Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka pitää mykkäkoulua kertomatta syytä?

Vierailija
27.03.2022 |

Antaa ymmärtää, että häntä on loukattu, vaikka asia olisi oikeasti toisinpäin.

Kommentit (503)

Vierailija
501/503 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelin anopille rajat kun vauva syntyi, eli en halunnut häntä neljättä kertaa viikon sisällä yllätysvierailemaan kamppaillessani imetyksen kanssa.

Sanoin tästä äärettömän ystävällisesti vedoten omaan väsymykseeni, anoppi kun ei auttanut lainkaan vaan istui tunteja passattavana vieraana. Vesilasiakaan ei ota itse vaan ilmoitti miehelleni, että OLISI HIEMAN JANO?!

Kutsuttuna kävi kahdesti ja viimeisen kerran tuppasi ilmoittamatta. Seisoi ovella kun imetin ja tuijotti, odotti että tulisin viihdyttämään häntä vauvan kanssa.

Mökötti sitten kaksi vuotta ja ei tapansa mukaan muistanut edes synttäriviestillä.

Koitin aikani sovitella asiaa viestein ja saada puheyhteyttä, hän ghostasi. Kertaakaan ei kysynyt miten mä voin tai vauva. 

Antoi kysymättä kierrätykseen meidän sinne viemät vauvatavarat ja en tiedä ostiko tahallaan vauvallekin aivan väärän kokoisia vaippoja ja vaatteita.

Luulisi järkikin sanovan, että puolivuotias ei käytä 110 senttisiä paitoja..

Kun mykkäkoulu ei tepsinyt alkoi komentelu miehen välityksellä. Anoppi KÄSKEE minua kylään sanomalla miehelleni että nyt sanot sille että tulee kylään. Nyt otat sen tänne jne. Mies välittää nämä viestit sitten mulle. 

Mutta mulle koko ihminen on jo ihan yhdentekevä. Hän mieluummin menetti ainoan lapsenlapsensa ekat vuodet kuin rakensi siltoja. Ymmärrän nyt miksi poikansa on samanlainen mököttäjä eikä kestä mitään kritiikkiä.

Mies ei ole läheinen äitinsä kanssa enkä ihmettele. Miten voisikaan kun nainen on tuollainen diktaattorimainen jäärouva.

Vierailija
502/503 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki Ensitreffit alttarilla oli juuri sellainem. Kun typeränä ei osaa selvittää asioita puhumalla, alkaa murjottaminen ja mykkäkoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/503 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää mököttäjät on raskain luonne ihmissuhteissa! En siedä ite yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi