Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole varaa mennä juhliin

Vierailija
12.09.2015 |

Esim nyt olis vuorossa ystävän lapsen ristiäiset. Minulla ei ole juhlavaatteita, eikä edes siistejä vaatteita joilla voisi juhliin osallistua. Vaatteeni ovat pääsääntöisesti risoja ja reikäisiä. Muutama ehjä vaate löytyy, mutta en ei ole risitäisiin sopivia vaatteita. Uuusia vaatteita ei ole varaa ostaa. Pelottaa että jos joku kuolisi ja pitäisi mennä hautajaisiin, ei nimittäin ole sinnekään vaatteita. Ystävä toki ymmärtää jne, mutta itselle tämä on taas kova pettymys ja muistutus siitä, kuinka olen aina ulkopuolinen vain rahattomuuden takia. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, joten ei ole varaa säästää.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös UFFissa ole tänään euron päivät?

Vierailija
82/91 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko vastata?
Tai muuten todistat, ettei apu kelpaa ja sinun ongelma on joku ihan muu kuin juhlien väliin jättäminen puuttuvien vaatteiden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:44"]

Hei ap, sulle täällä jo tarjottiin ilmaisia juhlavaatteita... Elämäähän sekin tietysti on että apua tarjotaan mutta ei ota vastaan.

[/quote]

Joo, nehän ei välttämättä sovi päälleni, enkä uskalla täällä netistä alka ottamaan apua vastaan. Ihmiset ovat niin ilkeitä nykyisin, että tiedä mitä siitä seuraa jos alkaa osoitetietojaan jakelemaan. En voi vajaakuntoisena päästää vieraita ihmisiä asuntooni. ap
[/quote]

Ei ne oo tarpeeksi hienot ei niin

Vierailija
84/91 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:54"]

Henkkamaukalta saa vitosella uusiakin vaatteita. Itse ostin kesän lopulla kaksi työhön sopivaa siistiä paitaa kympillä. Voisin ne ihan mainiosti laittaa vaikka johonkin juhlaankin päälle. Halpa-Hallista ostin kahdet suorat housut kympin kappale, beiget ja mustat, sopivat myös juhliin.

Vaatteista on turha tehdä syypäätä siihen, ettei halua lähteä juhliin.

[/quote]

Henkkamaukasta löytää vaatteita jos on tikkulaiha joka suhteessa. Halpa-HAllin valikoimasta en osaa sanoa, koska sellaisia ei ole täällä päin. Ohis

Vierailija
85/91 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:05"]

Eikös UFFissa ole tänään euron päivät?

[/quote]

Oletko koskaan käynyt Uffissa euron päivänä? Minä olen. Silloin siellä on tarjolla tyhjiä hyllyjä, joissa on muutama kulahtanut riepu.

Vierailija
86/91 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu AP? Täällä on tarjottu useita turvallisia vaihtoehtoja vastaanottaa apua. Saisit ilmaiseksi vaatteita tai jopa rahaa uusien vaatteiden ostoon. Minne katosit?

Vierailija
87/91 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kukaan rahasta kieltäytyy.

Vierailija
88/91 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olikin Porvoosta?

Vierailija
89/91 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä pelkäät että tapahtuu jos et tee rituaaleja? Ihan mielenkiinnosta kysyn, minullakin on pakko-oireita, mutta ei noin paljon kuin sinulla. En tiedä tästä sairaudesta paljonkaan, enkä ole kehdannut kertoa läheisilleni, pelkään mitä he ajattelisivat. Joskus joku on kysynyt että mitä oikeen teen, kun pesen käsiä monta kertaa peräkkäin tai teen muuta outoa. Tämä kuitenkin ahdistaa ja haittaa elämääni, ahdistus kasvaa joskus tosi suureksi ja toivon vaan että voisin lopettaa tämän.

Vierailija
90/91 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jonkin verran tietoinen Suomen mielenterveyspalveluiden tilasta. Jokaisen kaupungin tilannetta en tietenkään tiedä. Kuitenkin, kuulostaa todella oudolta, että noin moniongelmainen ihminen ei saisi apua. Varsinkaan, jos on itse halukas parantumaan. Mutta terapeutit eivät voi tehdä ihmeitä, jos ihminen ei esimerkiksi puhu totta tai jos hän ei ole lainkaan vastaanottavainen. Ap:n asenne kuulostaa siltä, että hän haluaakin velloa omassa kurjuudessaan, jota kukaan ei ymmärrä ja terveet vain haukkuvat. Mitkään lääkkeet eivät sovi, mikään apu ei kelpaa, mutta kaikki pitäisi hänen puolestaan tehdä. Miten siinä voi auttaa?! Se kuitenkin kuulostaa hyvältä, että on sentään ystäviä. Ja he vielä auttavat! Monella tuossa tilanteessa olevalla tuskin on.

Vierailija
91/91 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonih, ap:lle on juhlakamppeet luvattu toimittaa, ystävä kuskaa ja tulee mukaan juhliin. Ratkesko ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi