluaa leikkiä jotain kostoleikkejä ai saakeli :'D hyvät naurut sai.
Olet herrasmies, käyt polkaisemassa, ja liikut yhdessä hänen kanssaan. Samaan aikaan etsit itsellesi sitä oikeaa häikäilemättömästi. Kerrot sitten kun parempi löytyy että sori, olen etsinyt sitä oikeaa jo kymmenen vuotta ja nyt se löytyi. Nostat kaulukset pystyyn ja lähdet meneen.
No ei tuo nyt oikein... Taso naisella on hetkeksi pudonnut kun on yksinhuoltaja ja lapsi jne. Madaltunut sinun tasollesi. Sitten kun löytyy joku mies jallitettavaksi, niin sinäkin unohdut.
miksi monen mielestä ketjussa paneminen on joku kostotoimenpide? Eihän se nyt naista satu tai alista, jollet raiskaamaan mene, mikä taas onkin jo rikos.
Mutta paneminen itsessään on melko lattea ajatus kostosta. Sehän on parhaimmillaan nautinto molemmille ja huonoimmillaankin vain muutaman minuutin/puolen tunnin hikistä tylsää jumppaa.
ps. En kyllä muutenkaan tajua, miten suuria tunteita pettämiset saavat aikaan. Mulle ei tuota niin suuria tunteita, jos mies panisi jotain toista joskus. Esim. mies kävisi 200 pv vuodessa työmatkoilla ja se olis ok, mutta sitten kerran pani siellä jotain naista -> heti ero. Tämä logiikka ei ole koskaan auennut mulle. Siis paljon enemmän mua satuttais olla äijän kanssa joka ois 200pv vuodesta arjesta pois, en vaan haluaisi elää sellaista elämää.
ps. ap:n tilanteessa kostohalu nimenomaan osoittaa, että vielä 10v jälkeenkin on tunteita, ei hyvä. Parasta olisi olla täysin välinpitämätön. nainenhan voi suorastaan nauttia parista ravintolakäynnistä sun laskuun ja sun tarjoama seksikin voi olla tervetullutta lohtua yksinäiseen elämäntilanteeseen...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 09:49"]
No ei tuo nyt oikein... Taso naisella on hetkeksi pudonnut kun on yksinhuoltaja ja lapsi jne. Madaltunut sinun tasollesi. Sitten kun löytyy joku mies jallitettavaksi, niin sinäkin unohdut.
[/quote]
Niin, että vihjeeni oli, että antaisit nyt vaan olla. Ei tässä olla mitään omaisuutta, jota jaetaan. Jos et kerta arvosta naista, niin sitten annat sen olla. Noilla kostofantasiolla rikot vain pääsi. Kyllä maailmassa naisia vielä riittää.
Sitä paitsi todennäköisesti nyt naukuisit sitä miten on vienyt lapsesi ja hautoisit ...kostoa.
holding-a-grudge-is-like-drinking-poison-and-waiting-for-the-other-person-to-die
Voisitko kostaa minullekkin jotain?
Haluaisinpa olla kärpäsenä katossa, kun nämä kaksi tapaavat! Tai seurata naisen face-viestittelyä...