Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä "kriteerini" naiselle

Vierailija
11.09.2015 |

Tällaiset postaukset ovat ilmeisesti jotenkin suosittuja täällä? Laitoin kriteerit lainausmerkkeihin, koska kyseessä ei ole mikään työhakemus. Mutta seurustelukumppanilta etsin tällaisia ominaisuuksia:

- fiksu

- kaunis tai söpö

- vahva estetiikantaju, ymmärtää esimerkiksi pukeutumisen ja sisustamisen päälle

- huumorintajuinen (= pitää vitseistäni)

- akateeminen, taidealan tai kulttuurialan koulutus

- ei vegaani

- ei halua lapsia

- hoikka, siro

- sivistynyt

- arvostaa arkisia nautintoja kuten kahvilla käyntiä

- haluaa asua kaupungissa

- pitää ruoasta ja juomasta

- arvostaa kirjallisuutta, kuvataiteita ja muuta kulttuuria, mahdollisesti itsekin taiteellinen

- pitää seksistä, matkailusta ja mukavasta elämästä

Listan minulle tärkeitä ominaisuuksia, enkä maininnut tässä mitään sellaisia perusjuttuja kuin hyvä hygienia, ei huumeongelmaa tai ei väkivaltaista käytöstä.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN luultavasti pidä sun vitseistä ja sanon sen ääneen, sori

Vierailija
2/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hienoa! Toivottavasti löytyy joku, joka täyttää kriteerisi ja vielä sen lisäksi pitää sinusta ja tulette toimeen :) Voin kertoa että helpommin sanottu kuin tehty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki mutta olen normaalipainoinen enkä kovin siro. En kelpaisi?

Vierailija
4/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Däämn, muut kohdat osuisivat paitsi että tuota kaunis/söpö kohtaa on vaikea itse arvioida, ja olen kyllä teknisellä alalla (DI)... 

Vierailija
5/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:20"]

No sehän on hienoa! Toivottavasti löytyy joku, joka täyttää kriteerisi ja vielä sen lisäksi pitää sinusta ja tulette toimeen :) Voin kertoa että helpommin sanottu kuin tehty...

[/quote]Jep ja siis ap:n tulisi vielä täyttää sen naisen kriteerit...heh

Vierailija
6/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän noista 12, mutta koska en ole hoikka vaan kurvikas, ja haluan lapsia, niin ohitan ja toivotan onnea täydellisen etsintään.

Vierailija
7/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei pariutuminen ole koskaan helppoa, mutta tunnen kyllä vaikka kuinka paljon naisia, jotka täyttävät nämä kriteerit. Ne ovat mielestäni varsin kohtuulliset, ja useimmilla on paljon enemmän kriteereitä. Niitä ei vain kirjoiteta auki tällä tavalla. Esimerkiksi kumppanin ikä ja pituus ovat joillekuille hurjan tärkeitä, vaikka ne rajaavat mahdollisuuksia paljon enemmän kuin minun listani. -ap

Vierailija
8/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:21"]

Täytän kaikki mutta olen normaalipainoinen enkä kovin siro. En kelpaisi?

[/quote]Varmasti kelpaisit. -ap

Vierailija
9/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nasahti tohon vegaaniuteen.

Vierailija
10/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ruuasta mutta siro? No, saahan sulla tuota listaa olla. Oli minullakin. Sitten löytyi se oma kulta ja kovin moni alkuperäisen listan kohdista ei täyttynyt, mutta muuten tämä on täydellinen omana itsenään.

Vierailija
11/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeata saada täältä suomesta kohtuullista naista. Ulkomailta vaan hankkimaan.

Vierailija
12/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:18"]

Tällaiset postaukset ovat ilmeisesti jotenkin suosittuja täällä? Laitoin kriteerit lainausmerkkeihin, koska kyseessä ei ole mikään työhakemus. Mutta seurustelukumppanilta etsin tällaisia ominaisuuksia:

- fiksu

- kaunis tai söpö

- vahva estetiikantaju, ymmärtää esimerkiksi pukeutumisen ja sisustamisen päälle

- huumorintajuinen (= pitää vitseistäni)

- akateeminen, taidealan tai kulttuurialan koulutus

- ei vegaani

- ei halua lapsia

- hoikka, siro

- sivistynyt

- arvostaa arkisia nautintoja kuten kahvilla käyntiä

- haluaa asua kaupungissa

- pitää ruoasta ja juomasta

- arvostaa kirjallisuutta, kuvataiteita ja muuta kulttuuria, mahdollisesti itsekin taiteellinen

- pitää seksistä, matkailusta ja mukavasta elämästä

Listan minulle tärkeitä ominaisuuksia, enkä maininnut tässä mitään sellaisia perusjuttuja kuin hyvä hygienia, ei huumeongelmaa tai ei väkivaltaista käytöstä.

