Halvin tapa järjestää kaverisynttärit alakoululaiselle?
Pääseekö halvemmalla, jos järjestää Hoplopissa? Mitä muita paikkoja on kuin HESE/MÄKKI ja hoplop? Espoossa?
Kotisynttäreihin menee yllättävän paljon rahaa, kun pitää ostaa vastalahjat jne..
Miten järjestää kotisynttärit mahdollisimman halvalla?
Kommentit (13)
Miksi pitää ostaa vastalahjat :D Voi jessus sentään.
Pitää ostaa vastalahjat? Miksi? [quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:49"]
Pääseekö halvemmalla, jos järjestää Hoplopissa? Mitä muita paikkoja on kuin HESE/MÄKKI ja hoplop? Espoossa?
Kotisynttäreihin menee yllättävän paljon rahaa, kun pitää ostaa vastalahjat jne..
Miten järjestää kotisynttärit mahdollisimman halvalla?
[/quote]
Älä osta vastalahjoja. Ui sen verran vastavirtaan. Mieti tarjoilut ja koristelut huolella, esim. Itsetehdyt popcornit halvempia kuin sipsit.
Meillä ei koskaan mitään vastalahjoja. Täysin käsittämätön tapa! Kaikki ovat tulleet toisemmankin kerran tästä huolimatta. Yksi huonokäytöksinen pullukka kerran kehtasi kysyä, että missä meidän saamiset.
Sanoin, että mene kotiisi nyt nopeasti!
Perinneleikkejä himassa ja vähän tarjoiluja. Viisikymppiä riittää maan mainiosti.
Mikä hemmetti on vastalahja?
-monet kaverisynttärit järjestänyt-
Ostan kotisynttäreille kunnon tarjoilut, mutta mitään vastalahjoja en ymmärrä. Jos vieraana ollut kutsuu omille synttäreilleen myöhemmin, ostamme kunnon lahjan. Eiköhän se riitä.
Ihan kaikkea ei tarvi matkia Ameriikan miljonääriäideiltä. Haloo.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:05"]
Mikä hemmetti on vastalahja?
-monet kaverisynttärit järjestänyt-
[/quote]
Olisikohan se sama, mitä minun lapsuudessani saatiin esim. onginnasta. Yleensä joku karkkiaski tai joku muu pikkutavara.
Hei meilläkin tulisi kotisynttärit kavereille (tyttö täyttää 10v) Onko ehdottaa tekemistä niihin...tai tarjottavia
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 16:13"]
Hei meilläkin tulisi kotisynttärit kavereille (tyttö täyttää 10v) Onko ehdottaa tekemistä niihin...tai tarjottavia
[/quote]
Mitä jos löisitte kaksi kärpästä yhdellä iskulla? Eli tyttö kavereineen kokatkoon itse tarjoilut. Voit vaikka tehdä valmiiksi pienet pizzapohjat ja jokainen saa täyttää itse omansa.
Meillä oli elokuussa 10 v pojan synttärit kotona. Tarjottaviksi itse tehty mansikkakermakakku ja suklaakermakakku, sipsejä, karkkeja, dominokekseja ja limsoja. Poika itse osallistui tekemällä listan tarjottavista ja vieraslistan. Kaverit tuli. Lahjat avattiin. Syötiin ja sitten poikalauma hyppi trampoliinilla ja pyöräili pihalla ja välillä kävivat ottamassa lisää limsaa ja herkkuja. Kaikilla kivaa.
tarjoatte tietysti siellä helsingissä lapsille viherorasjuomaa, porkkanatikkuja ja siemeniä. sitten pieni cooperin testi ja lahjaksi kaikille 200 euron lahjakortti stockkalle.
No eiköhän ne kotisynttärit kuitenkin halvimmaksi tule.