Tässä "kriteerini" naiselle
Tällaiset postaukset ovat ilmeisesti jotenkin suosittuja täällä? Laitoin kriteerit lainausmerkkeihin, koska kyseessä ei ole mikään työhakemus. Mutta seurustelukumppanilta etsin tällaisia ominaisuuksia:
- fiksu
- kaunis tai söpö
- vahva estetiikantaju, ymmärtää esimerkiksi pukeutumisen ja sisustamisen päälle
- huumorintajuinen (= pitää vitseistäni)
- akateeminen, taidealan tai kulttuurialan koulutus
- ei vegaani
- ei halua lapsia
- hoikka, siro
- sivistynyt
- arvostaa arkisia nautintoja kuten kahvilla käyntiä
- haluaa asua kaupungissa
- pitää ruoasta ja juomasta
- arvostaa kirjallisuutta, kuvataiteita ja muuta kulttuuria, mahdollisesti itsekin taiteellinen
- pitää seksistä, matkailusta ja mukavasta elämästä
Listan minulle tärkeitä ominaisuuksia, enkä maininnut tässä mitään sellaisia perusjuttuja kuin hyvä hygienia, ei huumeongelmaa tai ei väkivaltaista käytöstä.
Kommentit (106)
Vau! Täytän kaikki kriteerit! Kriteereissä ei mainittu ikää, mutta epäilen että 45 vee ja naimisissa ei kuulu joukkoon ;o) Kriteereissä ei mainittu myöskään petipuuhia, mutta uskoisin että niissäkin täyttäisin kriteerit ;o)
Kiva lukea, että kaltaiseni nainen/naiset ovat jonkun "unelmia" :o)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:03"]
Sopisin, mutta jos mies "kriteeri"listassaan mainitsee ettei ihannenainen saa olla vegaani, kiinnostus lopahti. En ole itse vegaani useiden huonojen tekosyiden vuoksi, mutta ihailen ja kunnioitan ihmisiä jotka nykymaailmassa osaavat laittaa eläinten hyvinvoinnin omien makunautintojensa edelle ja ovat sitoutuneet kohtelemaan kaikkia eläviä olentoja satuttamatta ja tappamatta. Ei siis jatkoon, mutta toivottavasti joskus tärppää!
[/quote]Ri minulla ole mitään vegaaneja vastaan. Olin itsekin kasvissyöjä useamman vuoden. Yhteisiä ruokaharrastuksia vain hankaloittaa käytännössä se, että ruokavaliot ovat täysin erilaiset. -ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:26"]
Rehellisesti sanoen täytän kaikki kriteerit, mutta kulttuurialan koulutukseni on hankittu AMK:sta, en siis ole akateeminen. En kelpaisi?
[/quote]Se pilkku on tosiaan aika oleellinen. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:37"]
Vau! Täytän kaikki kriteerit! Kriteereissä ei mainittu ikää, mutta epäilen että 45 vee ja naimisissa ei kuulu joukkoon ;o) Kriteereissä ei mainittu myöskään petipuuhia, mutta uskoisin että niissäkin täyttäisin kriteerit ;o)
Kiva lukea, että kaltaiseni nainen/naiset ovat jonkun "unelmia" :o)
[/quote]
En tarkoituksella maininnut ikää. Sillä ei ole minulle merkitystä. Kokemukseni sanoo, että tähän "tyyppiin" kuuluvat naiset ikääntyvät hyvin, jos tällainen karkea ilmaisu sallitaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:49"]
Oma listani unelmanaisesta
- kaunis tai söpö
- Pitää seksistä (usein ja estottomasti)
- Kulinaristi ja loistava ruuanlaittaja
- Toimelias
- Puhelias
- muodokas tiimalasi(liian isoa perää tai tissejä ei ole :D)
- Ei tärkkää meikellä naamaansa tai käytä muitakaan myrkkyjä ja teko juttuja
- Vegaani(olen itsekin)
- Rakastaa marjastaa ja sienestää
- Eläinrakas(kaksi koiraa löytyy)
- Mieluiten lähellä omanikäiseni ehkä -5v max.
[/quote]
Voi, ehdin innostua jo toisen ranskalaisen viivan kohdalla, vegaanin kohdalla putosin jo lähes penkiltä! Löytäispä vegaanimiehen... Itsellänikin on koira ja teen todella hyvää vegaanista ruokaa. =) Tosin toisinaan meikkaan - lasketaanko kuitenkin hyväkseni, että vain eläimillä testaamattomilla meikeillä? ;)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:20"] No sehän on hienoa! Toivottavasti löytyy joku, joka täyttää kriteerisi ja vielä sen lisäksi pitää sinusta ja tulette toimeen :) Voin kertoa että helpommin sanottu kuin tehty... [/quote]Jep ja siis ap:n tulisi vielä täyttää sen naisen kriteerit...heh [/quote] Miksi naisilla ottaa niin koville tällaiset? Itse vatkaatte jollekin hollywood-tähdille joihin teillä ei ole teoriassa mahdollisuuksia. Sitten jos mies kuvailee ihan perus naisen niin vauhkoonnutte. Mälsää naiset.
[/quote]
Olet mahdollisesti ketjun oudoin kommentoija. Eiks toi nyt ole vaan ihan luonnollinen edellytys pariutumiselle, että molemmat pitävät toisistaan, sehän tossa vaan mainittiin :D Outo olet kun menet tollasesta vetämään herneitä nenään...kukahan se oikein vauhkoontui...
Ap:n mielikuva huumorintajusta on hänen omat juttunsa, se vähän tossa tökkii. Osaakohan ap arvostaa kumppaninsa huumorintajua, vai onko vuorovaikutus ton suhteen yksisuuntaista?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:15"]
Ap:n mielikuva huumorintajusta on hänen omat juttunsa, se vähän tossa tökkii. Osaakohan ap arvostaa kumppaninsa huumorintajua, vai onko vuorovaikutus ton suhteen yksisuuntaista?
[/quote]Laitoin tuon lisäyksen, koska muuten viimeistään ketjun kolmas olisi ollut: "Huumorintajuista naista etsivät miehet haluavat vain jonkun, joka nauraa heidän vitseilleen". Rehellisesti sanoen hyvällä huumorintajulla tarkoitetaan sitä, että toista huvittavat suurin piirtein samat asiat kuin itseäkin. -ap
Ymmärrän ihan hyvin mitä ap ajoi aloituksellaan, kannatan. Täällä on niin usein näitä "kaikki miehet haluaa isot tissit (sic)" kommentteja, että ihan tervettä muistuttaa että on erilaisia ihmisiä erilaisine toiveineen. Silti vähän kävi mielessä että ap onkin nainen, kun miten sivistynyt hipsteriMIES eksyisi ikinä vauvapalstalle go figure...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:16"]Minua aina huvittaa miesten toive löytää nainen, joka pitää ruoasta ja juomasta eikä syö pelkkiä salaatteja. Saman naisen pitäisi kuitenkin olla siro ja hoikka :D
[/quote]
Niiin? Eivät nuo sulje toisiaan pois, ap ilmaisia asian hyvin aiemmassa kommentissaan ja pisteet hänelle siitä.
T: 160cm/46kg joka elää syödäkseen
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:19"]
Mites ap sellanen, että tykkää seksistä ja on semiuskollinen?
[/quote]Erittäin hyvä! "Tykkää seksistä" olisi hyvä kriteeri tuohon listaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:47"]
Käykö mt-ongelmainen? Miksi ei käy jos ei käy?
[/quote]Mahdoton sanoa, kun mielenterveyden ongelmat pitävät sisällään niin monenlaisia asioita lievästä alakuloisuudesta tai neuroottisuudesta aina psykoottisuuteen ja harhoihin. -ap
Mites ap sellanen, että tykkää seksistä ja on semiuskollinen?
Jos toi oli vitsi, täytän kriteerit eli pidin vitsistäsi.
Olen ammatiltani äidinkielenopettaja eli opiskellut yliopistossa mm. kirjallisuutta. Käyn usein taidenäyttelyissä, teatterissa ja muissa kulttuuritapahtumissa. Minua pidetään käsittääkseni hyvännäköisenä, ehkä enemmän juuri söpönä kuin kauniina. Huumorintajuani kehutaan usein. Ruoanlaitto ja ulkona syöminen ovat minulle tärkeitä harrastuksia. Lapsia en halua. Siro en kuitenkaan ole vaan normaalipainoinen, vartalotyypiltäni kurvikas - valitettavasti nyt taisi siis jäädä match made in heaven syntymättä.
Yrityksemme kiittää ja mielipiteenne on rekisteröity.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:22"]Täytän noista 12, mutta koska en ole hoikka vaan kurvikas, ja haluan lapsia, niin ohitan ja toivotan onnea täydellisen etsintään.
[/quote]
Tää on just tätä "olen kurvikas" eli toisin sanoen olet läski tai vähintään pulleahko. Tiesitkös että hoikatkin voivat olla kurvikkaita?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:22"]
Täytän noista 12, mutta koska en ole hoikka vaan kurvikas, ja haluan lapsia, niin ohitan ja toivotan onnea täydellisen etsintään.
[/quote]
Nää on tosi tylsiä. Niinkuin ap:ta hei oikeesti kiinnostaisi sun niskojesi nakkelut. Jos et sopinut kuvaukseen, niin et sopinut.
Rehellisesti sanoen täytän kaikki kriteerit, mutta kulttuurialan koulutukseni on hankittu AMK:sta, en siis ole akateeminen. En kelpaisi?