vaimo on mennyt lääkityksestä ihan sekaisin !
haisee jatkuvasti hielle, ei syö, ei muista mikä päivä on.. MITEN TUON LÄÄKKEEN MUKA PITÄISI AUTTAA? meillä on kaksi pientä lasta ja pelkään lähteä töihin kun yksi on ihan sekas .(
kysessä siis Add-lääke.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:13"]
Käyttäkää kortsua.
[/quote]
Ai, kyse olikin add-lääkkeestä. Luin pelkän otsikon.
Ehkä se ei sovi hänelle. Olen kuullut että joskus uuden lääkkeen alussa voi kestää jonkin aikaa että keho sopeutuu lääkkeeseen. Itse jouduin lopettamaan Ritalinin käytön koska pulssi nousi niin korkeaksi.
Uudelleen lääkäriin, ei kuulosta hyvälle.
vaimo on toki tasaisempi ja saa tehtyä enemmän kotitöitä, mutta.. on jotenkin "nuutunut" ja "passiivinen". lapset ruokkii, itse elää vain jugurtilla kun lämmin ruoka kuulemma etoo.. ja hiki on tosiaan ruvennut haisemaan, vaikka käy suihkussa ihan normaalisti!
on syönyt noita nyt kaksi viikkoa, lääkärin kanssa on ovat jutelleet eikä kumpikaan näe syytä lopettaa lääkitystä!
Voxra on lääkkeen nimi.
aloittaja
No ei helvetissä tollasten oireiden kanssa jatketa lääkitystä.. Kamala lääkäri. Nyt otat asian puheeksi vaimon kanssa ja painotat, että mukavaa että apua on myös löytynyt, mutta sivuoireet ovat liikaa. Vaihtoehtoja on.
nimim. kokemusta on.. Vasta 5. adhd-lääke sopi mulle., yhden ansiosta makasin yhden kesän sängyssä niin masentuneena, etten jaksanut edes kusella käydä ennenkuin oli AIVAN pakko. Siis sattui rakkoon niin paljon ettei pystynyt kääntymään, mut en päässyt sängystä ylös. Söin lääkettä kaksi viikkoa, oireet jatkuivat kaksi kuukautta.. Uskoisin että sellaiset uudet, innovatiiviset adhd-lääkkeet, jotka perustuvat muuhun kuin alkuperäiset stimulanttilääkkeet, voivat aiheuttaa melkoisia oireita.. Ei toki kaikille.
Siis tuohan on tosiaan MASENNUSLÄÄKE.. vittu mitä touhua. Ei voi määrätä adhd:hen tarkoitettuja lääkkeitä syystä ...??
Tehkää itsellenne palvelus, ja menkää yksityiselle neurologille..
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 11:21"]vaimo on toki tasaisempi ja saa tehtyä enemmän kotitöitä, mutta.. on jotenkin "nuutunut" ja "passiivinen". lapset ruokkii, itse elää vain jugurtilla kun lämmin ruoka kuulemma etoo.. ja hiki on tosiaan ruvennut haisemaan, vaikka käy suihkussa ihan normaalisti!
on syönyt noita nyt kaksi viikkoa, lääkärin kanssa on ovat jutelleet eikä kumpikaan näe syytä lopettaa lääkitystä!
Voxra on lääkkeen nimi.
aloittaja
[/quote]
Käytin itse voxraa unettomuuteen ja sanon että se on lääke helvetistä
Lue linkki tarkkaan http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=23498
Erityisesti alempana haittavaikutuksista...
Hänellä oli ensin toinen lääke, nimeä en nyt muista mutta se aiheutti itkunpuuskia ja haluttomuutta nousta sängystä.
Nyt sitten kokeillaan tätä Voxraa..
aloittaja
Käyttäkää kortsua.