Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 45-50 v voi treenata ja laittautua hotiksi?

Vierailija
27.03.2022 |

Millaista treeniä ja tyyliä te keski-ikäiset hot mamat käytätte? Olen 47 ja lähtötilanne on aika hyvä, mutta olen taas talven aikana nuutunut ja rupsahtanut. Olisi kiva olla kesällä taas päitä kääntävässä kunnossa. Ei kiitos mitään vanhoja ihmisiä loukkaavia kommentteja, kaikki ihmiset vanhenevat.

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn salilla noin 3 krt vkossa, sen lisäksi hot joogaa/power pilatesta. Kroppa on tikissä ja kiinteä, tosin työssänikin tulee askelia kiitettävästi.

Hyvä ruokavalio, pitää syödä riittävästi jos treenaa! En kieltäydy mistään, mutta herkuttelen kohtuudella.

Säännöllinen ihonhoito, seerumit ja voiteet kondikseen;)

Hyvä tyyli, unohda "aikuisen naisen tyyli" ja pukeudu kuten haluat. Itse olen alalla, joten pukeudun kivasti ja sopivan trendikkäästi. Voin laittaa cropatun paidan Esim. korkeavyötäröisten housujen kanssa.

Geenit vaikuttaa, mutta nää avittaa :)

N46 (jota luullaan usein kolmekymppiseks;))

Usein 55+ mies menee kolmevitosesta!

nuorekkaita miehiä!

Vierailija
62/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään pistoksia, eikä pidennyksiä. Silti näytän hyvältä, kyllä se on se kokonaisuus mikä vaikuttaa. Ihon hoitoon olen panostanut aina ja käytän keväästä syksyyn 50spf suojakerrointa kasvoilla.

N46 (edelleen)

Useimmat 46 v. Ovat sen näköisiä että heitä luullaan 30v. Ei meidän ikäiset vielä ole rupsahtanut vaikka moni luulee niin.

T.toinen 46v.

Kukaan 46-vuotias ei mene kolmekymppisestä vaikka moni uskookin näyttävänsä nuoremmalta kuin on. Vaikka olisi kuinka hoitanut itseään niin kyllä ikä näkyy, nelikymppisessä on jo eri tavalla yleistä kuluneisuutta kuin kolmekymppisessä. Enkä siis tarkoita ryppyjä tai harmaita hiuksia tms. vaan yleistä olemusta. Freesi ja kaunis voi toki olla ja monet ovatkin mutta turha luulla että näyttää 15 vuotta ikäänsä nuoremmalta.

Törmään asiaan lähes päivittäin, eri tilanteissa. Joten tämä ei ole mikään oma uskomus 😉. Kyllä mä sen tiesin, että täällä alkaa armoton kivittäminen jos tämän kehtaa sanoa ääneen täällä. Kivaa päivää sullekin!

N46

Olen samaa mieltä. Ei ole temppu eikä mikään jos on pysynyt kunnossa ja on hoikka sekä huolehtii itsestään sekä on tyylikäs. Tämä nyt vaan on fakta, lähes kaikki ystäväni kuuluvat tähän sarjaan, en usko että ollaan ihmeolentoja. N45

Ja kukaan -92 ei luule teitä ikäisekseen tyttöporukaksi

On kyllä itsetuntoa sen verran, ettei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee. 

No tässähän väite oli, että useimmat 46v on siinä kunnossa että luullaan 30-vuotiaaksi ja sinä säestit.

Varmasti näytätte ihan hyvältä ja freesiltä, mutta ette 30-vuotiailta ja miksi pitäisikään?

En ymmärrä mikä ongelma oma ikä on joillekin 40+ ihmisille, kun pitää väkisillä vääntää jotain ”ihan kolmikymppiseltä näytetään”-juttua…

Näitä näkee palstalla niin miehissä kuin naisissakin.

Ja jos ei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee, niin miksi edes haluatte näyttää sen ikäisiltä?

Ilman maskia minulta kysyttiin 44-vuotiaana useamman kerran papereita alkoa ostaessa eri kohteiss, joten ilmeisesti joku luuli nuoremmaksi. Sinun totuus nyt vaan ei ole koko totuus, monet 40v ja päälle ovat sen näköísiä, että heitä saatetaan luulla nuoremmiksi. Kukaan ei erityisemmin halua näyttää juuri kolmekymppisiltä, se tässä nyt ei ole pointti.  

Väite oli, että useimmat 46-vuotiaat ovat sen näköisiä, että heitä luullaan 30-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ajattelette näin? Kysyn ihan mielenkiinnosta. Itse olen 47 v. ja musta on ihanaa ettei mua enää kukaan tuijottele. Liikuntaa harrastan ihan muista syistä kuin ulkonäkö.

Kyllä, uskon että ihmisiä on monenlaisia ja joitakin kiinnostaa ulkoinen olemus enemmän kuin toisia. Ehkä toiset ovat kunnianhimoisempia ulkonäkönsä suhteen kuten jotkut ovat uransa suhteen tai mikseivät molempien.  

Vierailija
64/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis et tuohon ikään on jo muita elämänarvoja kuin näyttäytyä potentiaalisena panopatjana. Mitä siitä saa että joku katsoo oksettava sti. Tuoko se jotain arvoa ja arvostusta elämääsi. Samat tyypit sanoo että joissain maissa naista alistetaan mutta täällä naiset alistaa itse itsensä. Yök

Vierailija
65/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikakone

Vierailija
66/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
67/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään pistoksia, eikä pidennyksiä. Silti näytän hyvältä, kyllä se on se kokonaisuus mikä vaikuttaa. Ihon hoitoon olen panostanut aina ja käytän keväästä syksyyn 50spf suojakerrointa kasvoilla.

N46 (edelleen)

Useimmat 46 v. Ovat sen näköisiä että heitä luullaan 30v. Ei meidän ikäiset vielä ole rupsahtanut vaikka moni luulee niin.

T.toinen 46v.

Kukaan 46-vuotias ei mene kolmekymppisestä vaikka moni uskookin näyttävänsä nuoremmalta kuin on. Vaikka olisi kuinka hoitanut itseään niin kyllä ikä näkyy, nelikymppisessä on jo eri tavalla yleistä kuluneisuutta kuin kolmekymppisessä. Enkä siis tarkoita ryppyjä tai harmaita hiuksia tms. vaan yleistä olemusta. Freesi ja kaunis voi toki olla ja monet ovatkin mutta turha luulla että näyttää 15 vuotta ikäänsä nuoremmalta.

Törmään asiaan lähes päivittäin, eri tilanteissa. Joten tämä ei ole mikään oma uskomus 😉. Kyllä mä sen tiesin, että täällä alkaa armoton kivittäminen jos tämän kehtaa sanoa ääneen täällä. Kivaa päivää sullekin!

N46

Olen samaa mieltä. Ei ole temppu eikä mikään jos on pysynyt kunnossa ja on hoikka sekä huolehtii itsestään sekä on tyylikäs. Tämä nyt vaan on fakta, lähes kaikki ystäväni kuuluvat tähän sarjaan, en usko että ollaan ihmeolentoja. N45

Ja kukaan -92 ei luule teitä ikäisekseen tyttöporukaksi

On kyllä itsetuntoa sen verran, ettei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee. 

No tässähän väite oli, että useimmat 46v on siinä kunnossa että luullaan 30-vuotiaaksi ja sinä säestit.

Varmasti näytätte ihan hyvältä ja freesiltä, mutta ette 30-vuotiailta ja miksi pitäisikään?

En ymmärrä mikä ongelma oma ikä on joillekin 40+ ihmisille, kun pitää väkisillä vääntää jotain ”ihan kolmikymppiseltä näytetään”-juttua…

Näitä näkee palstalla niin miehissä kuin naisissakin.

Ja jos ei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee, niin miksi edes haluatte näyttää sen ikäisiltä?

Ilman maskia minulta kysyttiin 44-vuotiaana useamman kerran papereita alkoa ostaessa eri kohteiss, joten ilmeisesti joku luuli nuoremmaksi. Sinun totuus nyt vaan ei ole koko totuus, monet 40v ja päälle ovat sen näköísiä, että heitä saatetaan luulla nuoremmiksi. Kukaan ei erityisemmin halua näyttää juuri kolmekymppisiltä, se tässä nyt ei ole pointti.  

Väite oli, että useimmat 46-vuotiaat ovat sen näköisiä, että heitä luullaan 30-vuotiaaksi.

Mutta ei se tarkoita, että haluavat tulla nähdyksi 30-vuotiaana. Tuskin alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti nimenomaan ikävuotta 30, vaan yleisesti kolmekymppisiä, joka kattaa ikävuodet 30-39.

Vierailija
68/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen 44-vuotias nainen. Hyvä iho, pitkät paksut hiukset, hoikka treenattu vartalo. Mutta en näytä nuoremmalta, aivan ikäiseltäni. Miksi ajatellaan, että nainen näyttää hyvältä vain jos näyttää nuoremmalta?

Vierailija
69/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyli vaikuttaa erittäin paljon, pitkät hiukset, farkut, t-paita, lenkkarit ja kyllä lähtee, ne sellaiset väksin minihameeseen, korkokenkiin ja liialliseen meikkiin sortuvat 50v naiset on aivan karmeita tapauksia, näyttää joltain virolaiseta drag queeniltä

Vierailija
70/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ja ketä varten? Toista viiskymppistä tai jotain vanhempaa varten? Nuoria ihmisiä maailmassa riittää ja tulee koko ajan lisää, jos etsii timmiä seuraa. Eiköhän viiskymppisen ole fiksua hyväksyä, että elämä kuluu koko ajan rapistuvampaan suuntaan ja ihmisen on hyvä tavoitella muitakin arvoja kuin kiinteä liha ja rypytön nahka. Vaikka treenaat kuinka, et saa aikaa muuttumaan. Kaikille se lapsuus ja nuoruus kuitenkin on joskus koittanut, jos nyt on jo aikuinen, keski-ikäinen tai vanhus.

Hottis voi olla vaikka saunoessa.

Vierailija
71/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenit ruuasta.

Vierailija
72/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyyli vaikuttaa erittäin paljon, pitkät hiukset, farkut, t-paita, lenkkarit ja kyllä lähtee, ne sellaiset väksin minihameeseen, korkokenkiin ja liialliseen meikkiin sortuvat 50v naiset on aivan karmeita tapauksia, näyttää joltain virolaiseta drag queeniltä

Miehellä farmarihousut, tyköistuva paita ja tennarit nuorentaa ja tekee monista 55+ miehistä kolmevitoisen näköisiä

Vierailija
73/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvännäköinen 44-vuotias nainen. Hyvä iho, pitkät paksut hiukset, hoikka treenattu vartalo. Mutta en näytä nuoremmalta, aivan ikäiseltäni. Miksi ajatellaan, että nainen näyttää hyvältä vain jos näyttää nuoremmalta?

Yleensä verrataan varmasti siihen, miltä tuon ikäisten oletetaan näyttävän. Jos oletus on, että näyttää jo rupsahtaneelta, näytät sinä luultavasti itseäsi nuoremmalta. Häiritsevää keskustelussa on se, että tuon ikäisen oletetaan näyttävän automaattisesti huonolta, eikä mitään ole tehtävissä. On myös totta, että jotkut ihmiset näyttävät aidosti itseään nuoremmilta. Tunnen 3, joita luullaan jatkuvasti noin 10 v nuoremmiksi, ei ihme.

Vierailija
74/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dresmann-tyyppinen mies kainalossa on hyvä olla.

terv. sporttinen 45v.n

Vierailija
75/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sali on 20 kilometrin päässä, kysynkin, onko joku päässyt 8 kg kahvakuulalla tuloksiin? Montako treenikertaa viikossa olette tehneet? Ylipainoa ei ole, mutta 48 vuotta on näemmä se kohta, jossa arkiliikunta eli lumityöt ja polttopuiden tekeminen ei enää riitä kuntoiluksi.

Saat tolla timmin kropan kun teet pitkiä sarjoja. Kyykyjä ja kaikkiin mahdollisiin suuntiin yhdenkäden nostoja ja heilautuksia unohtamatta. 2-3 tuntia viikko.

Älä lupaile liikoja. Kyykyt 8kg painolla on melkein yhtä tyhjän kanssa aikuiselle ihmiselle.

Kykkää perse/ polvet lattiaan asti nii sitä kuulaa ei edes tarvitse. Toki se voi olla toisessa ylhäällä olevassa kädessä niin tulee muukin kuin perberi treenattua samalla.

Näytä mulle yksikin lihaksikas, timmi keski-ikäinen kroppa joka on saavutettu kehonpainotreenillä tai pienillä painoilla. Itse en ole vielä sellaista nähnyt.

Vierailija
76/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ.

Hyvännäköinen on hyvännäköinen, näytti sitten ikäiseltään, nuoremmalta tai vanhemmalta.

Ja nuoremmalta näyttäminen ei todellakaan tarkoita sitä, että näyttäisi automaatisesti hyvältä.

Vierailija
77/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tyyliä voi löytää vanhana, nämä kaikki hyvännäköiset 45-50v naiset ovat aina pitäneet itsestään huolta, tyyliä on päivitetty matkan varrella - ei se yhtäkkiä löydy. Geenit sanelee paljon ja sellainen iloinen, utelias elämänasenne siellä heillä mukana kulkee. Tietty karisma, ei holia, ei tupakkaa.

Vierailija
78/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sali on 20 kilometrin päässä, kysynkin, onko joku päässyt 8 kg kahvakuulalla tuloksiin? Montako treenikertaa viikossa olette tehneet? Ylipainoa ei ole, mutta 48 vuotta on näemmä se kohta, jossa arkiliikunta eli lumityöt ja polttopuiden tekeminen ei enää riitä kuntoiluksi.

Saat tolla timmin kropan kun teet pitkiä sarjoja. Kyykyjä ja kaikkiin mahdollisiin suuntiin yhdenkäden nostoja ja heilautuksia unohtamatta. 2-3 tuntia viikko.

Älä lupaile liikoja. Kyykyt 8kg painolla on melkein yhtä tyhjän kanssa aikuiselle ihmiselle.

Kykkää perse/ polvet lattiaan asti nii sitä kuulaa ei edes tarvitse. Toki se voi olla toisessa ylhäällä olevassa kädessä niin tulee muukin kuin perberi treenattua samalla.

Näytä mulle yksikin lihaksikas, timmi keski-ikäinen kroppa joka on saavutettu kehonpainotreenillä tai pienillä painoilla. Itse en ole vielä sellaista nähnyt.

No nyt on haastetta, pitääkö tähän tarttua? Pilates ja barre = vain kehonpaino välineenä, katsotaan miltä näyttää kesäkuussa? 3 treeniä viikossa.

Vierailija
79/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pitää vanhempia naisia hottina omaa sellaisen naismaun, että siinä ei nuoruutta tavoitella ukonäössä. Saa olla riipputissiä ja helttaa, pömppömahaa ja tukevuuttakin.

Vierailija
80/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Hyvännäköiset keski-ikäiset kropat treenaa salilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä