Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 45-50 v voi treenata ja laittautua hotiksi?

Vierailija
27.03.2022 |

Millaista treeniä ja tyyliä te keski-ikäiset hot mamat käytätte? Olen 47 ja lähtötilanne on aika hyvä, mutta olen taas talven aikana nuutunut ja rupsahtanut. Olisi kiva olla kesällä taas päitä kääntävässä kunnossa. Ei kiitos mitään vanhoja ihmisiä loukkaavia kommentteja, kaikki ihmiset vanhenevat.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään pistoksia, eikä pidennyksiä. Silti näytän hyvältä, kyllä se on se kokonaisuus mikä vaikuttaa. Ihon hoitoon olen panostanut aina ja käytän keväästä syksyyn 50spf suojakerrointa kasvoilla.

N46 (edelleen)

Useimmat 46 v. Ovat sen näköisiä että heitä luullaan 30v. Ei meidän ikäiset vielä ole rupsahtanut vaikka moni luulee niin.

T.toinen 46v.

En kyllä tiedä ketään 46-vuotiasta joka näyttäisi 30-vuotiaalta…

Oikeastiko luulette näyttävänne saman ikäisiltä kuin vuonna 1992 syntyneet tällä hetkellä?

46v voi näyttää hyvältä ja freesiltä ilman mitään tuollaista hassua muka 30-vuotiaalta näyttämistäkin.

46v ei tosiaan ole mikään mummo, mutta ei myöskään 30-vuotias.

Öh..jos törmään asiaan usein, niin...? Joillakin on myös hyvät geenit. Tässä iässä sitä hajontaa alkaa olla. Kateus on ikävä asia 🤭

Vierailija
42/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään pistoksia, eikä pidennyksiä. Silti näytän hyvältä, kyllä se on se kokonaisuus mikä vaikuttaa. Ihon hoitoon olen panostanut aina ja käytän keväästä syksyyn 50spf suojakerrointa kasvoilla.

N46 (edelleen)

Useimmat 46 v. Ovat sen näköisiä että heitä luullaan 30v. Ei meidän ikäiset vielä ole rupsahtanut vaikka moni luulee niin.

T.toinen 46v.

Kukaan 46-vuotias ei mene kolmekymppisestä vaikka moni uskookin näyttävänsä nuoremmalta kuin on. Vaikka olisi kuinka hoitanut itseään niin kyllä ikä näkyy, nelikymppisessä on jo eri tavalla yleistä kuluneisuutta kuin kolmekymppisessä. Enkä siis tarkoita ryppyjä tai harmaita hiuksia tms. vaan yleistä olemusta. Freesi ja kaunis voi toki olla ja monet ovatkin mutta turha luulla että näyttää 15 vuotta ikäänsä nuoremmalta.

Törmään asiaan lähes päivittäin, eri tilanteissa. Joten tämä ei ole mikään oma uskomus 😉. Kyllä mä sen tiesin, että täällä alkaa armoton kivittäminen jos tämän kehtaa sanoa ääneen täällä. Kivaa päivää sullekin!

N46

Ei se ole mitään kivittämistä jos toteaa tosiasian. Kukaan 46v ei mene täydestä 30-vuotiaasta. Ei kukaan. Voi olla nuorekas, voi olla ikäistään nuoremman näköinen, mutta jos laitetaan 10 ihmistä riviin, joista yksi on 46 ja yhdeksän on 30, tiedät kyllä kuka erottuu joukosta. Ihmiset kehuvat aina reilusti alaspäin, eli "eikä, siis mä luulin että oot joku 30v". Kyllähän siitä tajuaa että ei se tarkoita kirjaimellisesti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 (edelleen)

T.toinen 46v.

Oikeastiko luulette näyttävänne saman ikäisiltä kuin vuonna 1992 syntyneet tällä hetkellä?

46v voi näyttää hyvältä ja freesiltä ilman mitään tuollaista hassua muka 30-vuotiaalta näyttämistäkin.

Öh..jos törmään asiaan usein, niin...? Joillakin on myös hyvät geenit. Tässä iässä sitä hajontaa alkaa olla. Kateus on ikävä asia 🤭

Niin siis onko joku 30v luullut ikätoverikseen?

Vierailija
44/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sali on 20 kilometrin päässä, kysynkin, onko joku päässyt 8 kg kahvakuulalla tuloksiin? Montako treenikertaa viikossa olette tehneet? Ylipainoa ei ole, mutta 48 vuotta on näemmä se kohta, jossa arkiliikunta eli lumityöt ja polttopuiden tekeminen ei enää riitä kuntoiluksi.

Saat tolla timmin kropan kun teet pitkiä sarjoja. Kyykyjä ja kaikkiin mahdollisiin suuntiin yhdenkäden nostoja ja heilautuksia unohtamatta. 2-3 tuntia viikko.

Älä lupaile liikoja. Kyykyt 8kg painolla on melkein yhtä tyhjän kanssa aikuiselle ihmiselle.

No kyykkyjä en voi tehdä ilman painoakaan, koska polvet ei kestä.

N48

Hyvästä pebasta ei kannata sitten haaveilla

Kyllä minä kuitenkin haaveilen, on muitakin tapoja vahvistaa pakaralihaksia kuin kyykyt. Pakaralihakset on muutenkin tärkeät kuin hyvän ”peban” vuoksi, niiden kunto korreloi suoraan rollaattorin käyttöön ja vuodepotilas-hoitoon vanhuusiässä.

Vierailija
45/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cougar-osastoon kuuluu kasvokirurgia, rasvaimu ja implantit sekä salia 5×viikko ja kaikki hiilihydraatit pois.

Vierailija
46/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EggHawk kirjoitti:

Cougar-osastoon kuuluu kasvokirurgia, rasvaimu ja implantit sekä salia 5×viikko ja kaikki hiilihydraatit pois.

Lihas ei kasva, jos sitä rääkätään joka päivä. Täysin hiilihydraatiton dieetti on useimmille liian kova juttu, mutta provohan tämä oli muutenkin.

Vierailija
47/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy sitten erottaa mauton tyrkky ja oikeasti seksikäs. 

Tyrkyllä on piukeeta lyhyttä vaatetta, tissivako näkyvissä ja meikkiä puolen puodin valikoima. Huulet töttöröllä ja sotkunuttura. Monet kuvittelevat olevansa todella seksyjä:D

Seksikäs voi olla hyvinkin klassisesti ja peittävästi pukeutunut kun vaatteet on vartalolle oikeanlaiset. Meikkiä vain sen verran että korostaa kauneutta. Hiukset aina siististi leikatut, puhtaat ja laitetut (vaikka vain nutturalle)

Hyväkuntoisella ja kauniisti kannetulla hoikalla-normaalipainoisella vartalolla on helppoa olla seksikäs. 

Juu ei ei ei, jo pelkkä ”siististi leikattu tukka” tekee tätimäisen vaikutelman.

Säälittävää myös tuo toisen tyylisten naisten ”tyrkyksi” nimitteleminen, not cool. 👎

No mitä nimistystä käyttäisit esim "Tuksutyylisestä" "seksikkäästä naisesta??

Esim tässä kuvassa on todella seksikäs siisti kampaus eikä ainakaan mun mielestä erityisen tätimäinen tyyppi:

Kylie Jenner March 2020 - Kylie Jenner – Wikipedia 

tai näissä kuvissa?

Kylie Jenner sai toisen lapsensa - Viihde - Ilta-Sanomat 

Vierailija
48/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy sitten erottaa mauton tyrkky ja oikeasti seksikäs. 

Tyrkyllä on piukeeta lyhyttä vaatetta, tissivako näkyvissä ja meikkiä puolen puodin valikoima. Huulet töttöröllä ja sotkunuttura. Monet kuvittelevat olevansa todella seksyjä:D

Seksikäs voi olla hyvinkin klassisesti ja peittävästi pukeutunut kun vaatteet on vartalolle oikeanlaiset. Meikkiä vain sen verran että korostaa kauneutta. Hiukset aina siististi leikatut, puhtaat ja laitetut (vaikka vain nutturalle)

Hyväkuntoisella ja kauniisti kannetulla hoikalla-normaalipainoisella vartalolla on helppoa olla seksikäs. 

Juu ei ei ei, jo pelkkä ”siististi leikattu tukka” tekee tätimäisen vaikutelman.

Säälittävää myös tuo toisen tyylisten naisten ”tyrkyksi” nimitteleminen, not cool. 👎

No mitä nimistystä käyttäisit esim "Tuksutyylisestä" "seksikkäästä naisesta??

Esim tässä kuvassa on todella seksikäs siisti kampaus eikä ainakaan mun mielestä erityisen tätimäinen tyyppi:

Kylie Jenner March 2020 - Kylie Jenner – Wikipedia 

tai näissä kuvissa?

Kylie Jenner sai toisen lapsensa - Viihde - Ilta-Sanomat 

LInkitys ei näköjään onnistunut mutta tiedätte varmaan tyypin. 

Vierailija
49/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 (edelleen)

T.toinen 46v.

Niin siis onko joku 30v luullut ikätoverikseen?

27v mies luuli minua alle 40v:ksi (kollega töistä, selvinpäin päivänvalossa, asiayhteydessä ei ollut kyse imartelusta). Olin täyttänyt 50v. 

Vierailija
50/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 (edelleen)

T.toinen 46v.

Kukaan 46-vuotias ei mene kolmekymppisestä vaikka moni uskookin näyttävänsä nuoremmalta kuin on. Vaikka olisi kuinka hoitanut itseään niin kyllä ikä näkyy, nelikymppisessä on jo eri tavalla yleistä kuluneisuutta kuin kolmekymppisessä. Enkä siis tarkoita ryppyjä tai harmaita hiuksia tms. vaan yleistä olemusta. Freesi ja kaunis voi toki olla ja monet ovatkin mutta turha luulla että näyttää 15 vuotta ikäänsä nuoremmalta.

Törmään asiaan lähes päivittäin, eri tilanteissa. Joten tämä ei ole mikään oma uskomus 😉. Kyllä mä sen tiesin, että täällä alkaa armoton kivittäminen jos tämän kehtaa sanoa ääneen täällä. Kivaa päivää sullekin!

N46

Olen samaa mieltä. Ei ole temppu eikä mikään jos on pysynyt kunnossa ja on hoikka sekä huolehtii itsestään sekä on tyylikäs. Tämä nyt vaan on fakta, lähes kaikki ystäväni kuuluvat tähän sarjaan, en usko että ollaan ihmeolentoja. N45

Vierailija
51/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä tuo maalittaminen, että 40-50 v. naiset eivät enää voi näyttää erinomaisilta. Kyllä tuon ikäiset päitä kääntävät ihan kirjaimellisestikin. 

Vierailija
52/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 (edelleen)

T.toinen 46v.

N46

Olen samaa mieltä. Ei ole temppu eikä mikään jos on pysynyt kunnossa ja on hoikka sekä huolehtii itsestään sekä on tyylikäs. Tämä nyt vaan on fakta, lähes kaikki ystäväni kuuluvat tähän sarjaan, en usko että ollaan ihmeolentoja. N45

Ja kukaan -92 ei luule teitä ikäisekseen tyttöporukaksi

Vierailija
53/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä tuo maalittaminen, että 40-50 v. naiset eivät enää voi näyttää erinomaisilta. Kyllä tuon ikäiset päitä kääntävät ihan kirjaimellisestikin. 

Älytöntä tuo, että naisen ylipäätään pitäisi ”kääntää päitä”. Se jos jokin on vaatimuksena maalittamista, ja noin muutoin esineellistämistä.

Vierailija
54/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on maalittanut?

Vierailija
55/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä tuo, että naisen ylipäätään pitäisi ”kääntää päitä”. Se jos jokin on vaatimuksena maalittamista, ja noin muutoin esineellistämistä.

Mikä vaatimus tuo on! Pointti on se, että voi halutessaan kääntää tuonkin ikäisenä, miksei myöhemminkin. Voimaannuttavaa ei ole ainakaan ikärasismi, jonka mukaan naiset ovat auttamatta jo nelikymppisinä liian vanhoja näyttämään kauniilta. Naiset itse pääasiassa tässä vetävät mattoa toistensa jalkojen alta. Liekö yllättäen syynä kateus, vai se kuuluisa vaatimattomuus "kun en mä viitsi niin älkää te muutkaan". Vai ovatko nämä niitä nuorempia naisia, jotka ovat omassa ikäluokassaan muita rumempia ja nostattavat itseään ilkkumalla itseään vanhemmille naisille. 

Vierailija
56/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin menin kampaajalle. Siellä kuuntelin ammattilaista. Sen jälkeen menin tavaratalon kosmetiikkaosastolle, jossa työskentelee kosmetologeja. Valitsin ammattitaitoisen myyjän avulla ja tuella uudet meikkisävyt sekä harjoittelin ikääni sopivan huolellisen ja luonnollisen meikin tekemisen. Opetelin nyppimään kunnolla kulmat. Lopuksi menin asialliseen vaate-ja kenkäkauppaan jossa myytiin aikuisten vaatteita ja asusteita. Kotiin tultuani viskasin teinivaatteet ja linttaan astutut kengät roskikseen. Kyllä kannatti.

Tämä ulkonäön puunaaminen on kyllä ihan se viimeinen vaihe. Jos on nuupahtanut, huonokuntoinen, ylipainoinen ja muutenkin elämäänsä väsynyt, koristautuminen on kuin kuorruttaisi p*skan kullalla.

Ensin kannattaa pistää oma hyvinvointi kuntoon, niin psyykkinen kuin fyysinen.

Vierailija
57/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 (edelleen)

T.toinen 46v.

N46

On kyllä itsetuntoa sen verran, ettei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee. 

Vierailija
58/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 (edelleen)

T.toinen 46v.

N46

On kyllä itsetuntoa sen verran, ettei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee. 

No tässähän väite oli, että useimmat 46v on siinä kunnossa että luullaan 30-vuotiaaksi ja sinä säestit.

Varmasti näytätte ihan hyvältä ja freesiltä, mutta ette 30-vuotiailta ja miksi pitäisikään?

En ymmärrä mikä ongelma oma ikä on joillekin 40+ ihmisille, kun pitää väkisillä vääntää jotain ”ihan kolmikymppiseltä näytetään”-juttua…

Näitä näkee palstalla niin miehissä kuin naisissakin.

Ja jos ei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee, niin miksi edes haluatte näyttää sen ikäisiltä?

Vierailija
59/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ajattelette näin? Kysyn ihan mielenkiinnosta. Itse olen 47 v. ja musta on ihanaa ettei mua enää kukaan tuijottele. Liikuntaa harrastan ihan muista syistä kuin ulkonäkö.

Vierailija
60/118 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46 (edelleen)

T.toinen 46v.

N46

No tässähän väite oli, että useimmat 46v on siinä kunnossa että luullaan 30-vuotiaaksi ja sinä säestit.

Varmasti näytätte ihan hyvältä ja freesiltä, mutta ette 30-vuotiailta ja miksi pitäisikään?

En ymmärrä mikä ongelma oma ikä on joillekin 40+ ihmisille, kun pitää väkisillä vääntää jotain ”ihan kolmikymppiseltä näytetään”-juttua…

Näitä näkee palstalla niin miehissä kuin naisissakin.

Ja jos ei tulisi mieleenkään miettiä mitä joku -92 kelailee, niin miksi edes haluatte näyttää sen ikäisiltä?

Ilman maskia minulta kysyttiin 44-vuotiaana useamman kerran papereita alkoa ostaessa eri kohteiss, joten ilmeisesti joku luuli nuoremmaksi. Sinun totuus nyt vaan ei ole koko totuus, monet 40v ja päälle ovat sen näköísiä, että heitä saatetaan luulla nuoremmiksi. Kukaan ei erityisemmin halua näyttää juuri kolmekymppisiltä, se tässä nyt ei ole pointti.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä