Tässä "kriteerini" naiselle
Tällaiset postaukset ovat ilmeisesti jotenkin suosittuja täällä? Laitoin kriteerit lainausmerkkeihin, koska kyseessä ei ole mikään työhakemus. Mutta seurustelukumppanilta etsin tällaisia ominaisuuksia:
- fiksu
- kaunis tai söpö
- vahva estetiikantaju, ymmärtää esimerkiksi pukeutumisen ja sisustamisen päälle
- huumorintajuinen (= pitää vitseistäni)
- akateeminen, taidealan tai kulttuurialan koulutus
- ei vegaani
- ei halua lapsia
- hoikka, siro
- sivistynyt
- arvostaa arkisia nautintoja kuten kahvilla käyntiä
- haluaa asua kaupungissa
- pitää ruoasta ja juomasta
- arvostaa kirjallisuutta, kuvataiteita ja muuta kulttuuria, mahdollisesti itsekin taiteellinen
- pitää seksistä, matkailusta ja mukavasta elämästä
Listan minulle tärkeitä ominaisuuksia, enkä maininnut tässä mitään sellaisia perusjuttuja kuin hyvä hygienia, ei huumeongelmaa tai ei väkivaltaista käytöstä.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:16"]
Minua aina huvittaa miesten toive löytää nainen, joka pitää ruoasta ja juomasta eikä syö pelkkiä salaatteja. Saman naisen pitäisi kuitenkin olla siro ja hoikka :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:39"]Olen kaikkea tuota, mutta haluan lapsia joskus. Ja tuosta sinun vitseistä pitämisestä en tietenkään osaa sanoa.
[/quote]Miten voit sanoa olevasi sivistynyt, kun et näköjään osaa edes suomen kielen possessiivisuffikseja käyttää?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:50"]
Silti vähän kävi mielessä että ap onkin nainen, kun miten sivistynyt hipsteriMIES eksyisi ikinä vauvapalstalle go figure...
[/quote]Käyn täällä nolostuttavan usein. Nytkin piti käydä katsomassa, oliko omaan ketjuuni tullut lisää vastauksia. -ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:59"]
Itsetuhoinen nainen on seksikäs. Jännänainen.
[/quote]Entäpä toisia kohtaan tuhoisa? Sellanenhan se vasta jännä onkin;)
Nostan, jos olisi lisää kriteerehin sopivia naisia paikalla. -ap
Käykö mt-ongelmainen? Miksi ei käy jos ei käy?