Yksi nainen käy melkein joka päivä mun siwassa kahdesti
Kerran ruokatunnilla ostamassa 2 suklaapatukkaa, ja toisen kerran kolmen paikkeilla ostamassa taas lisää suklaapatukoita. En ymmärrä miten pysyy niinkin hoikkana (toki vatsaa jonkin verran löytyy).
Minua ainakin nolottaisi tosi paljon JOKA päivä käydä ostamassa herkkuja..
Kommentit (12)
Jospa keskittyisit ihan omaan suoritukseesi.
Mua nolottaa kun pitää tällaisesta ihan aloitus tehdä..
15 vuotta sitten tämän aloituksen naisasiakas olisi voinut olla minä. Olin addiktoitunut suklaaseen. Ei nolottanut niin pitkään kun en alkanut niitä kilokaupalla syömään että painoni olisi alkanut nousemaan, pääsin riippuvuudesta eroon ennen kuin painooni tuli mitään muutoksia. Aika monta vuotta sitä tuli joka päivä suklaata syötyä.
Vähemmän sitä tuli silloin herkkuja vedettyä kuin mitä eräät muut jotka ostivat viikonlopulle 3-4 kassillista mässyä, alkoholin lisäksi. Tyylinsä ja riippuvuutensa kullakin.
Aika paljon kyllä. Jos se syö vaikka 5 sukaapatukkaa päivässä, siitä tulee yli 1200 kilokaloria eli oikealle ruualle jää aika vähän varaa. Kyllä se maha pikkuhiljaa alkaa kasvamaan:)
Jos hän on firman juoksevien asioiden hoitaja, joka käy hakemassa jälkiruoat ja kaffeherkut koko firman porukalle kulloisenkin tilauksen mukaan?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:11"]Aika paljon kyllä. Jos se syö vaikka 5 sukaapatukkaa päivässä, siitä tulee yli 1200 kilokaloria eli oikealle ruualle jää aika vähän varaa. Kyllä se maha pikkuhiljaa alkaa kasvamaan:)
[/quote]
No eihän, jos se vaikka lenkkeilee ja pyöräilee useamman tunnin päivässä?
Itse poljen perjantaisin "suklaalenkin" , eli 1,5h ja syön hyvällä omatunnolla suklaata normi ruokani päälle.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:11"]Aika paljon kyllä. Jos se syö vaikka 5 sukaapatukkaa päivässä, siitä tulee yli 1200 kilokaloria eli oikealle ruualle jää aika vähän varaa. Kyllä se maha pikkuhiljaa alkaa kasvamaan:)
[/quote]
Itse poljen perjantaisin "suklaalenkin" , eli 1,5h ja syön hyvällä omatunnolla suklaata normi ruokani päälle.
[/quote]
Entisenä bulimikkona tunnen vain häpeää omasta puolestani tätä aloitusta lukiessa. Ahmimispäivinä joiduin aina ajamaan eri ruokakauppoihin, ettei kassa huomannut, että teen taas järkyttävän suuret epäterveelliset ostokset. Ja olin siis vaarallisestikin alipainoinen sairastaessani. Toivottavasti viittaamallasi naisella tilanne ei ole tämä.
Ei se vaan kuulu sulle. Ai se on oikein sun Siwa! N25