Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin parhaiten kostaa?

Vierailija
12.09.2015 |

Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.

Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.

Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.

Tämä saattaa olla kuitenkin aika laimea kosto. Mikä olisi vielä tehokkaampi?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaile sille kiertoilmauksin kihloja ja muuta paskaa, mistä ämmät pitää.

Kehuskele vielä paksulla lompakolla ja omaisuudella , niin saat pesää takuulla.

Vierailija
22/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään kosto ole, että nainen pääsee ravintolapäivällisen syötyään ja kerran seksiä saatuaan helpolla eroon kitkerämunasta. Hänhän siinä voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi täytyy antaa itsensä takia, ei sen toisen.
Katkeruus syö sinut sisältäpäin.
Tsemppiä!

Vierailija
24/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:46"]Ei ole provo. Olen täysin tosissani. Tuollainen toiminta on sen verran väärin että todellakin kostan muijalle jos vain pystyn. -aloittaja [/quote] 'ETTÄS KEHTAAT'

[/quote]

Kehtasihan muijakin olla hyväksymättä minua silloin kun olisi pitänyt.

Vierailija
25/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisi naisen tekemä, olisi vinkkejä jo ainakin kolme sivua  ; )

Vierailija
26/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:01"]

Lupaile sille kiertoilmauksin kihloja ja muuta paskaa, mistä ämmät pitää.

Kehuskele vielä paksulla lompakolla ja omaisuudella , niin saat pesää takuulla.

[/quote]

Ehdin jo kiertoteitse hiukan kehuskella sille facebookissa miten nykyään menee rahallisesti, hehe eiköhän koukku ole kiinni jo.

Vierailija
27/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nainen ei kiinnostu syystä tai toisesta jostain miehestä on siinä hyvä syy kostaa naiselle? Kuulostaa todella sairaalta tuollainen! Tuon 'logiikan' mukaan nainen on siis velvoitettu ottamaan kumppanikseen kenet tahansa kuka ensin ehtii tarjoutua ja nainen voi kieltäytyä vain jos on jo varattu? Voi jestas!

Vierailija
28/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrät terskaan vihaisen ja ivallisen hymiönaaman ja työntelet sitä sitten halveksivasti vaginan perukoille seksin aikana.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
29/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sen siskoa, kaveria ja äitiä. Heti sen jälkeen kun olet nussinut sitä.

Vierailija
30/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin säälittävä, ettei sulla ole muuta sisältöä? Loser

Vierailija
31/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun idiootti.

Vierailija
32/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:43"]

Juuh elikkäs olen itse 34v mies, ja tunnen yhden 29v kahden lapsen yh-äipän, jolla astui ero voimaan miehestään vähän aikaa sitten.

Tunsin kyseisen naisen paremmin joku pari vuotta joskus suunnilleen kymmenen vuotta sitten, olin häneen ihastunut mutta en kelvannut. No, nyt kun nainen on eronnut miehestään, niin hän olenkin yhtäkkiä ruvennut kiinnostamaan. Oli kysellyt kuulumisiani kiertoteitse, ja alkoi juttelemaan facebookissa. Av-mammat voi väittää ettei nämä mitään merkkaa, mutta me kaikki tiedämme kyllä mistä tässä on kyse.

Miten voisin parhaiten kostaa sen, etten kelvannut hänelle silloin, kun hän oli vielä lapseton? Itse olen kelaillut alkaa tutustua häneen, käyttää illallisella kuin aito herrasmies ja tarjota anteliaasti niin että muovikortti viuhuu. Vaikuttaa parhaani mukaan mieheltä, joka haluaa pitää hänestä ja hänen lapsistaan (rahallisesti) huolta. Sitten panen ja sen jälkeen jätän kaikki yhteydet.

[/quote]

Eihän tuo mikään kosto ole. Itse tekisin noin. Pääsisit paneen. Tosin en tarjois yhtään enempää, kun tarve vaatii. Minut dumpanneelle eksälle itse asiassa tein näin. Ero sattui aikanaan. Sitten myöhemmin otti yhteyttä kun oli eronnut taas. Kävin kerran panemassa ja totesin, että tää oli tässä.

Vierailija
33/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:07"]

Nussi sen siskoa, kaveria ja äitiä. Heti sen jälkeen kun olet nussinut sitä.

[/quote]

Tämä olisi kyllä hyvä, mutta vähän liiaksi minun ulottumattomissani.

Vierailija
34/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:11"]

[/quote]

Eihän tuo mikään kosto ole. Itse tekisin noin. Pääsisit paneen. Tosin en tarjois yhtään enempää, kun tarve vaatii. Minut dumpanneelle eksälle itse asiassa tein näin. Ero sattui aikanaan. Sitten myöhemmin otti yhteyttä kun oli eronnut taas. Kävin kerran panemassa ja totesin, että tää oli tässä.

[/quote]

Ilman rahankäyttöä en voi luoda sille naiselle tunnetta, että "tästä voisi ehkä tullakin jotain, ihanaa! Ja olipa helppo keissi tämä ero, hih hih!". Rahalla taas voin luoda sille tuon tunteen, ja sen jälkeen ilmoittaa että en todellakaan ole kiinnostunut vakavassa mielessä hänestä.

Vierailija
35/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:46"]Ei ole provo. Olen täysin tosissani. Tuollainen toiminta on sen verran väärin että todellakin kostan muijalle jos vain pystyn.

-aloittaja
[/quote]
No miksi sinun pitäisi ns kostaa? Silloin 10 vuotta sittenhän sinä saatoit olla oikeasti vastenmielinen ja olet nyt miehistynyt ja siksi kiinnostava. Jos sinulle kävi silloin luonnon päälle se kovasti että sinut torjuttiin niin miksi tekisit toiselle samoin? Tulisiko siitä sinulle oikeasti hyvä mieli? Ilkeä tekisi voi myöhemmin kantautua sellaisen naisen korviin josta olet kiinnostunut ja tekisi takia häntä et sitten saa. Kostako sitten taas? Akuinen ihminen keskittyy omaan elämään eikä käytä energiaansa pahan suunnitteluun ja hautomiseen.
Mutta toisaalta teet sille yksinhuoltajalle palveluksen kun näytät oikean karvasi. Jokainen nimittäin ansaitsee parempaa.

Vierailija
36/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:11"]

[/quote]

[/quote]

Sitten toisen naisen kanssa kävi, niin että nainen dumppasi minut ja heti seuraavana päivänä panin naisen parasta ystävätärtä. Sain viimeisen sanan ja oli nautinto. Nautin niistä tekstareista mitä tämän jälkeen tulvi.

Vierailija
37/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet noin kova jätkä, niin etkö tosiaan ole muita naisia saanut kiinnostumaan itsestäsi?

Tai kysy tosiäijiltä, ei me naiset osata vastata.

Vierailija
38/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:46"]Ei ole provo. Olen täysin tosissani. Tuollainen toiminta on sen verran väärin että todellakin kostan muijalle jos vain pystyn. -aloittaja [/quote] No miksi sinun pitäisi ns kostaa? Silloin 10 vuotta sittenhän sinä saatoit olla oikeasti vastenmielinen ja olet nyt miehistynyt ja siksi kiinnostava. Jos sinulle kävi silloin luonnon päälle se kovasti että sinut torjuttiin niin miksi tekisit toiselle samoin? Tulisiko siitä sinulle oikeasti hyvä mieli? Ilkeä tekisi voi myöhemmin kantautua sellaisen naisen korviin josta olet kiinnostunut ja tekisi takia häntä et sitten saa. Kostako sitten taas? Akuinen ihminen keskittyy omaan elämään eikä käytä energiaansa pahan suunnitteluun ja hautomiseen. Mutta toisaalta teet sille yksinhuoltajalle palveluksen kun näytät oikean karvasi. Jokainen nimittäin ansaitsee parempaa.

[/quote]

Mitäpä luulet tulisiko siitä hyvä mieli? Todellakin tulisi, luulen että paljon enemmän fiiliksissä olisin kostosta kuin siitä että pääsen kerran sen venynyttä pimppiä ja ikuisesti toiselle miehelle merkattua kehoa kokeilemaan.

Vierailija
39/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt hetki; eiköhän mimmi ole jo rangaistuksensa saanut ja siihen vielä päälle sen ettet sinäkään ole kiinnostunut. Jos aiot kostaa, kaiva kaksi hautaa, sanovat kiinalaiset.

Vierailija
40/88 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kostaa jotain? Onko sinulla tosiaan niin heikko itsetunto että et kestänyt torjutuksi tulemista aikoinaan kun naisella ehkä elämäntilane oli sellainen ettei suhdetta silloin kanssasi voinut aloittaa? Se on kuule elämää,ei kaikkien elämän tilanteet aina käy yksiin eikä se oikeuta mitään kostoa! Moukka!