[/quote]

En ole akateeminen (AMK ei taida riittää =D) enkä kovin taiteellinen, mutta muilta osin täytän kaikki kriteerisi.

Vierailija
13/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:23"]

[/quote]Ei pariutuminen ole koskaan helppoa, mutta tunnen kyllä vaikka kuinka paljon naisia, jotka täyttävät nämä kriteerit. Ne ovat mielestäni varsin kohtuulliset, ja useimmilla on paljon enemmän kriteereitä. Niitä ei vain kirjoiteta auki tällä tavalla. Esimerkiksi kumppanin ikä ja pituus ovat joillekuille hurjan tärkeitä, vaikka ne rajaavat mahdollisuuksia paljon enemmän kuin minun listani. -ap

[/quote]

No minulla ei ole mitään kiveen hakattuja kriteereitä, yhtäkään asiaa mistä en voisi joustaa jos oikeasti henkisellä tasolla kolahtaa jonkun ihmisen kanssa. Siltikään sen oikean löytäminen ei ole helppoa. Tai itse asiassa tuohan on kanssa kriteeri, mutta ei ulkoinen eikä voi etukäteen tietää millaisen tyypin kanssa sitten lopulta kemiat kohtaa.

Vierailija
14/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vain ihmettelen, miksi te kilvan riennätte kertomaan, täytättekö apn: kriteerejä vai ette.

Vierailija
15/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuudessa minuutissa ilmoittautuu useampi nainen, jotka täyttävät yhtä tai kahta vaille kaikki kohdat, se mielestäni osoittaa, että tällaisia naisia (ja miehiä) asuu etenkin kaupungeissa aika paljon. Mielestäni luonnostelin tässä tietynlaista ihmistyyppiä. Mikään yksittäinen kohta lapsettomuutta ja kaupungissa asumista lukuunottamatta ei ole dealbreaker. -ap

Vierailija
16/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:20"]

[/quote]Jep ja siis ap:n tulisi vielä täyttää sen naisen kriteerit...heh
[/quote]

Miksi naisilla ottaa niin koville tällaiset? Itse vatkaatte jollekin hollywood-tähdille joihin teillä ei ole teoriassa mahdollisuuksia. Sitten jos mies kuvailee ihan perus naisen niin vauhkoonnutte. Mälsää naiset.

Vierailija
17/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:27"]

Sitä mä vain ihmettelen, miksi te kilvan riennätte kertomaan, täytättekö apn: kriteerejä vai ette.

[/quote]

Ihmettele vain. :) Huvikseni ilmoitin, ilmeisesti aika huvikseen ap:kin tämän kirjoitti eikä tosissaan seuranhakumielessä.

Vierailija
18/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lista vaikka yllättävän rajattu tuo koulutusala. Mihin se edes perustuu?

Itsellä olisi tällainen lista miehelle jos en olisi miestä jo nuorena löytänyt:
- kiltti ja toisen huomioonottava
- kätevä käsistään, ahkera
- älykäs
- haluaa lapsia ja haluaa olla hyvä isä
- komea ja yli 180cm pitkä, urheilullinen
- tykkää matkustelusta mutta toisaalta myös koti-illoista
- haluaa puolisonsa olevan paras ystävänsä
- auttavainen ja antelias, ei itsekäs
.
Onneksi siis tällainen on jo 18. vuotta rinnalla kulkenut :)

Vierailija
19/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:29"]

[/quote]

Ihmettele vain. :) Huvikseni ilmoitin, ilmeisesti aika huvikseen ap:kin tämän kirjoitti eikä tosissaan seuranhakumielessä.

[/quote]Jep, en ole hakemassa seuraa. Suoraan sanottuna minua vähän ärsyttää, että tällaisia kriteerilistoja julkaisevat lähinnä kaiken maailman biledanit. -ap

Vierailija
20/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]Niinpä, minäkin huvikseen nyt ilmoitan, että täytän kriteereistä 13, yksi vaan jää puuttumaan. Ihmetteletkö tätäkin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän